لوازم تصویری

بهترین اندروید باکس‌های موجود در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف، انجام بازی‌های گوناگون، مرور صفحات وب و … کاریست که هر روز با گوشی هوشمند خود انجام می‌دهیم. برخی از سرویس‌های متنوعی که بر روی گوشی‌های هوشمند ارائه می‌شوند در صورت استفاده بر روی صفحه‌نمایش بزرگتر نتیجه‌ای بهتر خواهند داشت. مثلا شما اگر بخواهید یک فیلم سینمایی را از اپلیکیشن‌های ارائه دهنده محتوای ویدیویی تماشا کنید بر روی صفحه‌نمایش گوشی‌تان نتیجه‌ جالبی را نخواهید گرفت.

در عوض تماشای همان محتوا بر روی صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون، تجربه‌ی بسیار بهتری را برایتان رقم خواهد زد. از همین رو بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تلویزیون سیستم‌ عاملی اختصاصی برای محصولات خود توسعه دادند تا امکانات بیشتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. از سویی شرکت‌هایی مانند اپل، گوگل و آمازون هم بیکار نبودند و محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود را به این منظور وارد بازار کردند. در این بین عرضه Android TV توسط گوگل به فراگیر شدن اندروید باکس‌ها و دستگاه‌های پخش‌کننده تلویزیون منجر شد.

به کمک اندروید باکس‌ها شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای کمتر صاحب یکی تلویزیون هوشمند شوید. در صورتی که برای خرید یک تلویزیون هوشمند باید هزینه‌ای بسیار بیشتر را صرف کنید. با این کار به راحتی می‌توانید هر روز سایت‌های مورد علاقه خود را بخوانید، فیلم‌ها و سریال‌هایی که به نظرتان جذاب هستند را دنبال کنید و یا با افراد خانواده و دوستانتان در اوقات فراغت به انجام بازی بپردازید. اگر قصد دارید که به دنیای تلویزیون‌های هوشمند وارد شوید در ادامه این مطلب بهترین محصولات این حوزه را معرفی کرده‌ایم. با معرفی ۷ اندروید باکس با ما همراه باشید.

پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S MDZ-22-AB

پخش کننده تلویزیون شیائومی مدل Mi Box S MDZ-22-AB

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

نقاط قوت:

  • طراحی زیبا و مدرن
  • رابط کاربری مناسب
  • ریموت کنترل با پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل

نقاط ضعف:

  • پورت‌های محدود
  • حافظه داخلی ۸ گیگابایتی

اندروید باکس شرکت شیائومی بهترین محصولی است که می‌توانید برای هوشمند کردن تلویزیون خود خریداری نمایید. این پخش کننده از محتوای ۴K پشتیبانی می‌کنید تا تصاویر با کیفیتی بر روی تلویزیون به نمایش در آید. همچنین پشتیبانی از قابلیت HDR سبب می‌شود تا تصاویر با رنگ‌های واقعی‌تر به نمایش درآیند. رابط کاربری جذاب این اندروید باکس یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. این رابط بدون هر گونه بخش اضافه‌ای به سادگی تمام چیزی تمام چیزی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. دستگاه ظاهر ساده ای دارد و تمام درگاه‌ها در پشت آن قرار گرفته‌اند.

یک درگاه HDMI، یک درگاه USB و در نهایت یک جک صوتی، اتصالات این دستگاه را تشکیل می‌دهند. اتصال به اینترنت هم از طریق شبکه بی‌سیم ممکن است و خبری از پورت LAN نیست. عدم پشتیبانی از کارت حافظه و در‌گاه‌های محدود از نقاط ضعف این دستگاه هستند. ریموت کنترل این دستگاه ظاهر ساده‌ای و دکمه‌های بسیار کمی بر روی آن قرار داده شده است. یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات سخت‌افزاری این اندروید باکس هستند.

اندروید باکس تسکو مدل TAB-100

اندروید باکس تسکو مدل TAB-100

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

نقاط قوت:

  • ظاهر زیبا
  • اندروید نسخه ۹
  • قیمت مناسب با توجه به امکانات

نقاط ضعف:

  • رابط کاربری نیاز به بهبود دارد

اندروید باکس TAB-100 ساخته‌ی شرکت تسکو ظاهر زیبا و ساده ای دارد. یک نوار نورانی با رنگ‌های مختلف در لبه‌ی این دستگاه قرار دارد که جلو‌ه‌ی زیبایی به این محصول داده است. این دستگاه به سیستم‌ عامل اندروید ۹ مجهز است که البته رابط کاربری آن چندان جالب نیست و کمی گیج کننده به نظر می‌رسد. یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات سخت افزاری این دستگاه را می‌دهند. درگاه‌های متنوعی مانند درگاه HDMI، دو درگاه USB، جک صوتی، کارت خوان SD و پورت LAN بر روی دستگاه قرار گرفته که تنوع خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین اتصال به اینترنت از طریق شبکه‌ی بی‌سیم نیز امکان پذیر است. این دستگاه از ریموت کنترل ساده‌ای بهره می‌برد و بهتر است برای راحتی استفاده با آن یک موس بی‌نیز خریداری نمایید.

اندروید باکس آ۵‌ایکس مدل مکس کد ۴٫۳۲

اندروید باکس آ5‌ایکس مدل مکس کد 4.32

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

نقاط قوت:

  • طراحی جمع وجور
  • پورت‌های متنوع
  • نسخه ۹ اندروید
  • مشخصات نرم افزاری بسیار خوب

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا

اندروید باکس آ۵‌ایکس مدل مکس مشخصات سخت افزاری قوی‌تری نسبت به رقبای خود دارد. پردازنده چهار هسته‌ای در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات این دستگاه را تشکیل می‌دهند. برخورداری از سیستم عامل اندروید نسخه ۹ نیز یکی از نقاط قوت این دستگاه محسوب می‌شود که‌ اجرای برنامه‌های متنوع را برای شما تضمین می‌کند. درگاه‌های متنوعی مانند درگاه HDMI، چهار درگاه USB، جک صوتی، کارت خوان SD و پورت LAN خیال شما را از اتصال همه‌ی دستگاه‌های جانبی راحت می‌کند. در ضمن اتصال به اینترنت از طریق شبکه‌ی بی‌سیم نیز ممکن است. ریموت کنترل در نظر گرفته هم در عین زیبایی دکمه‌های که برای کنترل دستگاه لازم دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

اندروید باکس تی ۹۵ مدل مینی

اندروید باکس تی 95 مدل مینی

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

نقاط قوت:

  • طراحی زیبا
  • نسخه ۹ اندروید
  • مشخصات سخت افزاری مناسب

نقاط ضعف:

  • ریموت کنترل ساده

محصول T95 Mini اندروید باکسی با ظاهر زیبا و ابعاد کوچک است. این دستگاه از اندروید نسخه ۹ بهره می‌برد که نسخه‌ی به روزی به شمار می‌رود. شما به راحتی می‌توانید نرم‌افزارهایی مانند فیلیمو، نماوا، آیو و … را بر روی این اندروید باکس نصب کنید و به تماشای فیلم و سریال بپردازید. پردازنده چهار هسته‌ای، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز مشخصات این دستگاه را تشکیل می‌دهند. درگاه‌های متنوعی مانند درگاه HDMI، دو درگاه USB، کارت خوان SD و پورت LAN نیاز شما را برای اتصال لوازم جانبی بر طرف می‌کند. از دیگر ویژگی های این محصول، پشتیبانی از فرمت HDR (گستره دینامیکی بالا) در نمایش تصاویر ویدیویی می باشد. این فرمت، تصاویری واقعی تر با عمق رنگ بیشتر ایجاد می کند.

اندروید باکس نکس باکس مدل A95X R2

اندروید باکس نکس باکس مدل A95X R2

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

نقاط قوت:

  • مشخصات خوب سخت افزاری نسبت به قیمت

نقاط ضعف:

  • کیفیت پایین محصول
  • ریموت کنترل ساده

با این اندروید باکس، هر زمان که بخواهید می‌توانید در کنار خانواده از مشاهده فیلم‌های با کیفیت بالا لذت ببرید.این دستگاه از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای برای انجام پردازشی برخوردار است. حافظه رم این اندروید باکس ظرفیت ۲ گیگابایتی دارد و از ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند شده است. با استفاده از WiFi ‌می‌توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و از اجرای برنامه‌های آنلاین لذت ببرید. در پشت دستگاه دو پورت USB 2.0، یک پورت HDMI، یک خروجی SPDIF، یک ورودی شبکه، ورودی AV و یک پورت منبع تغذیه وجود دارد. اندروید نسخه‌ی ۷.۱ بر روی این دستگاه نصب شده است.

اندروید باکس مدل R69

اندروید باکس مدل R69

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

نقاط قوت:

  • ظاهر زیبا
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف:

  • مقدار کم حافظه رم
  • رابط کاربری نیاز به بهبود دارد

این اندروید باکس در کنار قیمت بسیار مناسب که دارد امکانات بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. پس اگر بودجه‌ی محدودی دارید این دستگاه با ظاهر زیبای خود گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود. اندروید باکس R69 از پورت های HDMI، USB، LAN, AV پشتیبانی می­‌کند و همچنین قابلیت نصب کارت حافظه تا حجم ۳۲ گیگابایت را دارد. یک گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر مشخصات این دستگاه هستند. این محصول دارای پردازشگر چهار هسته‌ای می‌باشد و از سیستم عامل اندروید ۷ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای یک ریموت کنترل از راه دور است و اتصال آن به شبکه اینترنت هم از طریق پورت LAN و هم شبکه بی‌سیم انجام می‌شود.

اندروید باکس ونتار مدل X96 mini

اندروید باکس ونتار مدل X96 mini

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

نقاط قوت:

  • قیمت مناسب
  • مشخصات سخت افزاری مناسب نسبت به قیمت

نقاط ضعف:

  • ظاهر نه چندان زیبا
  • ریموت کنترل ساده

محصول X96 مینی اگر چه ظاهر چندان زیبایی ندارد ولی با قیمت پایین خود امکانات مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای همراه با ۲ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۷.۱ قابلیت اجرای اکثر برنامه‌های اندرویدی را دارا می‌باشد. پورت‌های خروجی شامل HDMI، پورت USB، پورت کابل برق، پورت AV، پورت Ethernet برای دریافت شبکه، و اسلات micro SD است. متصل کردن این دستگاه به اینترنت از طریق پورت Ethernet یا وای فای ممکن است. ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت است که نیازتان را بر طرف می‌کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار