لوازم صوتی

بهترین ایربادهای مخصوص بازی ؛ همیشه و همه‌جا همراه شما

ایربادها یا همان هدفون‌های واقعا بی‌سیم تحول بزرگی در تکنولوژی به حساب می‌آیند و البته شناخت و تولید آن‌ها به لطف AirPods اپل و خط تولید آن است. البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که تولید این گجت‌ها، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را در معرض خطر قرار می‌دهد. امروز تعدادی از بهترین ایربادهای مخصوص بازی را با هم مرور می‌کنیم که تجربه گیمینگ را به سطح دیگری می‌برند.

معرفی بهترین ایربادهای مخصوص بازی

ایربادها یا هدفون‌های جمع و جور، صدایی با کیفیت و کاملا شخصی را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهند و یکی از مزیت‌های مهم این هدفون‌ها، کاملا بی‌سیم بودن آن‌هاست و دیگر لای زیپ کاپشنتان گیر نمی‌کند و وقتی بلند می‌شوید گوشی‌تان کشیده نمی‌شود و نمیفتد

در این مقاله بهترین ایربادهای مخصوص بازی را به شما معرفی می‌کنیم که عبارتند از:

  • Huawei FreeBuds 3i
  • Kygo E7/1000
  • Jabra Elite 75t
  • Cambridge Audio Melomania 1
  • Sennheiser True Wireless 2
  • Razer Hammerhead

در ادامه خلاصه‌ای از نکات مثبت و منفی هر ایرباد را بیان می‌کنیم. در حالی که عملکرد گیمینگ این هدفون‌ها به وضوح مشخص است و در واقع هر شش عنوان جزو بهترین ایربادهای مخصوص بازی هستند، این مسئله را بیان می‌کنیم که این هدفون‌ها تنها گزینه‌هایی نیستند که گیمرها به دنبال آن‌ها باشند. کیفیت صدا و طراحی هم مهم است و همه به دنبال هدفونی هستند که تنظیم، راه‌اندازی و استفاده از آن راحت باشد.

بهترین ایربادهای مخصوص بازی - ۱

Huawei FreeBuds 3i

ایرباد Huawei FreeBuds 3i یکی از بهترین ایربادهای مخصوص بازی است که تقریبا تجربه‌ای شبیه AirPods Pro اپل را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما با یک سوم قیمت! این ایرباد هم طراحی قلاب‌مانندی دارد که استفاده از آن راحت است و به خوبی در گوش قرار می‌گیرد، همچنین دارای انحنای خوبی است که باعث می‌شود در گوشی احساس راحتی داشته باشید و صدای خوبی هم دارد و از فناوری حذف صداهای محیط هم پشتیبانی می‌کند که اگرچه خیلی فوق‌العاده نیست، اما تلاشش را کرده است.

مزایا: هدفون بی‌سیم با قیمت مناسب، طراحی شبیه ایرپاد پرو اپل

معایب: کیفیت صدا فوق‌العاده نیست، با گوشی‌های هوآوی بهترین عملکرد را دارد

بهترین ایربادهای مخصوص بازی - ۲

Kygo E7/1000

هدفون بی‌سیم Kygo E7/1000 بعد از معرفی، خیلی‌ها را ناامید کرد و شاید عده‌ای بگویند چطور این ایرباد در فهرست بهترین ایربادهای مخصوص بازی قرار گرفته، اما با این حال ویژگی‌های انگشت‌شمار خوبی دارد که شاید برای عده‌ای جذاب باشد. اگر بخواهیم نکات منفی را نام ببریم باید بگوییم کیفیت صدا اصلا چنگی به دل نمی‌زند، کیفیت ایربادها نسبتا ضعیف است و کاملا پلاستیکی به نظر می‌رسد و محفظه نگه‌دارنده آن بزرگ است. اما اگر می‌خواهید کم هزینه کنید، این گزینه بیشتر به دردتان می‌خورد.

با نگاه کردن به نیمه پر لیوان می‌توان گفت جفت شدن و همگام‌سازی این ایربادها با گوشی یکی از بهترین و جذاب‌ترین‌هاست. همچنین این ایرباد تنها نسخه‌ای در میان این شش هدفون است که ضد آب است و بال‌های آن را می‌توان جدا کرد تا کاملا در گوش قرار بگیرد. این موارد باعث می‌شود Kygo E7/1000 بهترین گزینه برای ورزش و امورات روزمره خارج از خانه باشد. همچنین برای گیمرهایی که تمام روز بیرون هستند، می‌توانند روی این هدفون به عنوان یکی از بهترین ایربادهای مخصوص بازی حساب کنند.

مزایا: جفت‌شدن آسان، قابلیت تنظیم بالا، بال‌های اختیاری برای استفاده هنگام ورزش، ضد‌آب

معایب: صدای ضعیف، کیفیت ساخت متوسط، محفظه نگه‌داری بزرگ

بهترین ایربادهای مخصوص بازی - ۳

Jabra Elite 75t

هدفون Jabra Elite 75t احتمالا یکی از بهترین ایربادهای مخصوص بازی است که در این فهرست قرار دارد. این هدفون صدایی تجملاتی و گسترده مثل Sennheiser True Wireless 2 را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین با این هدفون می‌توانید به صورتی لذت‌بخش صدای اطراف را بشنوید و حواستان به اطرافتان هم باشد. به علاوه اینکه این ایربادها بسیار کوچک و جمع و جور هستند و می‌توانید هرروز از آن استفاده کنید و بسیار ارزان‌تر از سنهایزر و اپل است.

مزایا: صدای خوب، طراحی شیک، حذف نویز

بهترین ایربادهای مخصوص بازی - ۴

Cambridge Audio Melomania 1

در کنار Jabra Elite 75t، هدفون بی‌سیم Cambridge Audio Melomania 1 یکی از بهترین ایربادهای مخصوص بازی است که با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده، بیشتر مردم برای فعالیت‌های بیرون از خانه از این هدفون استفاده می‌کنند. این ایربادها طراحی ساده، درجه یک، جمع و جور و گلوله‌مانند دارند و فوم سرگوشی‌های آن از نوع مموری است و این یعنی حالت گوشتان را به یاد می‌سپارد. این ایربادها جمع‌وجورترین و بهترین محفظه شارژ را دارد و صدای آن خوب و متعادل است.

مزایا: صدای عالی، طراحی شیک و تمیز، محفظه کوچک و قابل حمل، ارزش خرید بالا

معایب: درگاه قدیمی MicroUSB برای شارژ، تأخیر زیاد

بهترین ایربادهای مخصوص بازی - ۵

Sennheiser True Wireless 2

هدفون Sennheiser True Wireless 2 از آن گزینه‌هایی نیست که به محض ورود به فروشگاه دست روی آن بگذارید و بخرید و تمام! این ایربادها بهترین برند بازار و جزو بهترین ایربادهای مخصوص بازی هستند که بسیار گران‌قیمت و بزرگ هم هستند. اما با قیمتی که می‌پردازید، صدایی بی‌نظیر، فناوری فوق‌العاده حذف صدای محیط و طراحی شیک و عالی به دست خواهید آورد. این هدفون‌ها لقب لوکس دارند و برای زمانی مناسب هستند که بخواهید چند ساعت استراحت کنید و از گوش دادن به تک تک نت‌های موسیقی لذت ببرید.

مزایا: صدای فوق‌العاده، حذف صدای محیط فعال و کارآمد

معایب: بزرگ، گران‌قیمت، عدم پشتیبانی از aptX LL

بهترین ایربادهای مخصوص بازی - ۶

Razer Hammerhead

هدفون Razer Hammerhead تنها گزینه در فهرست بهترین ایربادهای مخصوص بازی است که به طور خاص برای گیمرها ساخته شده است. این هدفون خیلی شگفت‌انگیز نیست، اما در واقع بهترین و شاید تنها انتخاب شما برای گیمینگ باشد. با پشتیبانی از استاندارد aptX Low Latency که با سه ضربه روی ایرباد سمت چپ فعال می‌شود، می‌تواند لگ و کندی صدا را هنگام بازی کردن به حداقل برساند. به دلیل طراحی ایربادها، گوش شما به طور کامل بسته نمی‌شود و می‌توانید صداهای محیط را هم بشنوید و به همین دلیل برای گیمرهای موبایل عالی است.

مزایا: پشتیبانی از aptX LL برای بالاترین عملکرد گیمینگ

معایب: طراحی معمولی، کیفیت صدای معمولی

به نظر شما کدام یک از موارد بالا جزو بهترین ایربادهای گیمینک هستند؟ شما کدام ایرباد را دارید؟

علاقه‌مند به خرید ایربادهای گیمینک هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار