اخبار فناوریایسرلپ تاپ

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ جدید در خاورمیانه رونمایی کرد

نوت بوک های گیمینگ Predator Triton 500 و Acer Nitro 5 از 7 ژوئن معادل 18 خرداد در خاورمیانه عرضه شدند.

ایسر خاورمیانه از ورود نوت بوک های جدید گیمینگ Predator Triton 500 و Acer Nitro 5 خود در بازار خاورمیانه خبر داد. در کنار پیشرفت های چشمگیر در عملکرد خنک کنندگی، هر دو دستگاه دارای جدیدترین پردازنده های نسل 10 اینتل هستند.

Predator Triton 500 با جدیدترین گرافیک معرفی شده NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER GPU همراه و از تاریخ 7 ژوئن معادل 18 خرداد، با قیمت 3999 دلار

در بازار خاورمیانه در دسترس قرار گرفته است. نوت بوک‌های گیمینگ Acer Nitro 5 نیز از 7 ژوئن معادل 18 خرداد، با قیمت 1299 دلار در خاورمیانه عرضه شده‌اند.

سعید فرازمند، مدیر کل فروش ایسر خاورمیانه بیان کرد: ایسر مفتخر است که چنین لپ تاپ گیمینگ قدرتمندی را در خاورمیانه با ترکیبی از ویژگی های چشمگیر و
استثنائی ارائه کند. Predator Triton 500 پردازنده نسل دهم10750H  اینتل، جدیدترین گرافیک معرفی شده توسط NVIDIA مدل GeForce RTX 2080 SUPER GPU و بالاترین سرعت ممکن refresh rate دریک نمایشگر (300Hz) را در یک لپتاپ فوق نازک 17.9 میلی متر گرد هم آورده است.

Predator Triton 500

Predator Triton 500 با استفاده از جدیدترین پردازنده های نسل 10 اینتل با نشان تجاری 10750H و گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER با تکنولوژی Max-Q، قادر است از سختترین چالش ها سربلند بیرون بیاید. تا به امروز لپتاپی با چنین مشخصات فنی و نمایشگری با refresh rate  300Hz و با زمان پاسخ 1 میلی ثانیه، توسط هیچ تولید کننده‌ دیگری به بازار عرضه نشده است.

Predator Triton 500 مجهز به یک کنترلر بی سیم Killer Wi-Fi 6 AX1650i است، که تضمین می کند برنامه های در حال اجرا از اولویت پهنای باند برخوردار باشند. این لپتاپ به یک شاسی نازک 17.9 میلی متر (0.7 اینچ) به وزن 2.1 کیلوگرم مهجز شده که دارای نمایشگری با حاشیه های باریک و یک کاور تزئین شده چشم نواز مخصوصPredator  است. همچنین با حدود 8 ساعت عملکرد باتری، بهره وری شما را حداکثر می‌کند.

Predator Triton 500 مجهز به فناوری Vortex Flow Acer، از سه فن تهویه مطبوع ساخته شده است و درعین حال که باعث کاهش سر و صدا می‌شود، جریان هوا را نیز افزایش می‌دهد. اما کار همینجا تمام نمی‌شود چرا که توسط فن آوری CoolBoost شاهد افزایش سرعت فن جهت خنک کنندگی بیشتر خواهیم بود. توسط اپلیکیشن PredatorSense UI و با کمک گوشی همراه، گیمرها می توانند نه تنها دمای دستگاه را کنترل کرده بلکه بدون نیاز به توقف بازی، دستگاه خود را اوورکلاک کنند تا در گرماگرم بازی حواسشان پرت نشود!

سیستم خنک کننده PT500 همچنین دارای یک تکنولوژی برجسته در فن های تمام فلزی نسل چهارمAeroBlade 3D است که به طور خاص برای به حداکثر رساندن جریان هوا و کاهش نویز طراحی شده است. لبه های دندانه دار و باله های خمیده اجازه می دهد تا جریان هوا 45٪ افزایش یابد. طبق گفته های ایسر، مدل Predator Triton 500 33٪ عملکرد حرارتی بهتری نسبت به همتای 2019 خود ارائه می دهد.

Acer Nitro 5

Acer Nitro 5 نیز همچنین به پردازنده نسل دهم 10750HIntel Core i7 مجهز شده که تا 5 گیگاهرتز توان پردازشی ارائه می‌کند و با وجود گرافیک GeForce GTX 1650 یا   GeForce GTX 1660Tiاز پس هر کاری برمی‌آید. بعلاوه فضای ذخیره سازی 1 TB SSD و رم 32 گیگابایتی حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. نمایشگرهای 15.6 و 17.3 اینچی FHD IPS، با refresh rate 144 هرتز و زمان پاسخ 3 میلی ثانیه و به لطف صفحه نمایش با دامنه رنگ 72٪NTSC  و درخشانی 300 نیتی یک بازی روان و شفاف ارائه می‌کنند.

ناگفته نماند که این نوت بوک دارای یک سیستم خنک کننده دو فن است که از درگاه های ورودی / خروجی با جایابی استراتژیک و چهار دریچه حرارتی بهره می‌برد تا به 25٪ عملکرد حرارتی بهتری نسبت به مدل 2019 برسد.

همچنین فناوری CoolBoost قادر است سرعت فن را 10٪ و خنک کنندگی CPU / GPU را 9٪ افزایش دهد. مدل جدید امسال، به لطف تکنولوژی‌های Intel Wi-Fi 6 AX201 (802.11ax) و  Killer Ethernet E2600که باعث افزایش پایداری و عملکرد شبکه می شوند و با کاهش محسوس پینگ و جیتر، و درعین حال اولویت دادن به بازی در حال اجرا، گیمرها را قادر می سازد تا بدون هیچ نگرانی از بازی‌های آنلاین خود لذت ببرند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار