اخبار فناوریبازی

ویژگی DLSS در به‌روزرسانی‌های آینده‌ی Nioh 2 اضافه خواهد شد

بازی Nioh 2 – Complete Edition که مدتی پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شد، عرضه‌ی موفقی را تجربه کرد و بازی‌بازان زیادی بر روی استیم به تجربه‌ی آن پرداختند. با این حال، عده‌‌ی زیادی از عملکرد فنی بازی انتقاد کرده و مشکلات آن را به کوئی تکمو (Koei Tecmo) گزارش دادند. حال این شرکت اعلام کرده که بازخورد‌های طرفداران را شنیده است و می‌خواهد مشکلات بازی را با انتشار تعدادی به‌روزرسانی‌ رفع کند.

توسعه دهندگان Nioh 2 – Complete Edition اخیراً در استیم اعلام کرده‌اند که در حال کار بر روی تعدادی به‌روزرسان برای اضافه کردن کلید‌های موس و صفحه کلید، تکنولوژی DLSS انویدیا (Nvidia) و رفع باگ‌های بازی هستند.

ما صدای شما را شنیده‌ایم و از مشکلاتی که پیدا کردید، باخبر هستیم. ما تمام پیام‌های شما را بررسی کردیم و در حال کار بر روی چندین به‌روزرسانی برای رفع مشکلات هستیم که در طی ماه‌های فوریه و مارس منتشر خواهند شد.

محتویات به‌روزرسانی‌های آینده به شرح زیر هستند:

  • رفع باگ‌ها
  • بهبود عملکرد بازی با اضافه کردن DLSS
  • اضافه کردن کلید‌های موس و صفحه کلید

عملکرد ضعیف و عدم داشتن کلید‌های مناسب برای تجربه‌ی بازی با موس و صفحه کلید، جزو مهم‌ترین مشکلاتی هستند که بازی‌بازان Nioh 2 خواهان رفع آن‌ها هستند. حال خبر خوب این است که به زودی کوئی تکمو به‌روزرسانی‌های متعددی را برای رفع این مشکلات منتشر خواهد کرد.

بازی Nioh 2 – Complete Edition هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار