لوازم صوتی

بهترین هدفون‌های بی‌سیم سال ۲۰۲۱ – کدام هدفون وایرلس را بخریم؟

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

بهترین هدفون‌های بی‌سیم در بازار ارائه دهنده‌ی بهترین کیفیت صدا و راحتی در استفاده هستند؛ هم‌اینکه از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی همچون عمر باطری مناسب و سیستم نویز کنسلینگ برخوردارند که با تکیه بر آن می‌توانید صداهای ناخواسته‌ی اطراف خود را مسدود کنید. این هدفون‌ها جایگزین‌های مناسبی برای هدفون‌های سیمی هستند و کار با آنها راحت است. بهترین گزینه در بازار در این رده برای تمامی سلیقه‌ها کفایت می‌کند.

با توجه به گزینه‌های زیادی که در بازار وجود دارد، شاید جستجو و انتخاب برای یافتن بهترین گزینه سخت باشد. ما در این مطلب با بررسی چندین نمونه، سعی کرده‌ایم بهترین‌ها را برای شما انتخاب کنیم.

بهترین از هر نظر: Jabra elite 85h

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت صدای فوق‌العاده
  • عمر باطری خیره کننده
  • عملکرد نویز کنسلیگ عالی
  • راحتی استفاده برای سرهای کوچک

نقاط ضعف

  • زود کثیف می‌شود
  • کمی از عمر تولید آن می‌گذرد

هدفون Jabra Elite 85h یکی از بهترین گزینه‌های بازار از برند جبرا است. این هدفون کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را به کاربر ارائه می‌دهد و از شفافیت و وضوح بالایی برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی‌های این هدفون که کاربران را خوشحال می‌کند، قابلیت نویز کنسلینگ فوق‌العاده است که تاثیر منفی بسیار ناچیزی بر کیفیت صدا می‌گذارد و به خوبی صدای محیط را مسدود می‌کند.

این قابلیت با کیفیت تاثیری بر عمر باطری نمی‌گذارد و شما می‌توانید از این هدفون با یک شارژ کامل برای ۳۶ ساعت کامل استفاده کنید. شما می‌توانید تنها با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید تا ۵ ساعت از این هدفون استفاده کنید. از دیگر قابلیت‌ها می‌توانید به ویژگی همراه شدن با دستیار صوتی اشاره کرد که با آن شما به راحتی میتوانید از اعلانات گوشی خود باخبر شوید. از نکات منفی می‌توان به این مورد اشاره کرد که این هدفون زود کثیف می‌شود و شاید برای سرهای بزرگ چندان راحت نباشد. با اینحال، این همان گزینه‌ای است که همه کاربران را خوشحال می‌کند.

بهترین از هر نظر (جایگزین): هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت صدای طبیعی
  • نویز کنسلینگ فوق‌العاده
  • طراحی چشمگیر

نقاط ضعف

  • کنترلهای تماسی نه چندان جالب
  • قیمت بسیار بالا

هدفون Sony WH-1000XM4 به همان اندازه‌ی قیمتشان، باکیفیت هستند. همه چیز این هدفون نشان از کیفیت فوق‌العاده‌ی آن دارد؛ از کیفیت ساخت کاپ‌های گوشی گرفته تا صدای آن. سایز سر شما هرچه باشد، این هدفون به راحتی روی آن می‌نشیند.

جدا از کیفیت ساخت این محصول، صدای آن به قدری غنی و طبیعی است که کامل آن را حس می‌کنید. این هدفون‌ها قابلیت نویز کنسلینگ را با توجه به صدای محیط و اینکه آیا عینک دارید یا نه، تغییر می‌دهند. با این قیمت بالا، شما به هیچ وجه از خرد آن پشیمان نخواهید شد.

یکی از نقاط ضعف این هدفون، کم شدن آپشن‌های Codec آن است و برخلاف نسل‌های قبل، این مدل از aptX پشتیبانی نمی‌کند. این ضعف عمده‌ای برای اکثر کاربران نیست ولی بهرحال بهتر است در نظر داشته باشید. کنترلرهای لمسی روی هدفون نیز چندان طراحی خوبی ندارند.

در کل، کیفیت صدای خیره کننده‌ی این محصول در کنار نویز کنسلینگ عالی و دارا بودن سنسور تشخیص برداشتن هدفون از سر، این گزینه از بهترین‌های حال حاضر دنیاست.

بهترین کیفیت صدا: Bose 700

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت صدای عالی
  • طراحی سبک
  • نویز کنسلینگ موثر

نقاط ضعف

  • کنترلرهای صوتی بسیار حساس هستند
  • قیمت بالا
  • عمر باطری متوسط

هدفون Bose 700 با قابلیت نویز کنسلینگ مناسب از طراحی بسیار سبکی برخوردار است. این محصول ۸ میکروفون ارد که ۶ مورد آنها برای قابلیت نویز کنسلینگ به کار می‌روند و دیگر موارد به کیفیت صدای عالی آن کمک می‌کنند. برای این محصول از برند بوز ۱۱ تنظیم مختلف برای نویز کنسلینگ طراحی شده است تا راحتی کاربر را به همراه داشته باشد. کار با این تنظیمات بسیار راحت است و با فشردن دکمه‌های تعبیه شده روی آن به راحتی می‌توانید آنها را تغییر دهید. هرچند که سنسورهای کنترلر این محصول بسیار حساس هستن که ممکن است کمی روی اعصاب باشد.

عمر باطری این هدفون حدود ۲۰ ساعت است که عالی نیست ولی برای بسیاری از کاربران کافی است. از این هدفون می‌توانید برای گوش دادن به موسیقی، دیدن فیلم و تماس‌های تلفنی استفاده کنید.

بهترین هدفون برای استودیو: Audio-Technica ATH-M50xBT

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت صدای خارق العاده
  • عمر باطری ۴۰ ساعته
  • ساپورت وسیع codec

نقاط ضعف

  • نویز کنسلینگ ندارد
  • نشستن آن روی سر چندان راحت نیست
  • شارژ کند

هدفون Audio-Technica ATH-M50xBT نسخه‌ی بلوتوثی هدفون مونیتوری M50x است که برای افراد حرفه‌ای استودیویی طراحی شده است؛ افرادی که تمایل دارند کیفیت استودیو را در خانه تجربه کنند. این محصول از واکنش فرکانسی ۱۵ تا ۲۸ هزار هرتز برخوردار و درایورهای ۴۵ میمیلتری را برای تجربه‌ای منحصربفرد عرضه می‌کند. پشتیبانی این محصول از بلوتوث ۵ و کدک‌های پیشرفته‌ی صوتی از دیگر مزایای این هدفون است.

کمی نشستن این هدفون روی سر مناسب نیست. چندان راحت نیستند و بسیاری کاربران از این ناراضی هستند که کاپ‌های هدفون کامل روی گوش نمی‌نشینند. این هدفون همچنین از سیستم نویز کنسلینگ برخوردار نیست که برای هدفونی با چنین برچسپ قیمتی کمی عجیب است. شارژ کردن این هدفون ۷ ساعت به طول می‌انجامد.

بهترین عملکرد کلی: هدفون Bose QuietComfort 35 II

 مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • بسیار راحت
  • کیفیت صدای قدرتمند
  • نویز کنسلینگ عالی
  • طراحی سخت

نقاط ضعف

  • طراحی دمده
  • عمر باطری نه چندان جالب

QC35 بوز یکی از بهترین هدفون‌های بازار در بخش حذف نویز به شمار می‌رود.‌ با این حال عملکرد فوق العاده و راحتی بی‌رقیب آن در استفاده باعث شده‌اند که آن را یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار بدانیم. هریک از کاپ‌های این هدفون بی‌سیم که دور گوش قرار می‌گیرند، اندازه‌ای بزرگ داشته و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که حتی در استفاده‌های طولانی‌مدت نیز حس خستگی را به کاربر منتقل نمی‌کنند. علاوه بر این در بخش حذف نویز نیز بوز یک استاندارد به شمار رفته و تقریباً بی‌رقیب است. QC35 به میکروفون‌هایی در داخل و خارج هریک از کاپ‌ها مجهز است که هرگونه صدای مخرب بیرون را حس کرده و با استفاده از سیستم جدید و دیجیتال اکولایزرش به تنظیم صدای به‌گوش‌رسیده بر اساس آن‌ها می‌پردازد.

بهترین هدفون توگوشی: هدفون بی سیم جبرا مدل Elite 65T

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • طراحی ماندگار
  • کیفیت صدای عالی
  • میکروفون واضح

نقاط ضعف

  • عمر محدود باطری
  • نشستن نه چندان راحت در گوش

ممکن است توجه بسیاری از علاقمندان به هدفون‌های درون گوش به اپل و ایرپادهای بی‌سیم آن جلب شده‌باشد، اما Jabra Elite 65t با کیفیت بهتری که نسبت به ایرپاد ارائه می‌دهد، مناسب‌ترین گزینه برای کاربرانی به شمار می‌رود که به هدفون‌هایی درون گوشی با عملکرد فوق‌العاده نیازمندند، اما حاضر به پرداخت هزینه‌ای در حد و اندازه‌ی ایرپاد نیستند. علاوه بر این، هدفون جبرا به قابلیت‌هایی نظیر مدار حذف نویز مجهز است که آن را به گزینه‌ای بسیار بهتر نسبت به دیگر نمونه‌های بازار تبدیل می‌کند.

Jabra Elite 65t ضد تعریق و ضد گردوغبار هستند و از این حیث یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در حین تمرین و یا ورزش به‌شمار می‌روند. بعلاوه، عرضه این هدفون‌ها با سایزهای مختلف قالب درون گوش، آن را برای استفاده‌ی افراد با اندازه‌های مختلف گوش مناسب می‌سا‌زد. همچنین مد HearThrough در این هدفون به کاربر اجازه می‌دهد که میزان صدای به‌گوش‌رسیده از اطراف را کاملاً تحت کنترل داشته و بنابه نظر خود کم یا زیاد کند. این امر برای حفظ ایمنی کاربر در حین عبور از خیابان یا موارد این‌چنینی ضروری است.

مشاهده این محصول در دیجی کالا

بدون شک برای هر فرد علاقمند به موسیقی که قصد خرید یک هدفون را دارد، کیفیت صدا مهم‌ترین فاکتور به شمار می‌رود و این‌جا جایی‌است که هدفون‌های جدید بنگ‌اند‌اولافسون می‌درخشند. باندهای الکترودینامیک ۴۰ میلیمتری به کار رفته در این هدفون صدایی کاملاً غنی و متوازن را تولید می‌کنند که بسیار صاف و واضح به گوش کاربر می‌رسد. این هدفون‌ها قابلیت این را دارند که به‌عنوان هدفون‌های سیمی هم مورد استفاده قرار گیرند، با این‌حال خوشبختانه در صورت استفاده از آن‌ها به‌صورت بی‌سیم نیز شاهد کیفیت فوق‌العاده و ستودنی پخش موزیک توسط آن هستیم. عمر باتری هدفون‌های Beoplay H4 نیز بسیار خوب بوده و با هر بار شارژ ۱۹ ساعت پخش مداوم موسیقی را شامل می‌شود.

بهترین هدفون اقتصادی: هدفون کریتیو مدل Sound Blaster Jam

مشاهده این محصول در دیجی کالا

شاید تصور اینکه امکان خرید یک‌جفت هدفون بی‌سیم با قیمت کمتر از ۵۰ دلار  وجود داشته‌باشد، کار سختی به‌نظر برسد، اما کمپانی کریتیو که پیش‌تر برای ساخت کارت صدای کامپیوترها شهرت جهانی یافته‌بود، آمده تا با هدفون‌های The Creative Sound Blaster Jam این کار را ممکن سازد!

با این‌که ممکن است بسیاری از ویژگی‌های پریمیومی که هدفون‌های گرانقیمت‌تر به کاربران ارائه می‌دهند، برای پایین نگه‌داشتن هزینه‌ها از این هدفون حذف شده‌باشند و  کیفیت ساخت آن با سایر نمونه‌های معرفی شده در این متن قابل قیاس نباشد، اما The Creative Sound Blaster Jam وظیفه‌ی اصلی خود یعنی پخش کردن موسیقی را به‌خوبی انجام می‌دهد. این هدفون کاپ‌هایی کوچک داشته و طراحی بسیار مینیمالی دارد، به همین جهت وزن آن بسیار پایین و تنها برابر با ۸٫۸ اوز است.

هدفون The Creative Sound Blaster Jam از بلوتوث ۴٫۱ و NFC نیز پشتیبانی می‌کند که مواردی استاندارد برای هدفون‌های بی‌سیم به‌شمار می‌روند.‌علاوه بر این، این هدفون قادر است بین هر دو شارژ متوالی، ۱۲ ساعت گوش دادن به موزیک را برای کاربران فراهم کند و با تکیه بر باتری ۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی موجود که از طریق کابل یواس‌بی شارژ می‌شوند، عمر باتری قابل احترامی را رقم برند. این هدفون البته به ورودی ۳٫۵ میلیمتری مجهز نیست، بنابراین اتصال بی‌سیم تنها راه استفاده از آن است و به‌همین دلیل باید دقت کرد که باتری آن همواره شارژ باقی بماند.

بهترین هدفون برای اندروید: هدفون بی سیم بوز مدل SoundSport Free

مشاهده این محصول در دیجی کالا

مدتی است که ایرپادهای اپل به مهم‌ترین بحث تمامی علاقمندان به هدفون‌های بی‌سیم تبدیل شده و همه‌جا سخن از ویژگی‌های این هدفون برای کاربران iOS است، با این‌وجود این هدفون‌ها تنها گزینه‌های بازار برای کاربران علاقمند به گوش دادن موسیقی بر روی اسمارتفون نیستند و از آن‌جا که پس از اپل تعداد زیادی از دیگر تولیدکننده‌های اسمارتفون‌ها در بازار نیز تصمیم به حذف درگاه ۳٫۵ میلیمتری هدفون گرفتند، گرایش به هدفون‌های بی‌سیم در میان کاربران بسیار بالا گرفته‌است. در این میان کاربران اندروید که قادر به استفاده از ایرپاد نیستند نیز گزینه‌های بسیار قابلی را در اختیار دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها SoundSport Free بوز است.

بوز پس از سال‌ها تجربه در ساخت انواع هدفون، اکنون بهتر از همیشه راه و روش تولید این محصولات را یافته است و SoundSport Free نیز به‌خوبی گویای همین مطلب است. این هدفون‌ها بسیار راحت در گوشی قرار گرفته و در مقابل عرق کردن نیز کاملاً مقاومند. بنابراین کاربران می‌توانند با خیال راحت به استفاده از آن‌ها در حین انجام حرکات ورزشی سنگین بپردازند.

بهترین هدفون برای اتصال به تلویزیون: هدفون بی‌سیم سنهایزر مدل RS 185

مشاهده این محصول در دیجی کالا

برای گیمرهایی که علاقمند به بازی کردن یا تماشای یک فیلم با بالاترین و بهترین سطح صدا، بدون آزار دادن دیگران هستند، فاکتورهای مهم زیادی برای انتخاب هدفون وجود دارد. هدفون RS 185s محصولی مطمئن است که از طریق یک باکس به تلویزیون متصل شده و بدون هیچ‌گونه تأخیری بین صدا و تصویر، امکان لذت بردن از فیلم یا بازی را برایتان فراهم خواهد کرد. علاوه بر این، ضریب اطمینان در مهندسی این هدفون به اندازه‌ایست که امکان قطع اتصال در حین تماشای فیلم یا بازی مربوطه تقریباً نزدیک به صفر است.

بهترین طراحی/بهترین هدفون برای سفر: هدفون Beats Studio 3

مشاهده این محصول در دیجی کالا

 

بهترین هدفون توگوشی :هدفون بی سیم جبرا مدل Elite Active 75t

مشاهده این محصول در دیجی کالا

هدفون «Elite Active 75t» که شرکت «جبرا» (Jabra) آن را تولید کرده، محصولی بسیار کاربردی است. این هدفون توگوشی بی‌سیم است و از طریق بلوتوث به دستگاه وصل می‌شود و نسخه‌ی بلوتوث آن 5.0 است. هدفون Elite Active 75t چهار میکروفن با فناوری مقاومت در برابر سروصداهای بیرونی دارد و برای پاسخ به تماس‌هایتان نیازی نیست گوشی را از جیب خود خارج کنید. ارگونومی هدفون بی‌سیم Elite Active 75t کاملا سازگار با گوش است و به‌سادگی از روی گوش نمی‌افتد. باتری تعبیه شده برای هدفون Elite Active 75t امکان 7.5 ساعت پخش موسیقی و مکالمه را فراهم می‌کند. البته محفظه شارژ همراه با این محصول هم امکان گوش دادن به موسیقی تا 28 ساعت را فراهم می‌کند. این هدفون شرکت جبرا از استاندارد IP55 برخوردار است که این محصول را در برابر پاشیده شدن آب با فشار کم مقاوم می‌کند و رطوبت و عرق‌کردن آسیبی به آن وارد نمی‌کند؛ البته نباید این دستگاه را در آب فرو ببرید. حساسیت میکرفون آن ۳۸- دسی‌بل است. گفتنی است محدوده فرکانس برای هدفون ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز و برای میکروفن Elite Active 75t برابر با ۱۰ تا ۱۰۰۰۰ هرتز است.

نقاط قوت

  • طراحی ماندگار
  • کیفیت صدای عالی
  • میکروفون واضح
  • میکروفون , Noise Cancelling Microphone , Noise Cancelling Headphone
  • دارای محفظه شارژ 
  • قابلیت شارژ وایرلس

 

هدفون‌های بیتس از آن‌دسته محصولاتی هستند که همه علاقمند به خرید حداقل یکی از آن‌ها می‌باشند، به‌خصوص پس از تصاحب این شرکت توسط اپل بود که بسیار ی کاربران بیش‌از‌پیش نسبت به خرید محصولات این برند ترغیب شدند. در این بین، البته از قیمت، کیفیت صدا، حدف نویز و قابل حمل بودن هدفون‌های Beats Studio3 که آن را به محصولی فوق‌العاده تبدیل کرده‌اند، نمی‌توان گذشت.

این هدفون‌ها طراحی انعطاف‌پذیری داشته و به‌خوبی تا شده و در فضاهای کوچک جای می‌گیرند. علاوه‌بر‌این،  به لطف حضور چیپ‌های W1 اپل، این محصول می‌تواند به ساده‌ترین وجه ممکن به دیوایس‌های این کمپانی و البته دیگر دستگاه‌ها متصل شده و با کیفیت صدای بسیار مطلوب خود، علاوه بر پخش موزیک، در اموری نظیر ویدیوکنفرانس و تماس تلفنی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار