اخبار فناوریال جیموبایل

ال جی استایلو 6 معرفی شد؛ میان‌رده‌ای کاملاً معمولی اما با قلم لمسی

گوشی‌های سری استایلو از محصولات ال جی، به واسطه پشتیبانی از قلم لمسی یا استایلوس جزو محبوب‌ترین میان‌رده‌های اندرویدی بازار هستند و شرکت کره‌ای امید زیادی به این سری از گوشی‌های خود دارد. با توجه به همین موضوع،‌ امروز یک مدل جدیدی از خانواده استایلو رونمایی شده که مطابق انتظار استایلو 6 (Stylo 6) نام دارد و قیمتی 219 دلاری برای آن تعیین شده است.

ال جی استایلو 6 در جلوی بدنه خود به یک صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح +FHD مجهز بوده و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر دارد. در قسمت پشت بدنه هم یک دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق، تعبیه شده است. اسکنر اثر انگشت هم به شکل سنتی و مرکز پانل پشتی قرار گرفته است.

گوشی ال جی استایلو 6

در زمینه قطعات داخلی هم باید گفت استایلو 6 از یکی از پردازنده‌های مدیاتک تحت عنوان هلیو پی 35 به عنوان قلب تپنده خود بهره می‌برد و در کنار آن به 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. البته این گوشی از کارت‌های حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند و می‌توان فضای ذخیره‌سازی را به این واسطه ارتقا داد.

سیستم عاملی که به صورت پیش فرض بر روی ال جی استایلو 6 نصب شده اندروید 10 است و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی قطعات را برعهده دارد. همان طور که در ابتدا اشاره کردیم و البته از نام این محصول کاملاً‌ پیداست، پشتیبانی از قلم لمسی یکی از ویژگی‌های بارز آن است. با اینکه تجربه استفاده از قلم استایلوس در استایلو 6 به هیچ وجه با آنچه که در محصولاتی مانند سری گلکسی نوت دیده‌ایم، قابل مقایسه نیست اما با این حال کار یادداشت‌برداری در صفحه نمایش گوشی را بسیار راحت‌تر می‌کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار