اخبار فناوریسامسونگموبایل

اسمارت‌فون گلکسی S21 FE تاییدیه Bluetooth SIG را دریافت کرد

گلکسی S21 FE احتمالا یکی از پرمخاطب‌ترین اسمارت‌فون‌های سال 2021 شرکت سامسونگ به‌شمار می‌رود. در ابتدا قرار بود این هندست به‌همراه گوشی‌های جدید سری گلکسی Z معرفی شود؛ اما متاسفانه این رویداد تا ماه اکتبر به تعویق افتاد. اکنون این هندست پیش از رونمایی رسمی موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث از سوی وبسایت Bluetooth SIG شده است.

سامسونگ گلکسی S21 FE با شماره مدل‌های SM-G990B، SM-G990B_DS و SM-G990N تائیدیه Bluetooth SIG را دریافت نموده است. موضوع جالب‌توجه اینکه گلکسی S21 FE علیرغم ماهیت برتر خود از آخرین ورژن بلوتوث 5.2 استفاده نکرده و در عوض با اتصال بلوتوث 5.0 روانه بازار می‌شود.

گواهینامه مذکور به غیر از ورژن بلوتوث فاقد هرگونه جزئیات دیگری پیرامون هندست است. با این‌حال به لطف گواهینامه‌ها و اطلاعات پیش‌تر لو رفته اکنون تقریبا تمامی جزئیات مربوط به گلکسی S21 FE روشن شده است.

بر این اساس گلکسی S21 FE مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. همچنین این هندست بسته به منطقه موردنظر برای فروش از تراشه‌های اسنپ‌دراگون 888 کوالکام یا مدل بومی اگزینوس 2100 استفاده خواهد کرد. این اسمارت‌فون با پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی، رابط کاربری One UI 3.1.1 مبتنی بر اندروید 11، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 25 واتی در بستر سیم، شارژ بی‌سیم سریع 15 واتی و شارژ معکوس بی‌سیم 4.5 واتی روانه بازار می‌شود.

نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی S21 FE در 4 مدل رنگی مختلف شامل خاکستری، سبز روشن، بنفش روشن و سفید به بازار عرضه می‌شود.

منبع gizmochina
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار