لوازم جانبی کالای دیجیتال

بهترین ماوس‌های گیمینگ با سیم در سال ۲۰۲۰

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

شما از لحظه‌ای که کامپیوتر شخصی خود را روشن می‌کنید در حال استفاده از ماوس هستید. کپی کردن یک متن، ویرایش یک عکس، مرور یک سایت و هزاران کار دیگر را با ماوس انجام می‌دهید. پس این وسیله نقش بسیار پر رنگی در تعامل با کامپیوتر دارد. به همین ترتیب انجام بازی با یک کامپیوتر شخصی نیز مستلزم خرید یک ماوس گیمینگ خوب است. این ماوس‌ها از امکانات بیشتری نسبت به ماوس‌های عادی برخوردارند تا تجربه شما در انجام بازی را بهبود بخشند. ماوس‌های گیمینگ از امکاناتی نظیر دقت بالاتر، ارگونومی بهتر، دکمه‌های بیشتر با قابلیت شخصی سازی و … برخوردارند که آن‌ها را از ماوس‌های عادی جدا می‌کند.

اگر چه ماوس‌های گیمینگ بی سیم‌ نیز وجود دارد ولی خرید یک ماوس گیمینگ با سیم توجیه اقتصادی بیشتری دارد. ماوس‌های سیم دار در مقایسه با نمونه‌های بی سیم ارزان‌تر هستند. پس می‌توانید با صرف هزینه‌ای کمتر تجربه‌ دلخواه خود را به دست آورید. اگر علاقه‌مند به خرید یک ماوس گیمینگ با سیم هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ۶ نمونه‌ از بهترین‌های بازار را به شما معرفی کنیم.

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل Deathadder Elite

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل Deathadder Elite

نقاط قوت:

  • حسگر فوق‌العاده دقیق و قوی
  • طراحی بسیار ارگونومیک برای دست‌ها و مچ

نقاط منفی:

  • عدم استفاده برای کابران چپ دست

شرکت ریزر یکی از یزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات مخصوص بازی است که انتخاب اول بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای به‌شمار می‌آید. کیفیت بالای محصولات این شرکت از دلایل شهرت آن است. ماوس مخصوص بازی Deathadder Elite ساخته‌ی شرکت ریزر عملکرد بسیار خوبی دارد و در کنار آن قیمت مناسبی هم دارد. این ماوس مخصوص افراد راست دست طراحی شده است. علاوه بر اسکرول این محصول از چهار کلید میانبر کاربردی بهره‌ می‌برد. همچنین شرکت ریزر برای این محصول از نشان‌گر‌های رنگی با قابلیت شخصی سازی استفاده کرده است که برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی بسیار جذاب است.

حسگر این ماوس از نوع اپتیکال بوده و دقت بسیار بالایی دارد. Deathadder Elite از طریق کابل و رابط USB به کامپیوتر متصل می‌شود و با تمامی سیستم‌عامل‌های رایج سازگاری دارد. وزن این ماوس برابر با ۱۰۵ گرم است که برای یک ماوس مخصوص بازی بسیار مناسب است. این محصول هم بر روی سطح سخت هم هم نرم بهترین عملکرد را از خوب به جای گذاشته و یکی از بهترین ارگونومی‌های ممکن را در میان ماوس‌های گیمینگ بازار در اختیار دارد. طراحی ساده‌ی این ماوس‌، جاگیری بسیار مناسب و اندازه‌ی بزرگ کلیدهای کلیک چپ و راست و نیز حسگر فوق‌العاده دقیق و باکیفیت آن از جمله ویژگی‌های ممتاز Deathadder Elite به شمار می‌روند.

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G502 Hero Play Advanced

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G502 Hero Play Advanced

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت بالا
  • قابلیت تغییر وزن
  • طراحی بسیار زیبا

نقاط منفی:

  • عدم قابلیت استفاده برای کاربران چپ دست

ماوس G502 Hero Play Advanced ساخته‌ی شرکت لاجیتک برای انجام بازی‌های کامپیوتری طراحی شده است. این ماوس از ارگونومی و طراحی بسیار خوبی برخوردار است و مناسب برای کاربران راست دست است. در قسمت انتهایی ماوس لوگوی شرکت لاجیتک مشاهده می‌شود که دارای نور پس‌زمینه است. رنگ این نور را می‌توان به کمک نرم‌افزار ارائه‌شده تغییر داد. این محصول دارای ۱۱ کلید قابل برنامه ریزی است. شرکت لاجیتک به همراه این محصول نرم‌افزار مخصوصی ارائه کرده که به کمک آن می‌توان هرکدام از کلیدهای ماوس را برای انجام فعالیت خاصی در نظر گرفت تا سرعت انجام فعالیت‌ها تا حد زیادی افزایش یابد.

حداکثر دقت ماوس G502 Hero Play Advanced برابر با ۱۶۰۰۰ نقطه بر اینچ است که دقت بسیار مطلوبی به شمار می‌رود. در قسمت پایینی کلید اسکرول در ماوس لاجیتک مدل G502 یک کلید DPI قابل مشاهده است که وظیفه‌ی تغییر میزان دقت ماوس را برعهده دارد. به کمک این کلید می‌توان با توجه به نوع فعالیت در حال انجام میزان دقت ماوس را انتخاب کرد. از دیگر نقاط مثبت این محصول امکان تغییر وزن این محصول است. به وسیله ۵ وزنه‌ی ۳.۶ گرمی موجود بر روی این ماوس می‌تواند وزن این محصول را مطابق با سلیقه‌ی خود سفارشی سازی کنید.

ماوس مخصوص بازی هایپرایکس مدل PulseFire Surge RGB

ماوس مخصوص بازی هایپرایکس مدل PulseFire Surge RGB

نقاط قوت:

  • چراغ‌های RGB بسیار زیبا
  • کلیدهای Omron با کارکرد ۵۰ میلیون کلیک
  • قابلیت استفاده با هر دو دست

نقاط منفی:

  • وزن ماوس قابلیت شخصی سازی ندارد

ماوس مخصوص بازی PulseFire Surge RGB ساخته‌ی شرکت هایپر ایکس از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و با هر دو دست می‌توان از آن استفاده کرد. این قابلیت می‌تواند برای افراد چپ دست بسیار مهم باشد چون اکثر ماوس‌های گیمینگ با کیفیت موجود در بازار برای افراد راست دست طراحی شده است. این ماوس با کمربند نورافشان منحصر به فرد، جلوه‌های نورپردازی ۳۶۰ درجه‌ RGB چشمگیر و تماشایی را به نمایش می‌گذارد. این محصول با اسکیتهای لغزنده بسیار بزرگی تجهیز شده که حرکت سیال و کنترل شده آن را تضمین نموده است.

ماوس Pulsefire Surge با داشتن تفکیک پذیری قابل تنظیم تا ۱۶۰۰ DPI توانسته دقتی استثنایی را ارائه دهد که حتی رضایت سخت‌گیرترین اسنایپرهای دیجیتال را نیز به خوبی تامین نماید. سوییچ‌های Omron این ماوس با عمر کارکرد ۵۰ میلیون کیلیک، زمان شلیک به سرهای دقیق، به شما این اطمینان را میبخشد که هر کلیک شما قطعا عمل کرده است. به کمک نرم‌افزار اختصاصی این ماوس می‌توانید تفکیک پذیری DPI، شخصی سازی نورپردازی LED و برنامه‌ریزی کلیدها را انجام داده و مستقیما روی حافظه این ماوس ذخیره کنید.

ماوس مخصوص بازی کورسیر مدل M65 ELITE

ماوس مخصوص بازی کورسیر مدل M65 ELITE

 

نقاط قوت:

  • دقت بسیار بالای سنسور
  • کیفیت ساخت بالا
  • قابلیت شخصی سازی وزن ماوس

نقاط منفی:

  • عدم استفاده برای افراد چپ دست

ماوس گیمینگ M65 ELITE شرکت کورسیر با فریم مستحکم و دقت بالای سنسور خود برای بازی‌های تیراندازی مناسب است. استفاده از سوئیچ‌های Omron با عملکرد فوق العاده و عمر کارکرد بالای ۵۰ میلیون کلیک، ماندگاری چشمگیری را برای یک عمر, کارآیی در نبردهای سخت تامین نموده است. این ماوس دارای سیستم پیشرفته و قابل تنظیم توزیع وزن بوده تا برای دستیابی به تعلیق دلخواه مرکز ثقل را به طور دقیق تعیین نموده و وزن را تا ۹۷ گرم کاهش دهید. این ماوس دارای دو ناحیه نورپردازی RGB به صورت داینامیک با قابلیت تنظیمات تقریبا نامححدود است تا بتوانید نماهایی چشم نواز و هماهنگ با دیگر تجهیزات خلق نمایید.

ماوس گیمینگ M65 RGB ELITE دارای هشت کلید قابل برنامه ریزی است تا بتوانید عملکرد بی نقص خود را به نمایش بگذارید.دسترسی عالی و جانمایی هوشمندانه کلید شلیک اسنایپر امکان شلیک‌های حیاتی بسیار دقیق و آنی را برای شما فراهم می‌آورد. دقت قابل تنظیم تا ۱۸۰۰۰ DPI و حساسیت خلل ناپذیری را برای حرکت روان و بسیار دقیق تامین نموده و M65 RGB ELITE را به ایده آل ترین ماوس برای بازی‌های تیراندازی تبدیل نموده است. با استفاده از نرم افزار iCUE کورسیر امکان کنترل نورپردازی و برنامه ریزی ترکیبی کلیدهای ماکرودر بالاترین سطح خواهید داشت.

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G102 PRODIGY

ماوس مخصوص بازی لاجیتک مدل G102 PRODIGY

نقاط قوت:

  • قیمت مناسب
  • سبک‌وزن و راحت

نقاط منفی:

  • دقت کمتر نسبت به دیگر محصولات

ماوس گیمینگ G102 PRODIGY برای استفاده‌ی علاقه‌مندان به بازی و گیمرها ساخته که از بودجه‌ی محدودتری برخوردار هستند. ماوس G102 PRODIGY از طریق کابل و USB به کامپیوتر متصل می‌شود و کاربر را در انجام بازی یاری می‌دهد. لاجیتک این ماوس را برای افراد راست‌دست طراحی کرده است. این ماوس برند لاجیتک دارای کابلی بلند است که در زمان کار با ماوس بسیار کاربردی ظاهر می‌شود.

با توجه به رده‌ی قیمتی این محصول میزان دقت سنسور پایین‌تر از دیگر محصولات معرفی شده در این مطلب است. البته حداکثر دقت ۶۰۰۰ DPI نیز برای انجام بازی مناسب و احساس کمبود چندانی نخواهید کرد. ۶ عدد کلید بر روی این محصول قرار دارد که با برنامه‌ مخصوص ارائه شده توسط شرکت لاجیتک قابلیت شخصی سازی دارد. از دیگر ویژگی‌هایی که باید به آن اشاره کرد عمر بالای قطعات این محصول است. گذشته از این، نورهای RGB هم در این ماوس وجود دارند تا نظر گیمرها را هم بیش از پیش به خود جلب کنند.

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل Basilisk

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل Basilisk

نقاط قوت:

  • طراحی بسیار راحت
  • دسته‌های کناری خلاقانه
  • جایگاه استراحت انگشت شست

نقاط منفی:

  • درایور محصول نیازمند ساین‌این کردن است

ماوس گیمینگ Basilisk که توسط شرکت ریزر طراحی و تولید شده است گزینه‌ای مناسب برای بازی‌های تیراندازی اول شخص است. این ماوس با امکانات مناسب خود انتخابی ایده‌آل برای کاربران حرفه‌ای است. طراحی این ماوس به گونهای است که در استفاده طولانی مدت دست کاربر را اذیت نخواهد کرد اما باید گفت که این ماوس مخصوص کاربران راست دست، طراحی شده و به خوبی در دستان آنها جای می‌گیرد. وزن ۱۰۷ گرمی این محصول نیز مناسب به نظر می‌رسد. یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب ماوس‌ها میزان دقت آن‌هاست که هرچه مقدار بیشتری باشد، سرعت حرکت اشاره‌گر ماوس در صفحه‌نمایش بیشتر خواهد بود. میزان دقت ماوس Basilisk برابر با ۱۶۰۰۰ DPI است که مقدار بسیار زیادی در ماوس‌‌ها به شمار می‌رود.

این ماوس از ۸ عدد کلید برخوردار است تا بتوانید مطابق با نیاز خود آن‌ها را شخصی سازی کنید. برای این کار کافی‌ است تا از رابط نرم افزاری ارائه شده توسط شرکت ریز استفاده کنید. ماوس گیمینگ Basilisk با نورهای کروما تزئین شده است که علاوه بر زیبایی، هیجان اجرای یک بازی را برای کاربر چند برابر می‌کند. ماوس ریزر مدل Basilisk از طریق رابط USB به کامپیوتر متصل می‌شود و می‌تواند کاربر را در انجام بازی‌های رایانه‌ای همراهی کند.

علاقه‌مند به خرید ماوس‌ گیمینگ هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار