دوربین ها

بهترین دوربین‌های دیجیتال در سال ۲۰۲۰

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

اگر قصد خرید دوربین دیجیتال را دارید، ما در این مطلب بهترین دوربین‌های دیجیتال از برندهای معتبر در سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده‌ایم. با نگاهی به مطلبی زیر از مشخصات هر کدام مطلع شوید.

بهترین دوربین به صورت کلی: دوربین بدون آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T2

دوربین بدون آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T2

این دوربین طراحی چندان خوبی ندارد ولی خب در عوض کیفیت تصاویر ثبت شده توسط آن بسیار بالا است.

این دوربین ۲۴٫۳ پیکسلی از سنسور CMOS III APS-C بهره می‌برد و ویژگی فوکوس اتوماتیک آن سرعت بسیار بالایی دارد، به خاطر همین تصاویر ثبت شده توسط آن نویز کمی دارند و در عین حال رنگ بندی آنها نسب به یک دوربین معمولی بهتر است. این دوربین در برابر گرد و غبار و رطوبت نیز مقاوم است. صفحه نمایش سه اینچی این دوربین در سه جهت مختلف قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با تنظیم کردن آن در زاویه مناسب عکسبرداری کنید.

همچنین این دوربین با کیفیت تمام HD و ۴K نیز فیلمبرداری می‌کند. کیفیت فیلم های ضبط شده با این دوربین بسیار بالا است. شما می‌توانید با یک بار شارژ کردن این دوربین به صورت کامل حدود ۳۴۰ عکس ثبت کنید.

بهترین دوربین برای مسافرت: دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot SX740

دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot SX740

این دوربین لرزش گیر دارد و تصاویر ثبت شده توسط آن از شفافیت و وضوح بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین این دوربین در شب هم تصاویر خوبی را به ثبت می‌رساند و در نور کم از کیفیت آنها کاسته نخواهد شد.

این دوربین از ویژگی ها و قابلیت هایی همچون زوم اپتیکال ۴۰x و لرزش گیر تصویر بهره می‌برد و به خاطر همین برای افرادی که همیشه در حال مسافرت کردن هستند ایده آل محسوب می‌شود. این دوربین ۲۰٫۳ مگاپیکسلی که از سنسور CMOS بهره می‌برد در محیط های کم نور هم عملکرد خوبی دارد.

در قسمت پشتی دوربین تعدادی دکمه تعبیه شده است که شامل دکمه تنظیم حالت، روشن کردن وای فای و بلوتوث و دکمه منو می‌شود. صفحه نمایش سه اینچی این دوربین به صورت ۱۸۰ درجه ای قابل تنظیم است و شما می‌توانید با برعکس کردن آن سلفی بگیرید.

بهترین دوربین برای تازه کار ها: دوربین دیجیتال کانن مدل PowerShot ELPH 190

دوربین دیجیتال کانن مدل PowerShot ELPH 190

این دوربین برای کسانی است که به صورت تفریحی به عکاسی روی آورده اند.

این دوربین بیشتر برای کسانی است که تازه وارد حرفه عکاسی شده اند ولی خب در عین حال ویژگی ها و قابلیت های خوبی هم دارد مانند، اپتیکال زوم ۱۰x، لرزش گیر تصویر، سنسور CCD و پردازنده تصویر DIGIC 4+ که در دوربین های معمولی دیده نمی‌شوند. این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با کیفیت ۷۲۰p فیلمبرداری می‌کند، چنین کیفیتی بالا نیست ولی خب انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

این دوربین از حالت های مختلفی مانند fisheye، toy camera و monochrome نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین حالت اتوماتیک این دوربین تنظیمات را با توجه به شرایط محیطی و حالت های تعریف شده تنظیم خواهد کرد. همچنین این دوربین وزن کمی هم دارد و شما با یک بار شارژ کردن آن به صورت کامل می‌توانید  ۱۹۰ عکس ثبت کنید.

بهترین دوربین با قیمت پایین: دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot ELPH 360 HS

دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot ELPH 360 HS

این دوربین هم کیفیت خوبی دارد هم قیمت آن پایین است و به خاطر همین ارزش خرید آن بالا است.

این دوربین ۲۰٫۲ مگاپیکسلی از ویژگی هایی همچون اپتیکال زوم ۱۲x و لرزش گیر تصویر بهره می‌برد و به خاطر همین در این بازه قیمتی بهترین گزینه موجود در بازار است. ابعاد این دوربین ۱۰۰×۵۸×۲۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۴۷ گرم است. این دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p فیلمبرداری کرده و از وای فای و NFC نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید با استفاده از کابل USB نیز عکس ها و ویدیو های خود را به لپتاپ یا کامپیوتر منتقل کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید با استفاده از برنامه Camera Connect دوربین را به یک گوشی هوشمند متصل کنید و عکس ها و ویدیو های خود را با آن به اشتراک بگذارید. صفحه نمایش سه اینچی این دوربین بسیار کارآمد است و برای تنظیم کردن زاویه باید از آن استفاده کنید.

بهترین دوربین DSLR: دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D500

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل D500

این دوربین که از سنسور فول فریم نیز بهره میبرد در میان دوربین های هم رده خودش بهترین گزینه است.

این دوربین میتواند با سرعت ۱۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری کند و از ویژگی فوکوس اتوماتیک نیز بهره می‌برد. در اصل این دوربین فقط برای کسانی است که به فیلمبرداری از طبیعت با مسابقات ورزشی علاقه مند هستند. این دروبین ۲۰٫۹ مگاپیکسلی از سنسور  CMOS و پردازنده تصویر EXPEED 5 بهره می‌برد و به خاطر همین رنگ بندی تصاویر ثبت شده توسط آن بی نظیر است. صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی این دوربین قابل تنظیم است و شما باید از آن برای تنظیم کردن زاویه استفاده کنید. همچنین این دوربین می‌تواند با کیفیت ۴k UHD و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. وزن این دوربین کمی زیاد است ولی نه در حدی که شما را اذیت کند. با یک بار شارژ کردن این دوربین می‌توانید ۱٫۲۴۰ عکس ثبت کنید.

بهترین دوربین قابل حمل: دوربین عکاسی فوجی فیلم مدل X100F

دوربین عکاسی فوجی فیلم مدل X100F

این دوربین برای کسانی است که همیشه در حال مسافرت کردن هستند ولی خب این را هم در نظر داشته باشید که قیمت آن بسیار بالا است.

این دوربین ۲۴٫۳ مگاپیکسلی از سنسور APS-C بهره میبرد و در نور کم هم تصاویر خوبی را به ثبت میرساند. همچنین شما میتوانید با استفاده از دکمه های تعبیه شده به سرعت تنظیمات دوربین را تغییر دهید. طراحی این دوربین در نگاه اول کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد ولی خب به خاطر همین طراحی منحصر به فرد است که دوربین به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می‌شود.

نمایاب دوگانه این دوربین به صورت الکترونیکی یا اپتیکال عمل می‌کند و در امر پیدا کردن زاویه مناسب به شما کمک خواهد کرد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از صفحه نمایش سه اینچی این دوربین تصاویر و فیلم های ثبت شده را بازنگری کنید.

بهترین دوربین ضد آب: دوربین SeaLife Micro 2.0

مجموعه تنظیم SeaLife Micro 2.0

این دوربین تا عمق شصت متری زیر آب دوام می‌آورد و بدنه بسیار محکمی دارد.

حافظه داخلی این دوربین ۶۴ گیگابایت است و شما می‌توانید با استفاده از درگاه USB تصاویر خود را به لپتاپ یا گوشی منتقل کنید بنابراین این دوربین نیازی به کارت حافظه جانبی ندارد. این دروبین ۱۶ مگاپیکسلی از سنسور CMOS بهره میبرد در کنار آن یک لنز چشم ماهی ۱۳۰ درجه ای وجود دارد که برای تصویر برداری زیر آب بسیار مناسب است.

این دوربین فقط چهار دکمه دارد و دو دکمه آن برای اجرا کردن و عقب بردن فیلم در نظر گرفته شده اند. همان دو دکمه برای روشن و خاموش کردن دوربین هم در نظر گرته شده اند. منوی این دوربین دو حالت دارد و شما می‌توانید بین حالت خشکی و زیر آب یکی را انتخاب کنید. این دوربین می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰p نیز فیلمبرداری کند. صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی این دوربین هم برای دیدن تصاویر ثبت شده بسیار کارآمد است.

بهترین دوربین با قیمت بالا: دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark IV

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark IV

این دوربین برای عکاسان حرفه ای است و مشخصاتی دارد که فقط به درد آنها می‌خورد.

این دوربین قیمت بالایی دارد و فقط برای کسانی است که به صورت حرفه ای عکاسی می‌کنند و به چنین دوربینی احتیاج دارند. این دوربین از فوکوس اتوماتیک بهره می‌برد و در کنار آن یک لنز ۳۰٫۴ مگاپیکسلی با سنسور CMOS وجود دارد که می‌تواند با سرعت ۷ فریم در ثانیه و کیفیت ۴k فیلمبرداری کند.

صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی این دوربین هنگام تصویر برداری یا فیلمبرداری نیز فعال است و شما می‌توانید همزمان با منوی دوربین کار کنید و عکس های خود را ببینید. شما با یک شارژ کامل می‌توانید با این دوربین حدود ۹۰۰ عکس ثبت کنید.

علاقه‌مند به خرید دوربین دیجیتال هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار