گوشی موبایل

بهترین گوشی‌های اندرویدی در سال ۲۰۲۰

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

اگر از طرفداران گوشی‌های اندرویدی هستید و قصد دارید بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار را بشناسید، ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد که بهترین انتخاب را داشته باشید.

Samsung Galaxy Note 9

Samsung Galaxy Note 9

 

هرساله با رونمایی از گوشی های جدید، شرکت سامسونگ میان گوشی های سری گلکسی S   و سری Note  به نوسان در میان دو نسل از محصولات خود می افتد. با وجود به روز رسانی های چشمگیر و قابل توجه گلکسی نوت ۹ ، انتخاب بهترین گوشی سامسونگ واقعا” کار مشکلی به نظر می رسد. صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی ، Quad HD + Super AMOLED به وضوح ۲۹۶۰* ۱۴۴۰  و تراکم پیکسلی ۵۱۶ PPI . دوربین جلویی گوشی ۸ مگاپیکسلی و با دریچه دیافراگم ۱٫۷ می باشد و در عقب آن دو دوربین تعبیه شده است – یکی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سرعت و تراکم پیکسلی  بالا و لنز wide- angle که از دیافراگمی با قدرت تغییر از ۱٫۵ به ۲٫۴ هنگام عکسبرداری پشتیبانی میکند. دوربین دوم آن مجهز به یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم ۲٫۴ می باشد.

هر دو دوربین گوشی مجهز به فناوری لرزش گیر اپتیکال بوده و قابلیت فیلمبرداری با وضوح ۴K را دارند.

پشت پرده، پردازنده ی ۶۴ بیتی Octa-Core تلفن گلکسی نوت ۹ مسئولیت اجرای برنامه ها را  با سرعت راه اندازی حداکثر تا ۲٫۸GHz به عهده دارد و با دو ظرفیت رم مختلف۶ و ۸  GB موجود می باشد. همچنین می توانید از بین ظرفیت های حافظه ی ۱۲۸ و ۵۱۲ GB یکی را انتخاب کنید. به علاوه اگر علاقه مند به استفاده از حافظه ی جانبی به صورت Micro SD هستید، میتوانید حافظه ی داخلی گوشی را تا ۵۱۲ گیگا بایت افزایش دهید. قلم سری S ، برای شما کنترل مطلوبی بر صفحه ی نمایش فراهم می آورد. به علاوه ی اینکه عملکرد سیستم بلوتوث خارجی اضافه شده به گوشی، قابلیت کاملا” جدیدی در گوشی گلکسی نوت ۹ می باشد. رنگهای موجود این گوشی هوشمند، آبی اقیانوس و بنفش روشن ست.

Samsung Galaxy S10e

Samsung Galaxy S10e

گوشی های اندرویدی در سالهای اخیر سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند و برندهای برتر در رقابت با تولید کنندگان چینی و تلاش برای تولید گوشی های معروف به پرچم دار با قیمت غیر پرچم دار، سعی در ایجاد دسته بندی جدید و تمرکز بر بودجه و قیمت گذاری مختلف دارند. سامسونگ گلکسی S10e شاید بهترین نمونه یکی از این تلفن های ایجاد کننده رقابت در بازار باشد زیرا بسیاری از ویژگی های مشابه را که در S10 گران قیمت تر وجود دارد را با قیمت بسیار کمتر به شما ارائه می دهد.

صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با عملکرد عالی و تصویرگر OLED زیبا با رزولیشن۲۲۸۰ *۱۰۸۰ به چشم می آید. وضوح تصویر آن به اندازه ی گوشی گلکسی ۱۰S نیست اما در عوض یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بسیار کوچک در جلوی گوشی به شما ارائه می دهد.

سیستم دوربین گوشی با دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی و دیگری با لنز ۱۶ مگاپیکسلی به طرز نادری، فوق العاده به نظر می رسد. برای یک گوشی با قیمت پایین، تعبیه دو دوربین در پشت تلفن، کار فوق العاده ای به حساب می آید. پردازنده ی اسنپدراگن ۸۵۵ مسئولیت همه چیز را به عهده دارد و حتی با وجود رم ۶ GB با سرعت خوبی گوشی را به کار می اندازد. می توانید از بین ظرفیت های ۱۲۸ و ۲۵۶  گیگابایت یکی را انتخاب کنید و در صورت تمایل به استفاده از Micro SD  ، حافظه ی گوشی را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید. ارائه ی این گوشی با رنگهای مشکی براق، گلبهی و زرد قناری ( که تنها در این سری گوشی ارائه می شود ) هماهنگ کردن آن با هر سلیقه ای را آسان کرده است.

Google Pixel 3

Google Pixel 3

گوشی Google Pixel 3  تنها یک تلفن هوشمند نیست، بلکه یک دستیار  شخصی فوق العاده محسوب می شود که به صورت پیش فرض با Google Assistant  به بازار ارائه شده و دسترسی کامل به تمامی امکانات را به شما خواهد داد . به آسانی و فقط با گفتنHey Google  ، دستورات پخش موزیک، بررسی تماس های ورودی و حتی گرفتن سلفی را بدون تماس با گوشی بدهید.

با گوگل پیکسل ۳ ، دو ابزار جدید معرفی شده است. اولین آن، برای علاقه مندان به خرید آنلاین، ابزاری به نام Google Lens  ارائه شده است. برای وقت هایی که خارج از شهر هستد و چیزی مثل یک جفت کفش را در فروشگاه های اینترنتی نشان کرده اید. فقط لازم است که لنز را روی آن قرار داده و عکس آن را اسکن کنید تا گوگل آن محصول را به صورت آنلاین برای شما پیدا کند. یا اگر در سفر هستید و منطقه ای جالب توجه را پیدا میکنید و علاقه مند هستید که راجع به آن بیشتر بدانید، کافی ست بر اساس عکسی که در نت مشاهده کرده اید در گوگل جستجو کنید.

دومین ابزار ویژه ی جدید معرفی شده توسط گوگل، به نام Google Playground ، بازی های آنلاین شما را به مرحله ی جدیدی سوق خواهد داد. با کمک واقعیت های مجازی می توانید شخصیت های سه بعدی طراحی کنید و به عکس ها و ویدویوهای در حال ضبط اضافه کنید.

ابزارهای سرگرم کننده در کنار بگذاریم، Pixel 3  عملکردی قابل اعتماد، با امنیت بالا به همراه ابزارهای هوشمند که زندگی را آسان تر می کنند به خریداران آن ارائه می دهد. پردازشگر تلفن یک اسنپدراگن ۸۴۵ بوده و حافظه ی داخلی آن در دو نوع ۶۴ و ۱۲۸ GB می باشد. نمایشگر دستگاه ۵٫۵ اینچی، از نوع OLED  با رنگهای عمیق و غنی به همراه وضوح تصویر ۲۱۶۰*۱۰۸۰ است.

Pixel 3  با شارژر بی سیم سازگار است و در صورت تمایل به استفاده، می توانید بررسی بیشتری بر لوازم جانبی آن-   Pixel Stand accessory -داشته باشید.

Moto G7

Moto G7

Moto G7  یک گوشی هوشمند میان رده با عملکردی فراتر از آنچه که انتظار میرود و با استحکام فراوان ساخته شده است. نمایشگر گوشی ۶٫۲ اینچی و وفول اچ دی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و وضوح تصویر ۲۲۷۰*۱۰۸۰ می باشد. رم دستگاه ۴ GB بوده و از حافظه ی ۶۴ GB بهره می برد. ( با امکان افزایش حافظه ی جانبی تا سقف ۵۱۲ گیگابایت )

پردازنده ی آن یک چیپ اسنپدراگن ۶۳۲ و باطری ۳۰۰۰ میلی آمپر، قادر به ماندگاری حداقل به مدت یک روز و گاهی بیشتر برای استفاده ی روزمره می باشد. پورت USB-C با فناوری شارژ سریع Turbo Power  موتورولا سازگار است و قدرت شارژ حداکثر ۹ساعت از عمر باطری تنها در ۱۵ دقیقه می باشد.

به کمک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی میتوانید بدون در نظر گرفتن نوع هوا ( با توجه به پوشش ضد آب گوشی ) خاطرات خود را ثبت و ضبط کنید.

تجربه ثبت تصاویر روزانه به کمک ابزارهای جدیدی از جمله Spot Color  و Cinemagraph  و همچنین Portrait Mode  ارتقا چشمگیری یافته است. خواه سلفی بگیرید و خواه یک اس ام اس ارسال کنید، کاورشیشه ای منحنی پشت گوشی، نگه داشتن آن را آسان تر می کند و مهمتر از همه با توجه به جنس گوریلا گلس، صفحه نمایش گوشی کاملا” ضد خش خواهد بود.

OnePlus 7 Pro

OnePlus 7 Pro

One Pluse  ابداع کننده استراتژی کامل ارائه ی گوشی های مشابه به گوشی های معروف به پرچمدار با قیمت های پایین است.

این گوشی بهترین امکانات را با توجه به قیمت آن ارائه می دهد و به همین دلیل است که عنوان بیشترین ارزش خرید در لیست ما  به آن تعلق میگیرد. شایان ذکر است که مزیت این گوشی در صفحه نمایش آن است، برجسته ترین قسمت هر گوشی هوشمند. صفحه نمایش آن ۶٫۶۷ اینچی با وضوح ۳۱۲۰*۱۴۴۰ پیکسلی ست که تمامی صفحه ی جلو را بدون وجود هیچ شیاری می پوشاند. دوربین پاپ آپ جلویی با  ۱۶ مگاپیکسل درون دستگاه تعبیه شده است و در صورت نیاز ظاهر خواهد شد.

دوربین استثنایی گوشی دارای ۳ لنز، شامل یک لنز فوق عریض ۱۶ مگا پیکسلی، یک تله فوتو ۸ مگاپیکسل و یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می باشد. صفحه نمایش خازنی که بخاطر سرعت بالای نمایش دهی ۹۰ HZ به Fluid Amoled  نام گذاری شده، کیفیت آن را برای بازی های کامپوتری عالی کرده ست.

پردازنده ی گوشی یک اسنپدراگن با رم ۱۲۸ GB باعث افزایش سرعت گوشی و عملکرد فوق العاده آن می شوند. به علاوه باطری ۴۰۰۰ میلی آمپری آن را می توان در کمتر از نیم ساعت به سرعت شارژ کرد. حافظه های داخلی ارائه شده برای این گوشی، ۱۲۸ و ۲۵۶ GB موجود است.

رنگهای ارائه شده برای گوشی در سه رنگ خاکستری، آبی و قهوه ای کمرنگ است.

Google Pixel 3a

Google Pixel 3a

اگرچه شرکت گوگل در مجموع سازنده ی بهترین گوشی های اندرویدی بازار به حساب می آید، اما شگفت زده کردن ما با تولید محصولی همچون Google Pixel 3a به پایان خود نخواهید رسید. میتوانید نزد دوستان خود ادعا کنید که در مجموع بهترین گوشی هوشمند بازار را در اختیار دارید که قیمت نهایی آن را در هیچ گوشی مشابه دیگری پیدا نخواهند کرد. حتی در مقام مقایسه با Google Pixel 3 ، خرید گوشی Pixel 3a با نصف قیمت به نسبت گوشی های پرچمدار و برادر بزرگترش، واقعا” به صرفه ست.

با وجود قیمت پایینتر، Google Pixel 3a همه ی ویژگی های یک گوشی خوب را دارد. به عنوان مثال: دوربین آن خارق العاده است و نقض کننده این فرضیه که برای گرفتن یک عکس خوب باید پول زیادی خرچ کنید. عکسهایی که با هر دو گوشی در شب گرفته شده اند، قابل تمایز نیستند. سنسور دوربین پشتی آن ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است و در حالی که پردازنده ی Pixel Visual پرچمدار گوگل روی آن تعبیه نشده است، اما عکسهای گرفته شده با دوربین این گوشی، واقعا” خوب هستند. به طوری که کاربران به شک می افتند که اصلا” به پردازنده ی مربوطه نیازی هست یا خیر؟

از آن جایی که این گوشی ساخته ی شرکت گوگل می باشد، بدون نیاز به هیچگونه برنامه ی اضافه و یا ابزار جدید، می توانید انتظار جدیدترین نسخه اندروید را داشته باشید. شرکت گوگل هیچ امکاناتی را با توجه به قیمت پایین تری که برای این گوشی در نظر گرفته، حذف نمیکند. طراحی Pixel 3a انقدر به برادر بزرگترش شبیه است که در نگاه اول به سختی می توانید میان شان تمایز قائل شوید. اگرچه صفحه نمایش این گوشی در مقایسه با Pixel 3 پلاستیکی است و نه فلزی، اما از صفحه نمایش OLED بهره می برد و پردازنده ی اسنپدراگن ۶۷۰ ۲٫۰ GHz CPU سرعت گوشی را هنگام کار با آن به خوبی حفظ می کند.

در پایان باید گفت، خریدهایی که در آن قیمت مطلوب با امکانات خوب ارائه می شوند ارزش نهایی شدن را دارند.

Google Pixel 3XL

Google Pixel 3XL

در سال ۲۰۱۷  رقابت برای کسب عنوان بهترین فبلت بازار،  بین گلکسی ۸S پلاس شرکت سامسونگ و Google Pixel XL بود. سال جدید به معنای انتخاب برنده ی این عنوان است. برای سال ۲۰۱۸ ، فبلت Google Pixel 3 XL این عنوان را از آن خود کرد. با توجه به صفحه نمایش ۶٫۳ اینچ، برای کار کردن با گوشی شما احتمالا” مجبور خواهید شد که با دو دست خود آن را بگیرید اما اگر به وضوح تصویر  ۲۹۶۰*۱۴۴۰  و عمق رنگهای آن نگاهی بیاندازید، شاید ارزشش را داشته باشد. Pixel 3 XL همچنین دارای نسبت تصویر ۹ : ۱۸ است که سطح دیگری از کیفیت تصویری را برای پخش فیلم ها  ارائه می کند. در مورد سخت افزار این فبلت باید گفت از چند لحاظ به استانداردهای موجود در سری Pixel 3 نزدیک است :

پردازنده ی اسنپدرگن ۸۴۵ کوالکام، رم ۴ GB و امکان انتخاب از بین حافظه های داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ GB.
باطری گوشی ۱۸ وات و قابلیت شارژ بسیار سریع دارد و با شارژر وایرلس مدل Qi در تطابق کامل است. دوربین دوگانه ی پشت و دوربین سلفی گوشی، هر دو با سرعت ۴k فیلمبرداری و عکسبرداری می کنند. لذت استفاده از امکانات ارائه شده در گوشی Pixel 3 همانند دستیار گوگل، گوگل لنز و playground در این فبلت نیز برای شما مهیا خواهد بود.

+Samsung Galaxy s10

+Samsung Galaxy s10

با بهره گیری از صفحه نمایش خیره کننده ی ۶٫۴ اینچی QHD گلکسی S10+ به رقیب بسیار نزدیک گوگل Pixel 3 XL   برای دریافت عنوان بهترین تبلت سال تبدیل شده است. این گوشی از امکاناتی استثنایی بهره می برد. صفحه نمایش آن بدون حاشیه بوده و تقریبا” ۹۳٫۱ درصد گوشی در قسمت جلو به صفحه نمایش آن اختصاص گرفته است و سرآمد تمامی نمایشگرهای موجود است.

تنظیمات دوربین آن به همان اندازه فوق العاده به نظر می رسد. ۵ دوربین با کیفیت متوسط ۱۲ مگاپیکسل برای هر لنز در این فبلت تعبیه شده است و کیفیت هر عکس، ضمانت اشتراک گذاری آن در اینستاگرام تان است. دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسل با لنز فوق عریض و زاویه ی دید ۱۲۳ درجه است که به شما امکان ثبت عکس هایی با کیفیت بالاتر می دهد. اختصاص همه ی مزیت های فوق، کار آسانی به نظر نمی رسد. همچنین تعبیه یک تله فوتو و یک دوربین با لنز عادی نوید عکسهای باکیفیت بیشتر را به شما خواهد داد.

فبلت S10+ با کمی قدرت پردازش بیشتر، بیشترین شباهت را از لحاظ مشخصات و ابزار های موجود به گوشی مدل S10 دارد. همان پردازشگر قدرتمند اسنپدراگن ۸۵۵ که توانایی ارتقا تا ۲٫۰ Gbps را دارا می باشد و به صورت پیش فرض با رم ۸ GB و حافظه ۱۲۸ GB ارائه می شود و توانایی پشتیبانی حافظه ی خارجی تا ظرفیت ۱TB را دارد. اضافه بر آن، دستگاه فوق، با شارژ وایرلس سازگار است و ویژگی های منحصر به فرد گوشی S10  را در استفاده از شارژهای موجود برای سری  Galaxyداراست.

Oppo RX17 Neo

Oppo RX17 Neo

ممکن است این برند در بین مابقی سازندگان گوشی های هوشمند، کمی ناشناس باشد اما این گوشی با قیمت کمترش، برادر کوچکتر گوشی Oppo RX17 Pro است. ظاهر چشمگیر و زیبای این گوشی چینی، با بدنه ی پلاستیکی که یک اسکنر اثر انگشت در پشت آن بوده، با رنگهای چشمگیر و تکنولوژی به روز، جفت و جور شده و همچنین درون دستگاه و در قسمت پردازشگر یک چیپ اسنپدراگن ۶۶۰ و حافظه ی ۱۲۸ GB  قرار گرفته است. با قیمت موجود ارائه شده برای این گوشی، خیلی کم پیش می آید که شاهد استفاده از صفحه های نمایش OLED  با کیفیت ۱۰۸۰*۲۳۴۰ باشیم. همچنین شاهد استفاده از نمایشگرنوع AMOLED  برای نمایش وضوح و سرزندگی بیشتر هستیم.

تصاویر در هر زمان از روز با کیفیت بالا نمایش داده خواهند شد و باطری ۳۶۰۰ میلی آمپر آن به خوبی برای یک روز کامل عمر میکند. برای ثبت تصاویر و فیلمبرداری، می توانید از  یک دوربین ۲/۱۶ مگاپیکسلی دوگانه و دوربین استثنایی سلفی ۲۵ مگاپیکسلی آن استفاده کنید. خلاقیت این شرکت برای دوربین های گوشی تنها به این موارد فوق محدود نمی شود. به همه ی اینها فوکوس خودکار را نیز اضافه کنید.

Sony Xperia XZ3

Sony Xperia XZ3

برند سونی، به لطف محصولات متنوع خود در زمینه تولید هدفون و تلویزیون در بازار شناخته شده است و با محصول جدید خود یعنی Xperia XZ3 – اولین محصول این شرکت با صفحه نمایش Bravia OLED – دوباره در مرکز توجه همگان قرار گرفته است. مهمترین وجه مشخصه ی این گوشی صفحه نمایش ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ آن است که نمایش برنامه ها را در این دستگاه، واقعی و سرزنده می کند و به بازی های مورد علاقه تان و ویدیوهای شما عمق می بخشد.

برای ثبت لحظات خاص تان میتوانید از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که از ابزار ویرایش Blur وکنتراست و همچنین فوکوس خودکار ۴k برای ویدیوها بهره می برد استفاده کنید. در گوشی Xperia XZ3 یک چیپ اسنپدراگن ۸۴۵ ، یک رم ۴ GB و حافظه ی داخلی ۶۴ GB تعبیه شده است و شما می توانید در صورت تمایل حافظه ی جانبی تا ۵۱۲ GB  را نیز به آن اضافه کنید. باطری دستگاه ۳۳۳۰ ملی آمپری به همراه شارژر وایرلس است.

بدنه ی ضد آب جذاب و براق و صفحه نمایش گوریلا گلس ۵، دکمه ی جداگانه ای برای دوربین و درگاه جداگانه برای جازدن سیم کارت و میکرو SD  دارد که جا به جایی کارت حافظه و سیم کارت را آسان می کند. موتور هوشمند گوشی می تواند به سرعن موقعیت شما را تشخیص داده و بسته به مکان و زمان، پیشنهاداتی در قالب آب و هوا، نقشه، تاکسی های آنلاین موجود و موسیقی به شما بدهد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار