ردمیشیائومیموبایل

Redmi K30 5G در حال آپدیت به اندروید ۱۱ است

شرکت شیائومی در طی چند وقت اخیر به طور مرتب در حال عرضه کردن یک آپدیت جدید از رابط کاربری MIUI ۱۲ برای تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند خود است که بر پایه اندروید ۱۱ طراحی و اجرا خواهد شد و اکنون هم نوبت به Redmi K30 5G رسیده است.

یکی از آخرین گوشی‌های شرکت شیائومی که موفق به دریافت کردن این آپدیت و رابط کاربری MIUI ۱۲ بر پایه اندروید ۱۱ شده است، Redmi Note ۹ Pro بود و گوشی‌های هوشمند پرچمدار Xiaomi Mi ۱۰ و Mi ۱۰ Pro نیز قبل از آن موفق به دریافت کردن این آپدیت شده بودند. و اما قبل‌تر از آن، گوشی هوشمند Redmi K30 Pro Zoom موفق به کسب کردن این آپدیت شده بود که نسخه ۱۲ رابط کاربری MIUI را به همراه اندروید ۱۱ برای این دستگاه به ارمغان آورد و بر اساس تازه‌ترین اطلاعاتی که از شرکت شیائومی در اختیار ما قرار داده شده است، اکنون هم نوبت به Redmi K30 5G برای دریافت کردن این آپدیت شده است. در هر صورت، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات و جزئیات تکمیلی بیشتر در رابطه با این موضوع و آپدیت جدید نسخه ۱۲ رابط کاربری MIUI که اندروید ۱۱ را برای گوشی هوشمند میان رده Redmi K30 5G به ارمغان آورده است، همچنان در ادامه این مطلب نیز با ما همراه باشید.

این فریمور جدید با شماره مدل و کد MIUI 12.1.1.0 RGICNXM برای این دستگاه در دسترس قرار داده شده است که نیاز به دانلود کردن چیزی بیشتر از ۲.۸ گیگابایت دارد. اما نکته قابل توجه و بسیار مهمی که درمورد این فریمور باید در نظر داشته باشید، این است که این یک نسخه بتای پایدار به شمار می‌رود و هنوز یک نسخه نهایی و کامل نیست. بنابراین، همانطور که احتمالا تا به حال توانسته‌اید حدس بزنید، برای اعضای برنامه بتا بر روی گوشی هوشمند Redmi K30 5G و برای کاربرانی که در کشور چین قرار دارند، در دسترس قرار داده خواهد شد.

اکنون که نسخه بتای آپدیت نسخه ۱۲ رابط کاربری MIUI که بر پایه اندروید ۱۱ طراحی و اجرا شده، در اختیار کاربران این گوشی هوشمند میان رده از شرکت شیائومی قرار داده شده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فریمور نهایی و پایدار آن نیز در طی چند روز آینده در اختیار کاربران عادی K30 5G نیز قرار داده شود تا استفاده کنند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار