اخبار فناوریاوپوموبایل

تصاویر و مشخصات اوپو رینو ۶ زد به یک گوشی میان‌رده با قیمت بالا اشاره دارند

هنوز یک هفته تا معرفی رسمی گوشی جدید اوپو باقی مانده است؛ اما شاهد انتشار تصاویر، قیمت و تقریبا تمامی مشخصات اوپو رینو ۶ زد – Oppo Reno6 Z هستیم.

اوپو در ۳۰ خرداد ماه از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت هم اکنون نیز چندین صفحه در وبسایت خود در کشور‌های مختلف (تایلند، فیلیپین، ویتنام) ایجاد کرده که مشخصات کلیدی اوپو رینو ۶ زد را نشان می‌دهند؛ همچنین ایوان بلاس، افشاگر معروف نیز تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر کرده است.

اوپو Reno6 Z به تراشه مدیاتک ۸۰۰U مجهز خواهد شد و از شارژ سریع ۳۰ وات VOOC اوپو نیز پشتیبانی خواهد کرد. اوپو رینو ۵ زد نیز از مشخصات مشابهی در این زمینه‌ها بهره می‌برد. همچنین، شاهد حضور جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C در این گوشی خواهیم بود.

از تفاوت‌های رینو ۶ با نسل قبل می‌توان به دوربین اصلی و دوربین سلفی اشاره کرد. دوربین اصلی دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود که در مقایسه با نمونه ۴۸ مگاپیکسلی مورد استفاده در نسل قبل پیشرفت قابل توجهی کرده است. دوربین سلفی نیز از ۱۶ مگاپیکسل به ۳۲ مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت.

 

دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی در جای خود هستند؛ اما دیگر خبری از حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی نیست (البته نبودش خیلی هم حس نخواهد شد).

ظاهرا برخی از فروشگاه‌های ویتنام خیلی صبور نیستند و مشخصات و قیمت اوپو رینو ۶ زد را منتشر کرده‌اند. البته ممکن است این اطلاعات کاملا درست نباشند و اشتباهاتی در آنها وجود داشته باشد. بیایید نگاهی به این مشخصات بیاندازیم.

 

گوشی Oppo Reno6 Z همانند نسل قبل از صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی امولد با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، رزولوشن +۱۰۸۰p و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره خواهد برد. البته امسال شاهد استفاده از لایه محافظ گوریلا گلس ۵ در این گوشی هستیم. تراشه دایمنسیتی ۸۰۰U نیز در کنار ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار خواهد گرفت.

 

این گوشی دو سیمکارته از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و می‌توان با استفاده از درگاه microSD حافظه ذخیره‌سازی آن را افزایش داد. از دیگر مشخصات اوپو رینو ۶ زد می‌توان به باتری ۴۳۱۰ میلی‌آمپری، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و مجموعه دوربین ۶۴+۸+۲ مگاپیکسلی در بدنه پشتی اشاره کرد. گوشی جدید اوپو می‌توان اقدام به فیلم‌برداری با کیفیت ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه کند. قیمت این گوشی ۴۱۰ دلار عنوان شده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار