اخبار فناوریسامسونگموبایلنقدو بررسی انواع موبایل

بررسی کوتاه گلکسی ای 71؛ جانشینی شایسته برای پرفروش‌ترین گوشی سری ای

اگر به یاد داشته باشید، چند روز پیش به بررسی کوتاه گلکسی ای 51 سامسونگ پرداختیم و امروز نیز در ادامه قصد داریم به یکی دیگر از گوشی‌های این شرکت کره‌ای از سری محبوب و فوق العاده موفق گلکسی ای بپردازیم. این گوشی گلکسی ای 71 (Galaxy A71) نام دارد و همان طور که از نام آن هم مشخص است، برتری‌هایی نسبت به گلکسی ای 51 دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

محتویات جعبه گلکسی ای 71

گلکسی ای 71 در واقع ادامه دهنده راه گلکسی ای 70 است که یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سال 2019 و پرفروش‌ترین گوشی از سری گلکسی ای تا به امروز شناخته می‌شود. گلکسی ای 71 بسیاری از ویژگی‌های جذاب مدل سال گذشته را حفظ کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش سوپر امولد 6.7 اینچی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 وات اشاره کرد. در کنار همه این‌ها، سامسونگ در مدل جدید از دوربین‌های بهتر، پردازنده سریع‌تر و طراحی مدرن‌تری نیز استفاده کرده تا نتیجه نهایی جذاب‌تر از همیشه باشد.

گلکسی ای 71 در مقایسه با ای 51 از صفحه نمایش بزرگ‌تر (6.7 اینچ در برابر 6.5 اینچ)،‌پردازنده 8 سریع‌تر (تراشه 8 نانومتری اسنپدراگون 730 در برابر تراشه 10 نانومتری اگزینوس 9611)، دوربین اصلی با شمار مگاپیکسل بیشتر و باتری بزرگ‌تر با قابلیت شارژ سریع‌تر، برخوردار بوده و البته امکان انتخاب مدلی با 8 گیگابایت حافظه رم را نیز برای خریداران مهیا کرده است. بنابراین، گلکسی ای 71 تقریباً‌ از تمامی جهات برتر از ای 51 است.

رنگ‌بندی گلکسی ای 71

طراحی ظاهری جدید گلکسی ای 71 که با الهام از شکست نور در منشور انجام شده، بسیار جذاب است و رنگ‌بندی متنوع این محصول نیز به جذابیت هر چه بیشتر آن کمک کرده است (رنگ صورتی گلکسی ای 71 واقعاً‌ زیبا و هیجان انگیز است). طراحی جلوی بدنه در این گوشی تقریباً‌ همان چیزی است که این روزها در اکثر گوشی‌های رده بالای سامسونگ می‌بینیم و در این بخش هیچ تفاوت چشمگیری حتی با مدل‌های گران قیمتی مانند گلکسی نوت 10 پلاس هم مشاهده نمی‌شود.

ترکیبی که سامسونگ برای دوربین پشتی گلکسی ای 71 در نظر گرفته،‌ برای محصولی در این محدوده قیمت بسیار جالب توجه است. یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 که قابلیت ادغام 4 پیکسل در 1 پیکسل را دارد،‌ دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و در نهایت یک دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی و همچنین سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی، دوربین پشتی گلکسی ای 71 را تشکیل می‌دهند.

گلکسی ای 71

محصولات سری گلکسی ای هر روز جذاب‌تر و هیجان انگیزتر از گذشته می‌شوند و سامسونگ با این سری توانسته در بسیاری از مناطق دنیا بازار گوشی‌های میان‌رده را به تسلط خود درآورد. تنوع بالای مدل‌ها، طراحی زیبا،‌ طول عمر بالای باتری، دوربین باکیفیت و استفاده از سیستم عامل اندروید 10 به صورت پیش فرض باعث شده تا گلکسی ای های جدید همچنان در امر فروش موقق باشند و خریداران با انواع بودجه را به سمت خود جلب کنند. همچنین کسانی که از هدفون‌های سیمی قدیمی خوششان می‌آید، با دیدن جک 3.8 میلی متری هدفون در سال 2020 مطمئناً ذوق‌زده خواهند شد!

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار