اخبار فناوریسامسونگموبایل

گلکسی S22 شاید باتری ناامیدکننده‌ای داشته باشد

با منتشر شدن اخبار و شایعه‌ها مبنی بر لغو برنامه‌ی سامسونگ برای عرضه گوشی گلکسی S21 فن ادیشن در فضای مجازی، به نظر می‌رسد که این شرکت هدف و تمرکز خود را بر روی معرفی و عرضه‌ی سری پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی S22 قرار داده است. اگر شایعه‌های اخیر صحت داشته باشد، ظرفیت باتری نسخه استاندارد گلکسی S22 کمتر از پرچم‌دار قبلی خواهد بود و با یک‌بار شارژ دوام کمتری نسبت به گلکسی S21 خواهد داشت.

سامسونگ با تأیید مرجع مجوزدهی کره‌‌ی جنوبی، تصویری از یک باتری با شماره EB-BS901ABY را منتشر کرده که احتمالا از این باتری در گلکسی S22 استفاده خواهد شد. با توجه به تصویر منتشر شده از این باتری، ظرفیت نوشته شده بر روی آن ۳۵۹۰ میلی آمپر ساعت است اما در حالت کلی با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که باتری گلکسی S22 سامسونگ نسبت به گلکسی S21، حداقل با کاهش ۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت آن مواجه شده است. یکی از دیگر شایعه‌های احتمالی پرچم‌دار جدید سامسونگ این است که این گوشی با نمایشگر ۶٫۰۶ اینچی وارد بازار خواهد شد، در حالی که گلکسی S21 از نمایشگر ۶٫۲ اینچی بهره می‌برد. بنابراین احتمال می‌رود که شرکت سامسونگ سایز نمایشگر را هم همانند ظرفیت باتری کاهش دهد.

طبق گزارش‌های منتشر شده از وب‌سایت سم‌موبایل، گلکسی S22 سامسونگ از پردازنده قدرتمند اگزینوس ۲۲۰۰ بهره خواهد برد. تراشه‌ی گلکسی S22، نسبت به پرچم‌دار قبلی خود که به تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ مجهز بوده است، قدرت پردازشی بیشتری خواهد داشت و شاید همین دلیل احتمالی کاهش ظرفیت باتری این گوشی باشد.

 

پرچم‌دار بعدی سامسونگ از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۰+۱۲+۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این گوشی احتمالا دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوی استریو، استاندارد IP68 و فناوری شارژ بی‌سیم خواهد بود.

تست‌های گوشی گلکسی S21 نشان داد که باتری این گوشی با یک‌بار شارژ، بیش از یک روز کامل دوام خواهد آورد. اما به دلایل مختلف این قضیه برای گلکسی S22 صدق نخواهد کرد. اگر این گوشی از پردازنده اسنپدراگون کوالکام هم استفاده کند، باز هم نمی‌توان درباره‌ی باتری آن نظری داد.

این واقعیت که سامسونگ ممکن است ظرفیت باتری گوشی پرچم‌دار بعدی خود را کاهش دهد، در دنیایی که گوشی‌های مشابه آن باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت یا بیشتر دارند، می‌تواند به‌عنوان یک ویژگی‌ ناامید کننده این گوشی لقب بگیرد.

منبع: androidauthority

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار