اخبار فناوریسیستم عاملشیائومیموبایل

تاریخ رونمایی از سری شیائومی ۱۴ و سیستم‌عامل HyperOS اعلام شد

بالاخره شیائومی تاریخ رسمی معرفی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ و سیستم‌عامل اختصاصی HyperOS را اعلام کرد که قرار است در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) معرفی شوند. این یعنی فقط سه روز دیگر با معرفی این گوشی‌ها و سیستم‌عامل جدید شیائومی روبرو خواهیم شد.

مدتی قبل شیائومی به طور رسمی خبر توسعه‌ی HyperOS را اعلام کرد که به غیر از گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت، قرار است در انواع و اقسام گجت‌های شیائومی هم مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین با یک سیستم‌عامل همه‌فن‌حریف روبرو هستیم. مدیرعامل شیائومی اعلام کرده که توسعه‌ی این سیستم‌عامل از ۷ سال قبل آغاز شده و بعد از سال‌ها، بالاخره به حدی از ثبات رسیده که که حالا قرار است برای عموم کاربران منتشر شود.

در مورد گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ هم قرار است با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دوربین لایکا از راه برسند. گفته می‌شود این خانواده از دو مدل استاندارد و پرو تشکیل شده و در مدل پرو دیگر خبری از نمایشگر مبتنی بر لبه‌های خمیده نیست. همچنین باید به بهره‌گیری از دوربین چهارگانه اشاره کنیم.

اما در این میان سوال اصلی این است که سیستم‌عامل HyperOS چه زمانی برای کاربران ساکن کشورهای مختلف ارائه می‌شود و از سوی دیگر کدام یک از گوشی‌های فعلی شیائومی قرار است این سیستم‌عامل را دریافت کنند. در مورد بهره‌گیری از سرویس‌های گوگل هم سوالات زیادی وجود دارد که باید ببینیم شیائومی چه راهکاری برای این موضوع در نظر گرفته است.

منبع: GizmoChina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار