اخبار فناوریموبایلنوکیا

اسمارت‌فون مقرون به صرفه نوکیا G20 همراه با یک باتری بزرگ معرفی شد

اسمارت‌فونی با یک باتری سنگین وزن هفته آینده به بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده قدم خواهد گذاشت. همانطور که از عنوان این مقاله مشخص است، این گوشی هوشمند نوکیا G20 نام دارد و توسط شرکت سازنده گوشی‌های نوکیا، موسوم به HMD Global معرفی شده است.

نوکیا G20، در حدود 199 دلار قیمت‌گذاری شده و در دو رنگ سفید و سورمه‌ای عرضه می‌شود. قلب تپنده‌ نوکیا G20 چیپست هلیو G35 مدیاتک است و پیکر‌بندی آن ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این اسمارت‌فون دو سیم کارته از روز 10 تیر، در وب سایت نوکیا قابل خرید خواهد بود.

برخی خصوصیات و ویژگی‌های شاخص، این گوشی هوشمند را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای خرید کرده است. اولین خصوصیت مذکور، طول عمر سه روزه باتری این دستگاه است که ویژگی ارزشمندی است. طبق ادعای HMD Global، این آمار بر اساس تست کاربری واقعی است که توسط HMD Global صورت گرفته است. نتایج این تست، با توجه به باتری فوق‌العاده 5050 میلی‌آمپر‌ساعتی و همچنین صفحه نمایش اچ‌دی 6.5 اینچی این اسمارتفون، رضایت‌بخش است.

شاخصه دوم نوکیا G20 که آن را از رقیبانش متمایز می‌کند، قیمت رقابتی آن است. قیمت بسیار مناسب و رقابتی، این گوشی هوشمند را در میان بهترین گوشی‌های زیر 400 دلار قرار خواهد داد. بدیهی است با پشتیبانی نوکیا، G20 به صورت مرتب به روزرسانی‌های نرم افزاری و امنیتی را برای دو یا سه سال آینده دریافت خواهد کرد.

این دستگاه همچنین دارای یک ماژول دوربین چهارتایی است. دوربین اصلی آن یک سنسور 48 مگا‌پیکسلی است. یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی، دیگر اجزای ماژول چهارگانه دوربین این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

دیگر ویژگی‌های قابل توجه نوکیا G20 شامل سنسور اثر انگشت جانبی، فیس آنلاک، حالت پرتره و ضبط ویدئو با صدای فراگیر است. نوکیا همواره به خاطر کیفیت و دوام محصولات شناخته شده است. در همین راستا، شرکت نوکیا اذعان کرده که اسمارت‌فون G20 نیز متفاوت از بقیه محصولات این کمپانی نخواهد بود.

منبع phonearena
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار