دوربین ها

۵ دوربین عالی با رزولوشن تصویری بالا در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

بهترین دوربین به صورت کلی: Canon EOS 5DS R

Canon EOS 5DS R

این دوربین ۵۰٫۶ مگاپیکسلی در میان مدل های هم رده خودش بهترین گزینه موجود در بازار است چون از هر لحاظ بدون نقص و خارق العاده ظاهر شده است. این دوربین عمدتا برای عکسبرداری استفاده میشود ولی خب در حوزه فیلمبرداری هم عملکرد بسیار خوبی از خود به جای میگذارد به گونه ای که میتواند با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و با رزولوشن ۱۹۲۰ x 1080 فیلمبرداری کند. در نظر داشته باشید که قیمت بالای این دوربین فقط به خاطر بدنه آن است و شما باید لنز های مورد نیاز خود را به صورت جداگانه خریداری کنید. همچنین این دوربین از یک فیلتر نیز برای بالا بردن شفافیت و وضوح تصاویر بهره میبرد.

طراحی بدنه این دوربین مانند دیگر مدل های ساخت شرکت کانن از ویژگی خاصی برخوردار نیست. در عین حال از لحاظ ارگونومی طراحی بسیار خوبی انجام شده است به گونه ای که شما هنگام در دست داشتن آن برای مدت طولانی خسته نخواهید شد. صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی این دوربین از نوع LCD است و نمایاب آن نیز میتواند برای شما تا ۷۱ برابر بزرگ نمایی کند. همچنین این دوربین از ویژگی فوکوس اتوماتیک نیز بهره میبرد. به صورت کلی اگر به دنبال یک دوربین با کیفیت هستید این مدل تنها گزینه شما است چون تصاویر ثبت شده توسط آن جزئیات خارق العاده ای را به نمایش میگذارند.

جایگزین بهترین دوربین به صورت کلی: Sony A7R II

Sony A7R II

این دوربین ۴۲٫۳ مگاپیکسلی تمامی ویژگی های یک دوربین خوب را دارد با این تفاوت که ظرفیت باتری آن کم است به گونه ای که اگر کامل شارژ شده باشد فقط میتواند ۳۴۰ عکس را ثبت کند. این دوربین بدون آینه در شرایطی که نور محیط کم باشد هم عملکرد خوبی دارد و در این زمینه لرزش گیر داخلی آن نیز نقش مهمی دارد. سنسور CMOS این دوربین رزولوشن بالایی دارد و ویژگی فوکوس اتوماتیک آن به اندازه ای خوب است که میتوانید روی چشم های مخاطب، هنگامی که در حال حرکت است تمرکز کند و بهترین تصویر ممکن را به ثبت برساند.

این دوربین از فیلمبرداری با کیفیت ۴K نیز پشتیبانی میکند. معمولا دوربین هایی که برای عکسبرداری ساخته شده اند از چنین ویژگی برخوردار نیستند ولی خب وجود چنین قابلیت مهمی قطعا ارزش خرید دوربین را چند برابر میکند .فیلمبرداری به صورت ۴K با ویژگی هایی که ذکر شد قطعا نتایج خیره کننده ای را به همراه خواهد داشت و به خاطر همین است که این مدل چنین جایگاهی را در میان هم رده های خودش به دست آورده است.

علاوه بر این دوربین از یک لرزش گیر پنج محوره نیز برخوردار است و در واقع شما هر چقدر هم که در شرایط نامساعدی باشید باز هم دوربین با وضوح کامل و شفافیت مثال زدنی تصاویر را ثبت خواهد کرد. صفحه نمایش ۳ اینچی این دوربین از نوع LCD است و به همراه آن یک نمایاب دیجیتال نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

بهترین دوربین با قیمت پایین: Olympus OM-D E-M5 Mark II

Olympus OM-D E-M5 Mark II

این مدل تنها دوربینی است که قیمت آن پایین محسوب میشود و در عین حال باز هم در میان بهترین ها قرار میگیرد. این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی از پردازنده تصویر TruePic VII بهره میبرد و در مقایسه با یک دوربین DSLR حدود ۴۰ درصد کوچک تر و سبک تر است. همچنین ارگونومی بنده این دوربین به گونه ای است که در دست نگه داشتن آن برای طولانی مدت بسیار راحت شده و مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار سرمای زیاد نیز باعث شده است که نگرانی ها هنگام مسافرت و سفر های طولانی هم پاسخ داده شوند. مدل Olympus OM-D E-M5 Mark II در مقایسه با دیگر مدل ها قیمت پایینی دارد ولی خب این را هم در نظر داشته باشید که ویژگی ها و قابلیت های آن دست کمی از رقبایش ندارند.

این دوربین مجهز به سیستم لرزش گیر پنج محوره است و همین باعث میشود که شما بتوانید در حال حرکت هم تصویربرداری کنید و نگران تار شدن عکس ها نباشید. قابل ذکر است که این دوربین میتواند با سرعت ۱۰ ،۲۴، ۲۵، ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل فیلمبرداری کند.

تنها نکته منفی این دوربین ظرفیت باتری آن است به گونه ای که اگر کامل شارژ شده باشد فقط میتواند ۳۱۰ تصویر را ثبت کند و همین مسئله باعث میشود که خریدار به دنبال یک باتری جایگزین یا اضافی باشد. صفحه نمایش ۳ اینچی این دوربین توانایی چرخش ۲۷۰ درجه ای را دارد و برای دیدن عکس ها و فیلم های گرفته شده بسیار مناسب است. نمایاب دیجیتال این دوربین نیز به شما در امر پیدا کردن زاویه مناسب کمک خواهد. این دوربین از وای فای نیز پشتیبانی میکند و شما میتوانید از این طریق عکس ها و فیلم های خود را به کامپیوتر یا گوشی همراه خود منتقل کنید.

بهترین دوربین از لحاظ ظرفیت باتری: Nikon D850

Nikon D850

 

این دوربین از باتری مدل EN-EL15 بهره میبرد و در صورتی که کامل شارژ شده باشد میتواند تا ۱۸۴۰ عکس را ثبت کند و حدود ۷۰ ساعت هم به فیلم برداری با کیفیت ۴k بپردازد. صفحه نمایش این دوربین لمسی است و سنسور عکس تمام فریم آن از فیلتر های اپتیکال استفاده نمیکند. این دوربین ۴۵٫۷ مگاپیکسلی رزولوشن بسیار بالایی دارد و برای عکسبرداری از مناظر گزینه مناسبی است. همچنین این دوربین میتواند بدون افت کیفیت با سرعت ۹ فریم در ثانیه فیلمبرداری کرده و با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه نیز با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل توانایی های خودش را نشان دهد. شما میتوانید با کیفیت ۴k یا ۸k نیز فیلمبرداری کنید.

بهترین دوربین برای فیلمبرداری: Canon EOS 5D Mark IV

Canon EOS 5D Mark IV

این دوربین ۳۰٫۴ مگاپیکسلی از سنسور DIGIC CMOS بهره میبرد و نه تنها رزولوشن بالایی دارد بلکه محدوده دینامیک آن نیز به گونه ای تنظیم شده است که مکمل یکدیگر باشند. این دوربین از ویژگی فوکوس اتوماتیک نیز بهره میبرد و میتواند با سرعت ۷ فریم در ثانیه نیز فیلمبرداری کند. شما میتوانید از این دوربین برای ثبت لحظات در مراسم عروسی، مسابقات ورزشی یا حتی عکسبرداری به صورت حرفه ای استفاده کنید.

بدنه این دوربین از مقاومت بالایی برخوردار است و ارگونومی آن نیز به گونه ای است که شما در صورت استفاده از آن برای مدت طولانی دچار خستگی نخواهید شد. این دوربین میتواند با رزولوشن ۴k و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری کند و شما میتوانید از همان فیلم ثبت شده نیز عکس های ۸٫۸ مگاپیکسلی برداشت کنید. محدوده ISO این دوربین بین ۱۰۰-۳۲۰۰۰ تا ۵۰-۱۰۲۴۰۰ است و به خاطر همین برای عکسبرداری به صورت تمام فریم بسیار مناسب است. صفحه نمایش لمسی و ۳٫۲ اینچی این دوربین از نوع LCD است و شما میتوانید با استفاده از آن تنظیمات دوربین را تغییر دهید و همچنین عکس ها و فیلم های ثبت شده را نیز بررسی کنید.

علاقه‌مند به خرید دوربین حرفه ایی هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار