دوربین

۸ دوربین برتر دیجیتال ۴K در سال ۲۰۲۰

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

اگر قصد خرید دوربین دیجیتال ۴K را دارید ما در این پست بهترین دوربین‌های ۴k در سال ۲۰۲۰ از برندهای معتبر را گردآوری کرده‌ایم که هر کدام قدرتمندترین دوربین‌های بازار هستند.

دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل Alpha A6500

دوربینی تمام عیار که ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل Alpha A6500

این مدل قیمت بالایی دارد ولی خب در نظر داشته باشید که هم فن حریف است و ارزش خرید بالایی دارد، البته قابل ذکر است که خرید این دوربین برای فیلمبرداران حرفه ای توصیه نمی‌شود. این دوربین در امر فوکوس کردن سرعت بسیار بالایی دارد، لرزش گیر با کیفیتی هم دارد و به خاطر همین حتی در مواقعی که در حال حرکت کردن هستید این دوربین تصاویر واضح و یک دستی را برای شما ثبت خواهد کرد.

این دوربین با سرعت ۲۵ تا ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۴K فیلمبرداری میکند. در واقع این دوربین از کیفیت ذکر شده هم عبور می‌کند و با رزولوشن ۶K فیلمبرداری کرده و سپس کیفیت آن را کاهش می‌دهد. این کار باعث میشود که محصول نهایی عمق و جزئیات بیشتری را به نمایش بگذارد.

این دوربین طراحی ساده و یک دستی دارد. شما از طریق صفحه نمایش لمسی این دوربین می‌توانید قسمتی را که نیاز به فوکوس کردن دارد مشخص کنید و علاوه بر این می‌توانید در این قسمت تنظیمات دوربین را هم شخصی سازی کنید.

قابل ذکر است که این دوربین ضد گرد و غبار و رطوبت است، لنز های متعددی دارد و قیمت آن هم سیر نزولی داشته است پس خریدن آن در حال حاضر بهترین کار ممکن است.

دوربین دیجیتال پاناسونیک مدل Lumix DMC-FZ300

قیمت این مدل گواه بر این است که یک دوربین دیجیتال ۴K خوب می‌تواند ارزان هم باشد.

دوربین دیجیتال پاناسونیک مدل Lumix DMC-FZ300

این مدل تصاویر با کیفیتی را به ثبت می‌رساند، قابلیت زوم کردن دارد و ضد آب است و قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد. این دوربین میتواند با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۴K فیلمبرداری کند. کوچک بودن این دوربین باعث میشود که کار کردن با آن آسان باشد و هر جایی قابل استفاده باشد. این دوربین تا حدودی ضد آب و گرد و غبار است بنابراین به این راحتی ها صدمه نمیبیند و دچار مشکل نمیشود. لنز ۶۰۰-۲۵ میلی متری این دوربین قدرت زوم بالایی دارد و این ویژگی بسیار کارآمد است.

لرزش گیر این دوربین حتی موقع زوم کردن هم به کمک شما خواهد آمد و تصاویر بسیار با کیفیت و واضحی را ثبت خواهد کرد. علاوه بر این قابلیت اتصال به وای فای را هم دارد بنابراین به راحتی میتوانید از طریق برنامه دوربین فیلم ها و عکس های خود را دانلود کنید.

در عین حال قابل ذکر است که کیفیت تصویربرداری با این دوربین در محیط های کم نور در مقایسه با دیگر مدل های هم رده و گران تر قابل قبول نیست. اگر بیشتر اوقات در محیط های کم نور فیلمبرداری می‌کنید قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید.

دوربین دیجیتال پاناسونیک مدل DMC-GH5 Lumix

این دوربین از هر لحاظی حرفه ای ترین دوربین موجود در بازار است.

دوربین دیجیتال پاناسونیک مدل DMC-GH5 Lumix

اگر به دنبال یک دوربین با کیفیت تمام عیار هستید و به فیلمبرداری و عکسبرداری علاقه دارید حتما دوربین دیجیتال پاناسونیک مدل DMC-GH5  Lumix را خریداری کنید. این دوربین با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۴k فیلمبرداری میکند ولی خب این تنها ویژگی این دوربین همه فن حریف نیست. شرکت پاناسونیک به فکر کسانی که دوربین های قدیمی را دوست دارند بوده است و حالت تصویربرداری به صورت سنتی را برای آنها در نظر گرفته است.

از طریق این حالت شما می‌توانید هنگام فیلمبرداری با لنز ۲۰٫۳ مگاپیکسلی به صورت جداگانه عکس هایی را از آن استخراج کنید. این دوربین لرزش گیر هم دارد و در دمای زیر صفر درجه دچار مشکل نمیشود. این مدل یکی از بهترین های بازار است و به خاطر همین ویژگی هایی دارد که در دیگر مدل ها دیده نمی‌شوند. ویژگی هایی مانند پایه های XLR، خروجی HDMI و دو درگاه کارت حافظه جانبی.

دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T2

طراحی سنتی و زیبای این مدل در کنار ویژگی های متعدد این دوربین را در زمره بهترین ها قرار می‌دهد.

دوربین دیجیتال فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T2

این مدل هم کیفیت بالایی دارد هم طراحی آن دلنشین و زیبا است. طراحی سنتی و پر زرق و برق این مدل نشان دهنده این است که با دوربین خوبی سر و کار دارید. شما می‌توانید به صورت یک دستی هم با این دوربین کار کنید چون نسبتا کوچک است. ویژگی فوکوس اتوماتیک که در مدل قبلی مشکل ساز شده بود در این مدل جدید اصلاح شده است و حالا شما میتوانید به راحتی و با سرعت بدون مزاحمت ویژگی فوکوس اتوماتیک فیلمبرداری کنید.

فیلمبرداری با کیفیت ۴K و با سرعت های ۲۴، ۲۵ و ۳۰ فریم در ثانیه امکان پذیر است بنابراین وابسته به شرایط می‌توانید تنظیمات دوربین را تغییر دهید و بهترین کیفیت ممکن را انتخاب کنید. این دوربین از میکروفون اکسترنال، تنظیم کننده صدا و خروجی HDMI هم پشتیبانی می‌کند.

دوربین دیجیتال سونی مدل RX100 V

این دوربین ویژگی های متعددی دارد و علاوه بر این جمع و جور هم هست.

دوربین دیجیتال سونی مدل RX100 V

 

دوربین باید در کنار کیفیت بالا سبک و قابل حمل هم باشد تا شما بتوانید در همه شرایط آن را به همراه داشته باشید و لحظات را ثبت کنید. شرکت سونی دوربین های کوچک و قدرتمندی تولید می‌کند و همیشه در این زمینه حرف اول را زده است. سری دوربین های Cyber-shot RX در زمره این دوربین های کوچک و قدرتمند قرار میگیرند. علاوه بر این چنین دوربین هایی مشخصات بالایی هم دارند. دوربین دیجیتال سونی مدل RX100 V  توانایی فیلمبرداری با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۴K را دارد و از قابلیت استخراج فایل ها به صورت خام هم پشتیبانی می‌کند.

تصاویر ثبت شده توسط این دوربین وضوح و کیفیت خارق العاده ای دارند و ویژگی فوکوس اتوماتیک در بسیاری از مواقع به کمک شما خواهد آمد. البته قابل ذکر است که این دوربین صفحه نمایش ندارد و قیمت آن هم بسیار زیاد است. اگر به دنبال یک دوربین کوچک، حرفه ای و با کیفیت هستید این مدل تنها گزینه شما است.

دوربین دیجیتال پاناسونیک لومیکس DMC-G7

دوربین دیجیتال بدون آینه ای که برای فیلمبرداری با کیفیت ۴K ساخته شده است.

دوربین دیجیتال پاناسونیک لومیکس DMC-G7

 

اگر دنبال یک دوربین بدون آینه هستید که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K را داشته باشد ما مدل لومیکس DMC-G7  را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دوربین قیمت بالایی ندارد و به خاطر وجود ویژگی های متعدد ارزش خرید آن بالا است. این دوربین در اصل حکم یک مدل بالا رده را دارد با این تفاوت که قیمت آن نسبتا پایین است. این دوربین می‌تواند با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و با کیفیت ۴K فیلمبرداری کند. حالت های مختلفی برای فیلمبرداری و عکسبرداری با این دوربین در نظر گرفته شده اند و شما می‌توانید از فیلم های ثبت شده عکس هم استخراج کنید. این دوربین از تمام لنز های ساخت شده توسط شرکت پاناسونیک پشتیبانی می‌کند و برای آن ها آداپتور های مخصوصی هم در نظر گرفته شده است.

این دوربین از ویژگی هایی همچون میکروفون استریو و فلش اکسترنال هم پشتیبانی می‌کند. این دوربین به وای فای هم متصل می‌شود و شما می‌توانید تصاویر و فیلم های ثبت شده را از طریق برنامه شرکت پاناسونیک دریافت کنید. این دوربین لرزش گیر ندارد و شاید تنها نکته منفی ان همین باشد، اگر این مسئله برای شما مشکل ساز نیست حتما نسبت به خرید این مدل اقدام کنید.

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero7 Black

بهترین و جدیدترین ویژگی این دوربین تکنولوژی HyperSmooth است.

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero7 Black

 

اگر به دنبال دوربینی هستید که توانایی فیلمبرداری با کیفیت ۴K را داشت باشد و در عین حال قیمت آن هم کم باشد تنها گزینه شما دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero7 Black است. این دوربین کوچک و جمع و جور با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۴K فیلمبرداری می‌کند. همچنین این دوربین از تکنولوژی HyperSmooth هم پشتیبانی می‌کند. ابعاد این دوربین ۳۲×۴۴٫۴×۶۱٫۹  میلی متر است. قابل ذکر است که این دوربین تا عمق ۳۳ متری داخل آب دوام می‌اورد و در برابر ضربه هم مقاوم است. در کار این ویژگی ها شما می‌توایند با دادن دستورات صوتی مانند گفتن عبارت ” GoPro, start recording” شروع به فیلمبرداری کنید.

علاقه‌مند به خرید دوربین با کیفیت ۴K هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار