آنراخبار فناوریموبایل

اولین گوشی تاشو فلیپ آنر سال آینده میلادی معرفی می‌شود

آنر امروز به صورت رسمی تایید کرد که در سال ۲۰۲۴ از یک گوشی تاشو فلیپ رونمایی خواهد کرد.

تا به امروز، آنر سه گوشی تاشو به نام‌های مجیک V، مجیک Vs و مجیک V2 رونمایی و روانه بازار کرده است که همگی‌ آن‌ها در رده محصولات تاشو فولد قرار می‌گیرند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، آنر امروز به صورت رسمی تایید کرد که اولین گوشی تاشو فلیپ این برند در حال ساخت و توسعه است.

مدیر شبعه خاورمیانه و آفریقای برند آنر، دنیل وانگ، در یک میزگرد رسانه‌ای اعلام کرد که اولین گوشی تاشو فلیپ این برند در سال ۲۰۲۴ معرفی و عرضه می‌شود. این مقام مسئول در این میزگرد گفته است که آنر نه تنها گوشی‌های تاشو فولد عرضه کرده است بلکه در سال آینده میلادی نیز از یک گوشی تاشو فلیپ نیز رونمایی خواهد کرد.

قبلا نیز گزارش‌هایی در دسترس قرار گرفته بود مبنی بر اینکه گوشی آنر مجیک فلیپ در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. دو هفته پیش، آنر نیز ادعا کرد که به توسعه یک گوشی تاشو فلیپ فکر کرده است ولی در عین حال قصد دارد محصولی را روانه بازار کند که از همه نظر کامل است. متاسفانه در حال حاضر زمان دقیق معرفی و برچسب قیمتی این محصول موردانتظار مشخص نشده است.

آنر اخیرا از گوشی مجیک V2 رونمایی کرد که از وزن پایین و ضخامت اندک برخوردار است. به لطف این ویژگی‌ها، گوشی تاشو آنر به یک نمونه منحصر به فرد در بازار بدل شده است. در این راستا، انتظار می‌رود آنر مجیک فلیپ نیز با طراحی نازکی همراه شود.

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی تاشو فلیپ آنر مسیر سختی را در پیش خواهد داشت چرا که رقبای بزرگی مانند سامسونگ، موتورولا و اوپو را پیش روی خود می‌بیند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار