آنراخبار فناوریموبایل

Honor Magic Fold پرچمدار تاشو آنر خواهد بود

گزارش جدید Display Supply Chain نگاهی اجمالی به آنچه در بخش گوشی‌های هوشمند تاشو ارائه می‌شود، انداخته است. مسلما جالب‌ترین قسمت این خبر این است که Honor در حال آماده سازی یک گوشی تاشو است که احتمالا Magic Fold نام دارد.

گفته می‌شود، Magic Fold از پنل‌های تاشو BOE و Visionox استفاده می‌کند و تا پایان سال جاری به بازار عرضه می‌شود. پیش از آن، با این حال، انتظار می‌رفت vivo و Xiaomi رقیبانی با پنل UTG جدید سامسونگ باشند. شایعات حاکی از آن است که موتورولا مهمانی را از دست می‌دهد و زمانی را صرف تجدید نظر در طراحی گوشی تاشو و معرفی در سال ۲۰۲۲ می‌کند.

علاوه بر Magic Fold گوشی، Z Fold3 سامسونگ اولین گوشی تاشو با دوربین زیر نمایشگر خواهد بود، همچنین اولین گوشی است که قطب مدور را با فیلتر رنگ جایگزین می‌کند. این امر منجر به کاهش ضخامت، افزایش روشنایی و مصرف انرژی کارآمدتر می‌شود. یک تکیه گاه S Pen نیز روی این گوشی است.

این گزارش جزئیات مربوط به صفحه جدید تاشو سامسونگ را ذکر می‌کند و دلیل آن این است که ۴۰ درصد ضخیم تر از صفحه مورد استفاده در Z Fold2 است، این ضخامت بیشتر به دلیل دیجیتالایزر اضافه شده و لایه محافظ ضد ضربه جدید است که در زیر خود صفحه قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار