اخبار فناوریایسوسموبایل

ایسوس هم با ذنفون 7 و راگ فون 3 بالاخره وارد سال 2020 می‌شود!

بر اساس گزارش رسانه تایوانی Commercial Times، ایسوس قصد دارد دو گوشی پرچمدار را در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) یا حتی زودتر معرفی کند. این دو گوشی به احتمال زیاد ذنفون 7 (Zenfone 7) و گوشی گیمینگ راگ فون 3 (ROG Phone III) خواهند بود.

این گزارش با آن چیزی که اخیراً توسط اتحادیه وای-فای در مورد راگ فون 3 منتشر شده، مطابقت و همخوانی دارد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که گوشی گیمینگ جدید ایسوس مراحل پایانی توسعه خود را سپری می‌کند و در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد. البته در گزارش امروز نام ذنفون 7 هم در کنار راگ فون 3 آمده و به نظر می‌رسد این دو با هم و به صورت همزمان معرفی خواهند شد.

گوشی گیمینگ راگ فون 2
ایسوس راگ فون 2؛ یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ بازار

تا اینجای سال 2020 هیچ خبری از گوشی‌های ایسوس نبود و همین مسئله باعث می‌شود تا این خبر کاملاً باورپذیر و منطقی باشد. سری ذنفون و راگ فون از محبوب‌ترین خانواده گوشی‌های ایسوس هستند و مطمئناً شرکت تایوانی در شرایط مالی نه چندان خوبی که دارد، تمرکز اصلی خود را بر روی این دو سری متمرکز خواهد کرد.

آن دسته از افرادی که به دنبال یک گوشی پرچمدار همه جانبه و کامل هستند به سمت ذنفون 7 خواهند رفت و کسانی هم که به انجام بازی‌های موبایلی علاقه‌مند هستند، راگ فون 3 می‌تواند برایشان یک گزینه ایده‌آل باشد. ظاهراً کمپانی تایوانی پیش‌بینی کرده با عرضه راگ فون 3 فروش این سری از محصولات 30 تا 50 درصد رشد کند و همین مسئله کنجکاوی ما را بیشتر می‌کند تا ببینیم این گوشی گمینگ جدید به چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی مجهز شده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار