اخبار فناوریشیائومیموبایل

تیزری رسمی از پوکو M6 پرو 5G منتشر شد

برند پوکو به تازگی تیزری رسمی از گوشی جدید پوکو M6 پرو 5G را منتشر کرده است.

شرکت پوکو به تازگی از نخستین ایرفون‌های بی‌سیم خود با نام پوکو پادز رونمایی کرد و اکنون نیز شاهد انتشار تیزری رسمی از گوشی جدید این شرکت هستیم. این گوشی که پوکو M6 پرو 5G نام دارد؛ نقش جانشین پوکو M4 پرو 5G را ایفا کرده که طی سال گذشته روانه بازار شد. در سوی دیگر، گوشی پوکو M5 فاقد نسخه پرو بود.

این شرکت هنوز اشاره‌ای رسمی به تاریخ عرضه پوکو M6 پرو نداشته است؛ اما رئیس بخش هند پوکو با انتشار یک توییت، نام این محصول را تایید کرد و همچنین شاهد طراحی قاب پشتی و جزیره دوربین گوشی نیز هستیم. همانطور که از نام این گوشی پیداست؛ پوکو M6 پرو احتمالا به همراه چیپستی با پشتیبانی از 5G یا نسل پنجم اینترنت همراه به بازار می‌آید.

در این تیزر، پوکو M6 پرو 5G با رنگ آبی دیده شده و همانند بسیاری از محصولات دیگر این برند، جزیره‌ دوربینی بزرگ و مشکی-رنگ نیز ظاهر خاصی را به گوشی بخشیده است. این محصول دارای سیستم دوربین دوگانه بوده و یک فلش LED نیز در سمت راست لنز‌های دوربین آن قرار دارد. متاسفانه، هنوز اطلاعات خاصی در مورد دوربین‌های به کار رفته در این گوشی وجود ندارد.


پوکو M5

این محصول از طراحی مستطیل-شکل استفاده کرده و دارای حاشیه‌های خمیده است. درگاه سیم کارت پوکو M6 پرو نیز در سمت چپ گوشی قرار دارد. این گوشی مدتی پیش موفق به دریافت تاییدیه BIS شده بود و انتشار این تیزر، خبر از عرضه قریب الوقوع آن می‌دهد.

به ادعای برخی شایعات، ممکن است که این گوشی نسخه‌ای ری‌برند شده از شیائومی ردمی نوت 12R باشد. در صورت حقیقت داشتن این امر، پوکو M6 پرو 5G به همراه نمایشگری ۶.۷۹ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، چیپست کوالکام اسنپدراگون ۴ نسل دوم، ۸ گیگابایت حافظه رم و باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی عرضه خواهد شد.

درباره محصولات برند پوکو و تیزر منتشر شده از گوشی پوکو M6 پرو 5G چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، محصولات این برند همچنان ارزش خرید بالای گذشته را دارند؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار