لوازم صوتی

۹ هدفون روگوشی (Over- Ear) برتر در سال ۲۰۲۰

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

اگر قصد خرید هدفون‌های روگوشی over-ear را دارید که تمام گوش شما را بپوشاند، در این مطلب بهترین هدفون‌های بازار از برندهای معتبر سازنده را معرفی کرده‌ایم.

محبوب‌ترین: Bose QuietComfort 35 Series II

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • بهترین هدفون در سری هدفون‌های نویزگیر
  • عمر عالی باطری
  • جانمایی عالی دکمه‌های کنترلی

نقاط ضعف

  • قیمت بالای هدفون

اگر به دنبال هدفونی با قابلیت نویزگیری بالا هستید، مدل Bose QuietComfort 35 Series II مناسب شماست. شرکت Bose در ساخت هدفون‌های پیشرفته نویزگیر سرآمد است و محصولاتش در این حیطه بسیار خوب هستند . این هدفون در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای موجود و طراحی آن به اندازه کاراییش ساده و راحت است. همه‌ی دکمه‌های کنترلی این محصول روی گوشی آن قرار گرفته و کاربران می‌توانند با استفاده از این دکمه‌ها تماسها را کنترل کنند، به دستیار صوتی الکسا دسترسی داشته باشند و سطح نویزگیری را کم و زیاد کنند.

با استفاده‌ از وایرلس این محصول می‌توانید روی ۲۰ ساعت دوام باطری هدفون در حالی‌که به گوشی هوشمندتان متصل شده‌اید حساب کرده و از میکروفون‌های داخلی این هدفون برای کنترل تماس‌های ورودی استفاده کنید. نویزگیر این هدفون، صداهای درون فرودگاه و قطار را لغو می‌کند. این شرکت سازنده علاوه بر نویزگیری فوق‌العاده، با استفاده از فناوری Volume-optimized کیفیت صدای خروجی بازی‌ها را متعادل ساخته است. به علاوه، دستیار صوتی الکسا، ‌به کمک کاربر می‌آید تا فرمان‌های صوتی را برای پخش موسیقی و و پاسخ به سوالات ایشان برعهده بگیرد.

بهترین هدفون وایرلس: Sony WH1000XM3 Wireless Headphones

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • طراحی راحت و ارگونومیک
  • شارژگیری سریع و عمر بالای ۳۰ ساعته باطری
  • کیفیت صدای عالی

نقاط ضعف

  • سیستم کنترلی قدیمی و به روز نشده

هدفون Sony WH1000XM3 Wireless Headphones می‌تواند برای یک عمر هدفون وایرلس دور گوشی شما باقی بماند. طراحی ارگونومیک به شما اجازه می‌دهد برای ساعت‌های متوالی و به راحتی از این هدفون استفاده کنید. گوشی‌ها به دلیل طراحی مناسب به گوش‌های کاربر فشار وارد نکرده و بدنه‌ی سبک این محصول نیز در فاکتور راحتی آن بسیار موثر است. هدبند این هدفون، قوس بسیار مناسبی داشته و به همراه بالشتک گوشی‌ها به خوبی روی سر کاربر چفت می‌شود. راحتی هدفون با عمر طولانی باطری آن ترکیب شده و پس از تنها ۱۰ دقیقه شارژ، ‌برای استفاده پنج ساعته به صورت وایرلس در اختیارتان است.

این خبر بسیار خوبی برای مسافرین همیشگی جاده‌ها است. صحبت از سفر و جاهای پر سروصدا شد. قابلیت نویزگیری در این محصول سونی، در یک کلام استثنایی است و صداهایی نظیر فرود هواپیما، صدای قطار و حتی همسفر پرحرفتان درون کوپه‌ی قطار را نیز محو می‌کند. همه‌ی این امکانات در کنار هم باعث می‌شوند که سونی انتخاب اول و آخر هر کاربری باشد و در انتها این‌که؛ درایوهای ۴۰ میلی‌متری این هدفون، هر موسیقی را با کیفیت عالی اجرا می‌کنند.

بهترین محصول جدید بازار: Bose 700

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • نویزگیری عالی
  • سیستم کنترلی نوآورانه
  • کیفیت و وضوح صدای عالی

نقاط ضعف

  • نیاز به اپ Supber

هر جا که صحبت از محصولات صوتی می‌شود، نام شرکت Bose توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. هر محصولی در این حیطه با این نام تجاری مورد توجه قرار خواهد گرفت. هدفون Bose 700 علاوه بر زیبایی ساخت، نویزگیری و تولید کوچکترین صداهای ممکن را به خوبی انجام می‌دهد. طراحی این محصول با هدبند استیل و چرم با کیفیت که به نوعی امضای شرکت Bose به حساب می‌آیند و همچنین گوشی‌های راحت؛ منجر به نام‌گذاری این محصول به عنوان ” بهترین هدست بازار ” شده است.

بخاطر داشته باشید، به دلیل حریم خصوصی گسترده‌ی مشخصات محصولات تولیدی این شرکت،‌ نمی‌توان به جزئیات دقیقی درباره نحوه ساخت این هدفون‌ها رسید و این جزئیات، شاید به عنوان بهترین اسرار این شرکت تولید کننده طبقه‌بندی شده باشند. در ساخت این محصول از فاکتورهای مهمی بهره گرفته شده است. به طور مثال،‌ دکمه لمسی دسترسی به دستیار صوتی که قابلیت‌های این هدفون را به چیزی فراتر از یک پخش‌کننده موزیک برده است. مهمترین فاکتور موجود، فناوری Bose AR است که به صورت سنسور از روی حرکت و زوایای قرارگیری سر شما و به وسیله‌ی برنامه Bose Sound صدای خروجی را کنترل می‌کند.

توضیح این مطلب روی کاغذ کمی سخت؛ اما در عمل بی‌دردسر است. با استفاده از برنامه‌های جانبی مربوطه، تجربه گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌تان و کیفیت صدای خروجی افزایش می‌یابد.

بهترین هدفون برای تماس‌های تلفنی: Jabra Elite 85h

نقاط قوت

  • طراحی و کاربری عالی
  • عمر بالای باطری
  • مجهز به هشت میکروفون مجزا

نقاط ضعف

  • موجودی کم محصول در بازار

سالهای متوالی است که شرکت Jabra در زمینه ساخت محصولات صوتی، لوازم جانبی گوشی و هدفون بلوتوثی تجربه دارد و تمرکز اخیر این شرکت روی ساخت محصولات بلوتوثی، منجر به تولید محصولی رده بالا همچون Elite 65t in-ear شده است. نمی‌توانیم منکر اهمیت کیفیت صداها در تماس‌های تلفنی باشیم. خصوصا وقتی که زندگی کاربری با تماس‌های مهم کاری گره خورده است. بررسی‌های موجود، هدفون Elite 85h را باکیفیت، بادوام و صدای خروجی آن را بسیار خوب برآورد کرده‌اند. هنگامی که این هدفون را روی گوش می‌گذارید،‌ مجموعه‌ای از صداهای زنده از فرکانس‌های متنوع  ۱۰Hz تا ۲۰kHz را تجربه خواهید کرد.

شرکت سازنده با تعبیه هشت میکروفون مجزا در این محصول به فناوری SmartSound دست پیدا کرده است. این فناوری صداهای اطراف شما را آنالیز می‌کند و با فناوری نویزگیر، صدایی خالص و بدون نویز را به کاربر تحویل می‌دهد. فاکتور ببسیار مهم و چشمگیر این محصول، عمر بالای باطری آن است که ۳۶ ساعت دوام می‌آورد. به علاوه، تنها با لمس یک دکمه کنترلی دستیار صوتی ظاهر شده و به خدمت کاربر در‌می‌آید.

بهترین باس: Sony WH-XB900N

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • باس قدرتمند
  • ارتباط بلوتوثی عالی
  • زیبا و چشم‌نواز

نقاط ضعف

  • قیمت بالای هدفون

به دلیل تنوع بالای محصولات سونی،‌ پیدا کردن هدفونی از میان محصولات این شرکت که مناسب باشد کمی سخت به نظر می‌رسد. ممکن است مدل WH-XB900Ns در رقابت به مدل ۹۵۰Ns نزدیک باشد. هسته اصلی ۹۰۰Ns باس محور بودن این محصول است و به نظر می‌رسد به مانند یک درگاه باس روی یک بلندگوی بزرگتر عمل می‌کند. فاصله اندکی که به واسطه موم مابین پدهای گوشی و گوش کاربر ایجاد می‌شود به علاوه درایوهای ۱٫۵۷ اینچی این محصول، منجر به ایجاد صدایی قوی و فراگیر می‌شود که با عدد می‌توان طیف تولیدی صدا را بین ۲۰HZ تا ۲۰kHz تخمین زد.

این عدد تقریبا حیطه‌ای معادل بیشترین و پایین‌ترین صدایی است که گوش انسان می‌تواند دریافت کند. تنها تفاوت موجود در دو مدل ذکر شده سونی، فاکتورهای به‌روزرسانی این محصولات است. مدل ۹۰۰Ns مجهز به فناوری بلوتوث ۵٫۰ برای ایجاد ارتباطی قوی و صدایی گیرا است. فناوری NFC به راحتی ارتباط ممکن را با سایر دستگاه‌ها برقرار می‌کند، کنترل لمس را فعال کرده و دستیار صوتی را فرا می‌خواند. عمر باطری دستگاه عالی است و تنها با یکبار شارژ کامل تا حدود ۳۰ ساعت برای شنیدن موزیک دوام دارد.

مدل جدید نسبت به مدل WH-1000X شباهت ظاهری بیشتری دارد تا مدل ۹۵۰N. البته کمی گران است. اما اگر از پس هزینه آن برمی‌آیید، از خرید این هدفون پشیمان نخواهید شد.

بهترین هدفون با سیم: Sennheiser HD 599 Headphones

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت صدای فوق‌العاده
  • بسیار زیبا
  • باس غنی و قوی

نقاط ضعف

  • فقط با سیم کار می‌کند

بهترین هدفون سیم‌دار دور گوشی جهان مدل Sennheiser HD 599 is است که ترکیبی از زیبایی و کیفیت به شمار می‌آید. اسم سنهایزر با کیفیت گره خورده است و محصول سیم‌دار این شرکت علاوه بر زیبایی، راحتی بی‌نظیری در هنگام پوشیدن دارد که حتی پس از ساعت‌ها استفاده‌ی متوالی از دست نمی‌رود. پدهای گوشی و هدبند چرمی آن راحتی این هدفون را چند برابر ساخته است که ارزش هر ریالی که بابت آن پرداخت می‌شود را دارد. خوشبختانه، ارزش این هدفون تنها به طراحی و راحتی آن نیست. صدای خروجی نیز به همین ترتیب خوب است.

حتی بهتر از طراحی آن. به لطف فناوری اختصاصی ساخت این هدفون، صدای خروجی آن باسی متعادل، صدای میانی عالی و وضوحی استثنایی دارد. باس خروجی نه خیلی زیاد است و نه خیلی کم. به دلیل سیم‌دار بودن هدفون نگرانی بابت باطری و شارژگیری وجود نداشته و می‌توانید با خیال راحت و ساعت‌های متوالی از آن استفاده کنید.

بهترین قیمت: JBL E55BT Wireless Headphones

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • بسیار مقرون به صرفه
  • صدای خروجی بسیار واضح
  • وزن نهایی بسیار مناسب محصول

نقاط ضعف

  • عدم وجود باس غنی

پیدا کردن هدفونی با کیفیت که قیمت بالایی نداشته باشد،‌کار آسانی نیست اما مدل JBL E55BT استثنا است که با وجود صدای گرم و طبیعی و متعادلی ارائه می‌کند،‌قیمت بالایی ندارد. درایوهای ۵۰ میلی‌متری این هدفون منجر به ایجاد وضوح بالا در صدای خروجی این دستگاه شده و صداهای بالا و پایین بسیار عمیق هستند و با ظرافت اجرا می‌شوند. صداهای میانی طبیعی و باس خروجی با وجود اینکه خیلی عمیق نیستند اما راضی‌کننده‌اند. همه‌ی فاکتورهای موجود این هدفون؛ از جمله متریال به کار رفته در ساخت محصول و صدای خروجی، عالی است.

صدای خروجی با کیفیت عالی، آپشن مهمی در هدفون‌هاست اما تعیین‌کننده نیست. کیفیت نویزگیری نیز برای لغو صداهای اطراف مناسب است که تنها در مقایسه با کیفیت هدفونی رده بالاتر متوجه تفاوت و کم و کسری‌ها خواهید شد. استفاده از پلاستیک در ساخت این محصول،‌قیمت نهایی را پایین آورده است اما ممکن است در هنگام پوشیدن، کمی فشار به گوش‌ها وارد کند که به لطف جنس لطیف هدبند این محصول، فشار به گوش‌ها را رفع می‌کند. وزن هدفون به دلیل طراحی ارگونومیک آن به خوبی روی سر توزیع می‌شود و احساس سنگینی را منتقل نمی‌کند.

زیباترین طراحی: Bowers & Wilkins P9 Signature HiFi Headphones

نقاط قوت

  • طراحی یکپارچه‌ی بسیار زیبا
  • درایوهای مورب به کیفیت نهایی صدای هدفون افزوده است
  • جزئیات Superb

نقاط ضعف

  • عدم تجهیز هدفون به نویزگیر فعال

قریب به ۵۰ سال، شرکت Bowers & Wilkins پیشرو ساخت محصولات صوتی بوده است. هدفون سیمی مدل P9 Signature HiFi  نیز از کیفیت ساخت محصولات این شرکت بهره می‌برد که برخلاف سایر محصولات بازار، از استفاده‌ی رنگ سیاه در طراحی آن خبری نیست و با بهره‌گیری از رنگ قهوه‌ای سنتی که ما را به دهه ۷۰ میلادی می‌برد، شمایلی بی‌نظیر در میان این نوع محصولات را داراست. خبر خوب این است که کارکرد محصول به اندازه طراحی آن خوب است.

چرم به کار رفته در کاپ‌های گوشی همچنان که راحتی زیادی به آن بخشیده،‌ ظاهر هدفون را هم شیک و کلاسیک کرده است.  استفاده از آلیاژ آلومنیوم در طراحی و ساخت مابقی اجزای این هدفون، علاوه بر ظاهری کلاسیک و شیک آن، عدم لرزش و دوام بیشتر را به آن داده است. درایوهای ۴۰ میلی‌متری مورب تعبیه شده در این هدفون، تجربه شنیدن موزیکی طبیعی و گوش‌نواز را به کاربران هدیه کرده است.

با یکبار استفاده از این هدفون، تجربه‌ی شیرینی از وضوح و کیفیت موسیقی را خواهید داشت. باس موجود در بیشترین صدای ممکن نیز آزاردهتده نمی‌شود و صداهای میانی بسیار طبیعی هستند. اگر تنها یک چیز باشد که این مدل را به بهترین و کامل‌ترین محصول بازار تبدیل کند، امکان لغو یا فعال‌سازی نویزگیر دستگاه است که در هدفون پشت‌بسته که قابلیت کم کردن صداهای اطراف را به صورت طبیعی دارا هستند، فاکتوری بسیار مهم است.

بیشترین نوآوری در طراحی: Focal Elegia Reference Headphones

نقاط قوت

  • بسیار راحت
  • صدای عمیق و واضح
  • وزن نهایی بسیار پایین

نقاط ضعف

  • عدم تحمل باس زیاد

شاید هدفون Focal Elegia انتخاب نهایی شما نباشد، ‌اما باید یادآوری کنیم که با توجه به قیمت نهاییش، محصولی بسیار خوب است. تمامی هدف شرکت سازنده از تولید این هدفون روگوشی پشت بسته، حفظ کیفیت صدای خروجی است. پس می‌توانید بدون نگرانی از آزرده خاطر شدن همسایه‌ها، با صدای بلند به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش فرا دهید. فایده دیگر پشت بسته بودن این هدفون، نویزگیری عالی آن است که به نسبت هدفون‌های پشت‌باز از کیفیت بسیار بهتری برخوردارند. کشور سازنده این هدفون، فرانسه است و از چرم بسیار خوبی در ساخت آن استفاده شده است.

متریال استفاده شده در ساخت کاپ‌های آن از کیفیتی بسیار خوب بهرمند هستند. وزن نهایی محصول، به لطف استفاده از قالب آلومینیوم در ساخت آن، بالا نیست و طراحی آن منجر به پنهان شدن درایوهای مورب ۴۰ میلی‌‌متری شده است. دکمه‌های کنترلی تعبیه شده در کنار هم به کاربر کمک می‌کنند که صدای خروجی را کنترل کند. باس خروجی نیز، قابل کنترل و از کیفیت خوبی برخوردار است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار