آنرموبایل

آنر قصد دارد به فروش 100 میلیون واحدی در سال 2021 برسد

با جدایی کامل برند آنر از هواوی، آقای ژائو مینگ، رئیس آنر، اعلام کرد که آنها به برند شماره یک گوشی‌های هوشمند در چین تبدیل خواهند شد. حال طبق اخبار منتشرشده، هدف این شرکت برای سال 2021، رسیدن به آمار فروش 100 میلیون گوشی هوشمند است.

منابع اعلام کرده‌اند شرکت آنر قصد دارد بیش از 100 میلیون دستگاه را در سال 2021 به فروشگاه‌ها ارسال کند اما آنها جزئیات بیشتری را برای این هدف‌گذاری ارائه نکردند. همچنین مشخص نشده است که هدف 100 میلیون گوشی، تنها برای فروش در چین است یا در سراسر جهان.

طبق آمار فروش گوشی‌های هوشمند در سال 2019، هواوی (از جمله آنر) با فروش 140.6 میلیون واحد، مقام اول فروش را به خود اختصاص داده بود. مقام دوم این لیست توسط ویوو (VIVO) با 66.5 میلیون دستگاه تصاحب شده بود. بعد از این دو برند، اوپو با 62.8 میلیون و شیائومی با 40 میلیون گوشی هوشمند فروخته‌شده به ترتیب در مقام سوم و چهارم قرار داشتند. همچنین اپل که تنها شرکت خارجی در میان پنج برند برتر فروش بود، تنها 32.8 میلیون گوشی را به فروش رسانده بود. بنابراین احتمالاً منظور از 100 میلیون واحد، تنها برای بازار چین باشد.

یک منبع نزدیک به کوالکام اعلام کرده است که مذاکرات بین کوالکام و آنر به خوبی انجام شده است و انتظار داریم که کوالکام به همکاری با آنر برای تامین قطعات گوشی‌های این شرکت چینی بپردازد. علاوه بر این، توافق‌نامه‌ای بین مدیاتک و آنر درحال شکل‌گیری است و مدیاتک در نظر دارد تا سال آینده تراشه‌های 5G را برای آنر عرضه کند. اگر آنر موفق به همکاری با هرکدام از سازنده‌ها شود، مشکل مربوط به تامین تراشه‌های گوشی آن به‌طور کامل برطرف خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار