آنراخبار فناوری

آنر هم در IFA 2020 حضور خواهد داشت؛ تاریخ کنفرانس اعلام شد

نمایشگاه ایفا (IFA) یکی از معتبرترین رویدادهای حوزه فناوری است که هر ساله در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود. این نمایشگاه امسال هم قرار است از 3 تا 5 سپتامبر (13 تا 15 شهریور) برگزار شود و البته به واسطه شرایطی که شیوع کرونا در چند وقت اخیر ایجاد کرده، انتظارها برای آن بیشتر از همیشه است. بسیاری از شرکت‌ها سخت در تلاش هستند تا پس از مدت‌ها یک کنفرانس خبری فیزیکی را در محل این نمایشگاه برگزار کرده و به معرفی جدیدترین دستاوردهای خود بپردازند.

پیش از این حضور ریلمی (Realme) در IFA 2020 تأیید شده بود و امروز هم یک کمپانی چینی دیگر به نام آنر (Honor) که از زیرمجموعه‌های هواوی است، اعلام کرد که کنفرانس خبری خود در نمایشگاه مذکور را در تاریخ 4 سپتامبر (14 شهریور) برگزار خواهد کرد. شعاری که آنر برای این رویداد انتخاب کرده، Expand Your Smart Life (به معنی “زندگی هوشمند خود را بسط دهید”) است و قرار است در آن از طیف گسترده‌ای از محصولات شامل دستبندهای هوشمند، رایانه‌های شخصی،‌ تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند رونمایی شود.

از دیگر شرکت‌هایی که حضور آن‌ها در IFA 2020 تأیید شده می‌توان به ال جی، تی سی ال و هواوی اشاره کرده که همگی در روز اول نمایشگاه کنفرانس خود را برگزار خواهند کرد. افتتاحیه IFA 2020 را برترین تولید کننده تراشه موبایل یعنی کوالکام برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود از برنامه‌های خود برای سه‌ماهه چهارم سال جاری رونمایی کند.

نمایشگاه IFA 2020 همواره با حضور تعداد زیادی از شرکت‌ها و برندهای نام آشنای دنیا برگزار شده اما امسال به واسطه شیوع کرونا و محدودیت‌هایی که در برخی کشورها اعمال شده، حضور شرکت‌ها مانند سال‌های قبل نیست و برخی ترجیح داده‌اند تا به جای معرفی جهانی محصولات خود، رویدادهای محلی و کوچک برگزار کنند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار