اخبار فناوریموبایل

فروش اسمارت‌فون پوکو C3 از مرز 2 میلیون دستگاه فراتر رفت

امروز برند پوکو دستیابی به یک رکورد جدید در بازار هندوستان را جشن گرفته است. اسمارت‌فون پایین‌رده پوکو C3 یکی از تولیدات برند چینی برای بازار هندوستان به‌شمار می‌رود. این هندست پیش‌تر در اکتبر سال گذشته عرضه شد. اکنون در فاصله 9 ماه پس از عرضه این هندست، فروش آن از مرز 2 میلیون دستگاه فراتر رفته است.

داده‌های داخلی برند پوکو به این موضوع اشاره دارند. بی‌تردید این دستاورد به منزله موفقیتی بزرگ قلمداد شده و قیمت‌گذاری ارزان هندست در تحقق آن تاثیرگذار بوده است.

“ما بابت این موفقیت بزرگ که معادلات بازی را دستخوش تغییر کرد؛ بسیار خوشحال هستیم. فروش اسمارت‌فون پوکو C3 در فاصله 9 ماه پس از عرضه آن از مرز 2 میلیون دستگاه فراتر رفت. بابت حمایت فوق‌العاده مشتریان خود از آن‌ها سپاسگزاری می‌کنیم.” Poco India؛ 4 آگوست 2021

در همین راستا اکنون برند پوکو سرگرم اجرای یک برنامه تبلیغاتی بوده و به اعضای سرویس Flipkart Plus امکان می‌دهد تا با پرداخت مبلغ تنها 6749 روپیه، نسخه‌ای از پوکو C3 مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی را خریداری نمایند. پوکو C3 در مدل‌های رنگی آبی (Arctic Blue)، سبز (Lime Green) و مشکی (Matte Black) و با قیمت‌گذاری پایه 7499 روپیه روانه بازار می‌شود.

 

این هندست مجهز به یک نمایشگر لمسی 6.43 اینچی LCD با رزولوشن 720×1600 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتزی، تراشه هلیو G35 ساخت شرکت مدیاتک، پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است. از جنبه نرم‌افزاری نیز این هندست مجهز به رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 است.

منبع gsmarena
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار