اخبار فناوریهدست و هدفون

بیتس استودیو بادز پلاس با طراحی شفاف در Best Buy رویت شد

با توجه به لیست آمازون و فایل‌های FCC و به خصوص خبر امروز، دیگر باید منتظر عرضه زودهنگام +Beats Studio Buds باشیم.

طبق عکسی که بن گسکین افشاگر سابق حوزه فناوری به اشتراک گذاشته، هدست بیتس استودیو بادز پلاس اپل به نظر می‌رسد می‌رسد که به انبار وب سایت معروف فروشنده لوازم الکترونیکی «Best Buy» رسیده است. جعبه این محصول تایید می‌کند که هدفون جدید برند بیتس، دارای گزینه طراحی شفاف به مانند ناتینگ ایر (۲) است و عمر باتری ۳۶ ساعته به همراه کیس شارژ را ارایه می‌دهد.

بیتس هنوز به طور رسمی استودیو بادز پلاس را معرفی نکرده است، اما این هدفون ماه گذشته در آمازون با تاریخ عرضه ۱۸ می (۲۷ اردیبهشت) و قیمت ۱۶۹٫۹۵ دلار ظاهر شد. این لیست نشان داد که هدفون مذکور همچنین دارای میکروفن‌های ۳ برابر بزرگتر و تا ۱٫۶ برابر حذف نویز بهبود یافته در مقایسه با استودیو بادز اصلی است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

استودیو بادز پلاس در واقع جایگزینی اسپورت‌تر برای ایرپادز پرو است و طراحی جمع و جورتری دارد که البته در آن خبری هم از ساقه‌های زیر گوشی نیست. بر اساس لیستی که آمازون بعدها حذف کرد، این محصول جدید بیتس قرار است به جز رنگ شفاف، در رنگ‌های مشکی و سفید عاجی نیز عرضه شود، اما هنوز در مورد تمامی رنگ‌های آن نمی‌توان نظر قطعی داد.

به علاوه لیست گذشته آمازون نشان می‌دهد که بیتس استودیو بادز پلاس دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IPX4 است و با گزینه‌های سری سیلیکونی M، S، XS و L عدر دسترس خواهد بود تا برای طیف وسیعی از گوش‌ها متناسب باشد. این هدفون اولین بار در ماه گذشته در کد iOS 16.4 کشف شد و سپس در فایل‌های FCC و سایر پایگاه‌های داده نظارتی در سراسر جهان ظاهر شد.

اپل بیتس را در سال ۲۰۱۴ به قیمت ۳ میلیارد دلار خریداری کرد و از آن موقع تاکنون هدفون‌های بیتس با همین برند اما با مدیریت اپل عرضه می‌شوند. از سوی دیگر شایعات حاکی از آن است که یک محصول جدید دیگر از بیتس به نام بیتس استودیو پرو نیز که یک هدفون رو گوشی محسوب می‌شود، به زودی عرضه خواهد شد که خبر آن را هفته قبل منتشر کردیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار