اخبار فناوریایسرلپ تاپ

ایسر در نمایشگاه CES 2022 از چندین مانیتور و لپ‌تاپ گیمینگ رونمایی کرد

محصولات گیمینگ ایسر از برند Predator بهره می‌برند و دقایقی قبل این شرکت تعداد زیادی مانیتور و لپ‌تاپ گیمینگ را در نمایشگاه CES 2022 معرفی کرد. در کنار این محصولات، دو مانیتور و یک لپ‌تاپ معمولی هم معرفی شده است. ویژگی مشترک تمام این لپ‌تاپ‌ها، بهره‌گیری آن‌ها از نسل جدید پردازنده‌های اینتل و AMD است. همچنین ایسر برای تعدادی از مانیتورهای گیمینگ جدید خود از نمایشگرهای Mini-LED استفاده کرده است.

Predator X32

سری Predator X32 از دو مانیتور تشکیل شده که هر دو از نمایشگرهای Mini-LED مبتنی بر رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ بهره می‌برند. رفرش ریت مدل X32 به ۱۶۰ هرتز می‌رسد و از تکنولوژی‌های Nvidia G-Sync Ultimate و Nvidia Reflex پشتیبانی می‌کند. اما در این میان، مدل X32 FP حداکثر رزولوشن ۱۶۵ هرتز را ارائه می‌دهد و در کنار DisplayPort از پورت HDMI 2.1 هم بهره می‌برد. مدل X32 در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۲ با قیمت ۱۹۹۹ دلار به دست کاربران می‌رسد و مدل X32 FP با قیمت ۱۷۹۹ در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

Predator CG48

 

مانیتور Predator CG48 از نمایشگر ۴۸ اینچی اولد ۴K بهره می‌برد و رفرش ریت آن به ۱۳۸ هرتز می‌رسد. همچنین نباید پشتیبانی از تکنولوژی AMD FreeSync Premium Pro را از قلم بیندازیم. کاربران برای خرید این مانیتور باید تا سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۲ صبر کنند و قیمت آن هم ۲۴۹۹ دلار است.


این لپ‌تاپ گیمینگ ایسر از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، پردازنده‌گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3080 Ti و نمایشگر ۱۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ بهره می‌برد که رفرش ریت این نمایشگر به ۲۴۰ هرتز می‌رسد. همچنین باید به حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۲ ترابایت حافظه SSD اشاره کنیم. در بدنه‌ی این لپ‌تاپ پورت‌های USB 3.2، تاندربولت ۴ و HDMI 2.1 دیده می‌شود. این لپ‌تاپ از ماه آینده با قیمت ۲۲۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

Predator Helios 300

 

ایسر این لپ‌تاپ را هم با ارائه‌ی سخت‌افزارهای جدید به‌روزرسانی کرده است. در کنار پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، کاربران می‌توانند بین دو گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080 و RTX 3070 Ti دست به انتخاب بزنند. برای حافظه رم و حافظه داخلی به ترتیب باید به حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگابایت و ۲ ترابایت بسنده کنید. اندازه‌ی مانیتور این لپ‌تاپ به ۱۵.۶ اینچ می‌رسد و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و رفرش ریت ۱۶۵ هرتز را ارائه می‌دهد. ایسر همچنین مدل ۱۷.۳ اینچی این لپ‌تاپ را هم به فروش می‌رساند که کاربران باید بین نمایشگر FHD با رفرش ریت ۱۴۴ یا ۱۶۵ هرتز یا پنل QHD با رفرش ریت ۱۶۵ هرتز دست به انتخاب بزنند. لپ‌تاپ Predator Helios 300 با قیمت ۱۶۴۹ دلار از ماه آینده به دست کاربران می‌رسد.

Nitro 5

Nitro 5 یکی از محبوب‌ترین لپتاپ‌های ایسر محسوب می‌شود و مدل جدید آن از سخت‌افزارهای بهتر و طراحتی متفاوت بهره می‌برد. اول از همه باید بگوییم که برای خرید این لپ‌تاپ می‌توانید بین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل یا سری AMD Ryzen 6000 دست به انتخاب بزنید. همچنین بهترین مدل هم از پردازنده‌ی گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3070 Ti بهره می‌برد. حداکثر ظرفیت رم به ۳۲ گیگابایت می‌رسد و در ضمن بین نمایشگر FHD با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و QHD با رفرش ریت ۱۶۵ هرتز حق انتخاب وجود دارد که در این میان، مدل‌های AMD از تکنولوژی AMD FreeSync هم بهره می‌برند.

مدل اینتل با حداقل قیمت ۱۰۴۹ دلار از دو ماه دیگر به دست کاربران می‌رسد و کاربران از حدود سه ماه دیگر با پرداخت حداقل قیمت ۱۰۹۹ دلار می‌توانند مدل AMD این لپ‌تاپ ایسر را بخرند.

Swift X

 

لپ‌تاپ بسیار سبک Swift X هم مانند دیگر مدل‌های این فهرست از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل بهره‌مند شده است ولی یک لپ‌تاپ گیمینگ نیست. مدل ۱۴ اینچی رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۴۰۰ را ارائه می‌دهد و از پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX 3050 Ti بهره می‌برد. مدل ۱۶ اینچی هم مبتنی بر رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ است و با پردازنده‌ی گرافیکی جدید Arc اینتل به دست کاربران می‌رسد. هر دو مدل دارای رم LPDDR5 هستند و تا حداکثر ۱ ترابایت حافظه SSD پشتیبانی می‌کنند. مدل ۱۴ اینچی فقط ۱.۴ کیلوگرم وزن دارد و وزن مدل ۱۶ اینچی به ۱.۷۹ کیلوگرم می‌رسد.

Aspire C27 و C24

 

در نهایت باید به دو سیستم All-In-One اشاره کنیم که از ویژگی‌هایی مانند نمایشگر لمسی، پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA GeForce MX550 بهره می‌برند. همچنین باید به وجود حداکثر ۶۴ گیگابایت رم DDR4، ۱ ترابایت حافظه SSD و ۲ ترابایت HDD اشاره کنیم. تمام سیستم‌های جدید ایسر همراه با ویندوز ۱۱ به دست کاربران می‌رسند.

منبع: Android Authority

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار