اخبار فناوریسامسونگموبایل

تاریخ رونمایی احتمالی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ فاش شد

تاشو‌های جدید سامسونگ احتمالا دو هفته زودتر از زمان معمول رونمایی خواهند شد.

ماه گذشته گزارشی در دسترس کاربران قرار گرفت مبنی بر این که دومین رویداد آنپکد سامسونگ در هفته آخر ماه ژوئیه سال جاری میلادی برگزار خواهد شد. در طی این رویداد به احتمال زیاد شاهد رونمایی از محصولات جدید غول فناوری کره جنوبی شامل گلکسی زد فلیپ ۵، گلکسی زد فولد ۵، سری گلکسی واچ ۶ و سری گلکسی تب اس ۹ خواهیم بود. حالا اما به تازگی گزارشی توسط نشریه‌ کره‌ای Chosun منتشر شده است که ضمن تایید شایعات قبلی زمان رونمایی گوشی‌های تاشو سامسونگ را فاش ساخته است.

طبق این گزارش، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد در تاریخ ۲۶ ژوئیه مصادف با ۴ مرداد رونمایی خواهد شد. برای مقایسه، نسل قبلی این دو گوشی در تاریخ ۱۰ اوت سال ۲۰۲۲ (۱۹ مرداد) معرفی شده است. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ دو هفته زودتر از گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ رونمایی خواهند شد.

سامسونگ هر ساله دومین رویداد آنپکد خود را در ماه اوت برگزار می‌کرده است ولی حالا امسال شرایط مقداری برای غول فناوری کره جنوبی فرق می‌کند. قبلا شایعه شده بود که سامسونگ برای افزایش سوددهی در سه‌ماهه سوم سال جاری گوشی‌های تاشو خود را زودتر از موعد روانه بازار خواهد کرد. به علاوه، رقابت در بازار گوشی‌های تاشو به دلیل وجود رقبایی از برندهای گوگل و اوپو داغ‌تر از گذشته است و سامسونگ باید جایگاه خود در این بازار را محکم‌تر از قبل بکند.

 

شایان ذکر است نشریه Chosun در ادامه گزارش خود اذعان داشته است که رویداد آنپکد پیش رو سامسونگ در پایتخت کره جنوبی یعنی سئول برگزار خواهد شد. سال‌های گذشته، رویداد آنپکد غول فناوری کره‌ای در کشور آمریکای شمالی برگزار می‌شده است.

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به رونمایی گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ در ماه ژوئیه، انتظار می‌رود سامسونگ زمان رونمایی محصولات خود را در ماه ژوئن اعلام کند. به علاوه، تاشو‌های سامسونگ احتمالا در نیمه ماه اوت برای بازارهای مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار