اخبار فناوریموبایل

در کمتر از ۱۰ روز ۲۵۰ هزار پوکو M3 در هند به فروش رفت

پوکو عملکرد بسیار خوبی در بازار هند دارد و کاربران استقبال گسترده‌ای از محصولات این شرکت از جمله گوشی‌های اقتصادی آن می‌کنند. یکی از جدیدترین محصولاتی که در کمترین زمان بیشترین میزان فروش را تجربه کرده پوکو M3 است که چند وقت پیش از طریق فروشگاه Flipkart در هند عرضه شد.

پوکو در یک یادداشت مطبوعاتی می‌گوید در ۱۰ روز نخست عرضه توانسته بیش از ۲۵۰ هزار پوکو M3 را به صورت آنلاین به فروش برساند. این شرکت پوکو M3 را در تاریخ ۱۴ بهمن در هند معرفی کرد و ما هم حدود یک ماه پیش آن را برای شما بررسی کردیم. ولی نکته متفاوت درباره این گوشی عرضه آن بود که تنها به فاصله یک هفته پس از رونمایی صورت گرفت.

پوکو پیش‌تر در بیانیه‌ای گفته بود که فروش نخست M3 در هند به تاریخ ۲۱ بهمن بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه بود. این شرکت همچنین مدعی است که از طریق این گوشی توانسته واکنش بیش از ۳ میلیون طرفدار و مشتری خود را از طریق فروشگاه Flipkart جلب کند. این فروشگاه فروشنده انحصاری محصولات پوکو در فضای آنلاین است. می‌توانیم تصور کنیم که اگر تعداد این فروشگاه‌ها بیشتر بود، شاید تعداد خریداران نیز افزایش پیدا می‌کرد.

پوکو M3 تلفن هوشمندی اقتصادی با نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با وضوح +FHD، چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که در هند با قیمت ۱۰٫۹۹۹ روپیه معادل ۱۵۱ دلار به فروش می‌رسد. پوکو M3 در برابر رقبا قابلیت‌ها و سخت‌افزار مناسبی را عرضه و قیمت قابل قبولی را ارائه می‌کند.

پوکو اعلام کرده که دور بعدی فروش M3 را فردا ساعت ۱۲ ظهر به وقت هند آغاز می‌کند تا جاماندگان بتوانند این محصول را در رنگ‌های زرد، آبی و مشکی و در نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خریداری کنند. این گوشی با ویژگی‌های جذاب و کاربردی خود پتانسیل این را دارد که به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار ایران نیز تبدیل شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار