راهنمای خریدگوشی موبایل

جدیدترین و بهترین لپ تاپ های مخصوص برنامه نویسی 2020 و 2021

ملاک های انتخاب بهترین لپ تاپ برنامه نویسی یا برترین لپ تاپ مناسب برنامه نویسی چهارچوب‌های مشخصی دارد که باید نظر گرفته شوند. در این مطلب با انتخاب نهایی ما از بهترین لپتاپ مورد نیاز برنامه نویسان و لپ تاپ های ارزان برای برنامه نویسی در سال 2020 و 2021 آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی هستید، در اینجا پیشنهادات درخشانی داریم. وقتی به دنبال یک لپ تاپ برای انجام برنامه نویسی و کدگذاری باشید، شما به یک وسیله قدرتمند نیاز دارید که بتواند ضمن انجام کارهای تخصصی، وزن مناسبی داشته و به راحتی در هر جایی قابل حمل باشد. اگرچه بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی لزوماً نباید دستگاه‌های بسیار قدرتمندی باشند، اما شما به چیزی احتیاج دارید که قدرت مناسبی داشته باشد؛ به هر حال شما کدهایی را تالیف می‌کنید، برنامه‌ها و بازی‌هایی را که روی آنها کار می‌کنید، آزمایش می‌کنید و سایر موارد این‌چنینی که همه اینها به پردازنده مناسب و RAM کافی نیاز دارد.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

راهنمای خرید لپ تاپ مناسب برنامه نویسی
معرفی بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی
سخن پایانی

خرید لپ تاپ از دیجی کالا

راهنمای خرید لپ تاپ مناسب برنامه نویسی

برنامه نویسی را می‌توان با انواع مختلفی از دستگاه‌ها انجام داد، اما بسیاری از برنامه نویسان چیزی بیش از یک لپ تاپ معمولی می‌خواهند. در واقع، آن‌ها به برترین لپ تاپ مناسب برنامه نویسی نیاز دارند. در حالی که برای کدگذاری لزوماً به یک لپ تاپ بسیار قدرتمند نیاز ندارید، اگر لازم است به عنوان مثال کد خود را وارد کنید و بازی‌هایی را که روی آن‌ها کار می‌کنید آزمایش کنید، یک لپ تاپ با RAM و حافظه فراوان به همراه پردازنده چند هسته ای مدرن نیاز خواهید داشت. چنین سیستمی بسیار سریعتر می تواند کد را کامپایل کند و هرچه زمان کمتری را در انتظار برای انجام کارهای پیچیده لپ تاپ خود صرف کنید، زمان بیشتری برای انجام کارهای دیگر – از جمله انجام پروژه های بیشتر – خواهید داشت.

اندازه صفحه هنگام انتخاب برترین لپ تاپ مناسب برنامه نویسی بسیار مهم است. شما به عنوان مثال در یک صفحه 15 اینچی، خواندن کد و انجام تنظیمات GUI راحت تر است تا در یک صفحه نمایش با ابعاد کوچکتر. البته با نمایشگر بزرگتر، قابلیت حمل آسان را فدا می‌کنید.

میزان RAM نیز، قسمت کلیدی انتخاب بهترین لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی است. نرم‌افزارهای توسعه‌دهنده سنگین مانند Visual Studio با یک حافظه رم سالم بهتر کار می‌کنند و توصیه می‌کنیم حداقل 8 گیگابایت (16 گیگابایت در حالت ایده آل) مدنظر داشته باشید.

 

تهیه پردازنده Intel Core i5 را نیز به عنوان حداقل در نظر بگیرید. این میزان قدرت استثنایی نیست اما عملکرد کافی را برای شما تضمین می‌کند؛ خصوصاً اگر کارهایی مانند کار با طرح‌های پیچیده وب سایت که دارای کد زمینه زیادی هستند را انجام می‌دهید. برنامه‌های بزرگ و پیچیده با پردازنده پرسرعت، سریعتر کامپایل می‌شوند.

همچنین کارت گرافیک بهترین لپتاپ مورد نیاز برنامه نویسان نیز بسته به کار توسعه‌ای که انجام می‌دهید می‌توانند برای انتخاب بهترین لپ تاپ برای کارهای برنامه نویسی کلیدی باشند. اگر در حال توسعه بازی در محیطی مانند Unreal Engine یا Unity هستید، باید الزامات گرافیکی آن برنامه‌ها را در نظر بگیرید.

سیستم عامل مناسب لپ تاپ برنامه نویسی

به یاد داشته باشید که برای برترین لپ تاپ مناسب برنامه نویسی ، استفاده از یک سیستم عامل همسو با اهداف شما ایده خوبی است. آیا می‌خواهید در Xcode برای iPhone ، iPad و Mac توسعه دهید؟ پس شما به یک Mac نیاز دارید. بعلاوه، هرچه لپ تاپ شما سریعتر بتواند کد را کامپایل کند، زمان کمتری را برای انتظار صرف خواهید کرد و این می‌تواند به معنای بهره‌وری بیشتر شما باشد و قادر به انجام پروژه‌های بیشتری باشید که البته چنین قابلیتی، قطعاً از برترین لپ تاپ مناسب برنامه نویسی برمی‌آید.

بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی ابزاری ضروری برای هر سازنده‌ای است که می خواهد با استفاده از یک دستگاه قدرتمند فعالیت کند. لپ تاپ باید در عین حال به اندازه کافی قابل حمل باشد تا دولوپر بتواند آن را با خود بیرون ببرد و تقریباً در هر جایی به انجام کار خود بپردازد. قیمت لپ تاپ برنامه نویسی نیز با توجه به مشخصات فنی مختلفی که لپ تاب های مخصوص برنامه نویسی دارند، از 700 تا 2000 دلار متغیر است.

معرفی بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی

در این قسمت به معرفی فهرست بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی و 11 مورد از بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ می‌پردازیم و همراه آن، به مزایا و معایب هر یک نیز اشاره کرده و مشخصات بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی بازار را بررسی خواهیم کرد.

1. لپتاپ برنامه نویسی ASUS P-Series P2440UQ-XS71

پردازنده: نسل هفتم Intel Core i7-7500U | کارت گرافیک: Nvidia GeForce 940MX | میزان رم: 12 گیگابایت | اندازه صفحه نمایش: 14 اینچ، رزولوشن 1920 در 1080 | میزان حافظه ذخیره‌سازی: 512 گیگابایت SSD

این لپ تاپ مورد نیاز برای برنامه نویسی ، بسیار قوی است و به عنوان بهترین لپتاپ مورد نیاز برنامه نویسان ، بدون هیچ گونه ریبوت می‌تواند چند روز کار کند و از سیستم عامل قوی هم برخوردار است. این لپ تاپ ایسوس مناسب برنامه نویسی برای برنامه نویسانی که C و C++؛ Linux scripting برای Cron و همچنین MySQL، dBase و کد برنامه نویسی Oracle می‌نویسند، مناسب است. باتری آن حدود 18 ساعت دوام می‌آورد و فایل‌های بزرگ را می‌تواند پردازش کند. این لبتاپ به عنوان بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی 2021 شناخته می‌شود. این لپ تاپ همچنین دارای 4 پورت USB است و به ویژه برای برنامه نویسی مناسب است.

2. بهترین لپ تاپ برنامه نویسی (Dell XPS 15 (2020

 

پردازنده (CPU): نسل دهم Intel Core i5 – i7 | کارت گرافیک: Intel Iris Plus Graphics و Nvidia GeForce GTX 1650 Ti | میزان رم: 8GB – 64GB | اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ (FHD+ (1920 x 1200) IPS – UHD+ (3840 x 2400 | میزان حافظه ذخیره‌سازی: 256GB – 1TB SSD

مزایا معایب
عملکرد سریع کارت گرافیک GTX 1650 Ti کمی ضعیف است
طراحی چشم‌نواز صفحه نمایش 15 اینچی آن ممکن است برای بعضی افراد بیش از حد بزرگ باشد

از نظر ما در حال حاضر بهترین لپ تاپ مدل (Dell XPS 15 (2020 است. همانند لپ تاپ های قبلی XPS ، این زیبای 15 اینچی ترکیبی از طراحی خیره کننده، کیفیت ساخت عالی و برخی از قدرتمندترین سخت‌افزارها است که در لپ تاپ پیدا خواهید کرد.

این لپ تاپ باریک و سبک یکی از بهترین لپتاپ ها مناسب کدنویسی است؛ بدین معنا که نه تنها برای برنامه نویسی ظاهر و حس یک لپ تاپ حرفه‌ای را به شما می‌دهد، بلکه حمل آن نیز راحت است. نمایشگر با رزولوشن بالای 15.6 اینچی آن برای کار کردن بسیار مناسب است و با پردازنده های سطح بالا (و حتی کارتهای گرافیکی در برخی تنظیمات)، لپ تاپ Dell XPS 15 می‌تواند کدها را به طرز باورنکردنی سریع کامپایل کند و این برای برنامه نویسان ایده آل است. بعلاوه، اگر به دنبال مدلی با پردازنده گرافیکی توسط انویدیا هستید، می‌توانید بازی‌های خود را هنگام کدگذاری آزمایش کنید.

شاید بتوان گفت بهترین ویژگی این لپ تاپ، ماندگاری عالی باتری آن است؛ به این معنی که اگر می‌خواهید از این لپ تاپ قدرتمند استفاده کنید، مجبور نیستید بطور مداوم در محیط کار و متصل به پریز برق باشید! بدون شک این دستگاه در صدر لیست بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسان قرار می‌گیرد. این لپ تاپ برنامه نویسی 2020 به عنوان یکی از لپ تاپ های ارزان برای برنامه نویسی و نسبتاً مقرون به صرفه شناخته می‌شود.

3. لپ تاپ (Apple MacBook Air (M1, 2020

 

پردازنده: (Apple M1 (8-core | کارت گرافیک: Integrated 7-core GPU | میزان رم: 8GB – 16GB | اندازه صفحه نمایش: صفحه 13.3 اینچ ، رزولوشن 2560 در 1600 ، مدل (Retina True Tone display (backlit LED, IPS | میزان حافظه ذخیره‌سازی: 256GB – 2TB SSD

مزایا معایب
فوق العاده سریع و واکنش‌گرا طراحی آن مشابه مدل قبلی است
قیمت مناسب فن ندارد
کم سرو صدا بودن هنگام استفاده

پس از اعمال یک سری تغییرات ضروری، Apple MacBook Air تعدادی به روزرسانی عالی روی مک بوک خود انجام داده است که آن را به یکی از بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی و تقریباً برترین لپ تاپ مناسب برنامه نویسی تبدیل کرده است. صفحه نمایش 13 اینچی، ظاهر باریک و بسیار سبک، مقرون به صرفه و با همان قیمت مدل قبلی همراه با باتری فوق العاده، این دستگاه را تبدیل به یک لپ تاپ برنامه نویسی ارزان و یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای برنامه نویسی در سال 2021 کرده است.

خرید لپ تاپ از دیجی کالا

4. لپ تاپ Huawei MateBook 13

 

پردازنده (CPU): نسل هشتم Intel Core i5 – i7 | کارت گرافیک: Intel UHD Graphics 620 و Nvidia GeForce MX150 2GB GDDR5 | میزان رم: 8GB | اندازه صفحه نمایش: 13 اینچ | اندازه لپ تاپ: 21.1×28.6×1.2cm | وزن: 1.3kg | سیستم عامل: ویندوز 10 | میزان حافظه ذخیره‌سازی: 256GB – 512GB SSD

مزایا معایب
سبک و باریک فقط 8 گیگابایت رم دارد
مقرون به صرفه فقط 2 پورت USB-C دارد
عملکرد پردازنده آن بالاست

Huawei MateBook 13 یکی از بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی و یک لپ تاپ گیمینگ برای برنامه نویسی (البته بازی‌های سبک)، به ویژه برای افراد اقتصادی است. هوآوی شاید بیشتر به خاطر تلفن های هوشمند عالی خود مشهور باشد که با ارائه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که از رقبای گران‌قیمت‌تر انتظار دارید، نظر منتقدان را به خود جلب کرد و همین کار را با لپ تاپ های خود انجام داد. در این لپ تاپ مناسب برنامه نویسی ، با یک قیمت نسبتاً متوسط، شما تمام قدرت یک Core i5 یا Core i7 ، یک صفحه نمایش واضح و روشن، با وضوح بالا در اندازه 13 اینچ و فضای ذخیره سازی SSD را دریافت می‌کنید.

اگر در این موضوع چشم به لپ تاپ های اپل و دل داشته‌اید، اما آنها را بسیار گران می‌دانید، لپ تاپ MateBook 13 به عنوان بهترین لپتاپ مورد نیاز برنامه نویسان ، یک گزینه خارق العاده است. علاوه بر این، حمل این دستگاه فوق العاده راحت است؛ زیرا فقط 1.3 کیلوگرم وزن و ضخامتی کمتر از 1.5 سانتی متر دارد.

5. لپ تاپ (Dell XPS 17 (2020

 

پردازنده (CPU): نسل نهم Intel Core i9-10885H ( قابل ارتقا تا نسل 10) | کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB GDDR6 with Max-Q | میزان رم: 64GB DDR4-2933MHz | اندازه لپ تاپ: 248.05 در 374.45 در 19.5 میلیمتر | اندازه صفحه نمایش: 17 اینچ | وزن: 1.48kg | میزان حافظه ذخیره‌سازی: 2TB M.2 PCIe NVMe

مزایا معایب
طراحی زیبا به راحتی قابل حمل نیست
صفحه نمایش عالی و بزرگ جای پورت ندارد

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ برای کار های برنامه نویسی 2021 با صفحه نمایش بزرگ و با وضوح بالا هستید، Dell XPS 17 به عنوان لپ تاپ مناسب برنامه نویسی اندروید و لپ تاپ مناسب برنامه نویسی پایتون ، وسیله ای برای شما است. این لپ تاپ با داشتن نمایشگر عظیم 17 اینچی، فضای کاری بزرگی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید همزمان چندین برنامه و پنجره را باز کنید. نوشتن خطوط کد در یک صفحه تنگ و کوچک اصلا جالب نیست و به همین دلیل لپ تاپ جدید Dell XPS 17 از نظر ما یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص برنامه نویس ها به حساب می‌آید.

با این حال، فکر نکنید که با مراجعه به یک لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ، در حمل آن با مشکلی مواجه خواهید شد. لپ تاپ Dell XPS 17 به عنوان بهترین لپتاپ مورد نیاز برنامه نویسان ، همچنان همان طراحی زیبا و باریک و سبک را که از سری XPS انتظار داریم را ادامه می‌دهد، بنابراین باید بتوانید آن را با سهولت نسبی حمل کنید.

6. لپ تاپ (MacBook Pro 13-inch (M1, 2020

 

پردازنده: (Apple M1 (8-core | کارت گرافیک: Integrated 8-core GPU | میزان رم: 8GB – 16GB | اندازه صفحه نمایش: صفحه 13.3 اینچ ، رزولوشن 2560 در 1600 ، مدل (Retina True Tone display (backlit LED, IPS | میزان حافظه ذخیره‌سازی: 256GB – 2TB SSD | ارتفاع، عرض و ضخامت: 30.41 در 21.24 در 1.56 سانتیمتر

مزایا معایب
عمر باتری زیاد همچنان فاقد پورت است
عملکرد عالی
قابلیت اجرای برنامه‌های iOS

در ادامه معرفی بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی به جدیدترین مدل MacBook Pro می‌رسیم که لپ تاپی درخشان برای برنامه نویسی و به عبارت دیگر بهترین لپ تاپ برنامه نویسی است. این لپ تاپ از تراشه M1 اپل مانند MacBook Air جدید بهره می‌برد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا برنامه‌ها را با سهولت اجرا کرده و به سرعت کد را کامپایل کنید. همچنین این دستگاه به عنوان لپ تاپ مناسب برای طراحی سایت و لپ تاپ مناسب برای کارهای شبکه هم می‌تواند باشد.

خرید لپ تاپ از دیجی کالا

7. لپ تاپ Dell Inspiron 14 5000

 

پردازنده: نسل دهم Intel Core i5-8265U (چهار هسته با قدرت توربو بوست 3.9گیگاهرتز) | کارت گرافیک: NVIDIA GeForceR MX150 2GB GDDR5 | میزان رم: 8GB | اندازه صفحه نمایش: 14 و 15 اینچ | اندازه لپ تاپ: 32.4×23.2×1.9cm | وزن: 1.48kg | سیستم عامل: ویندوز 10 | میزان حافظه ذخیره‌سازی: 256GB SSD

مزایا معایب
خوب و با قیمت مناسب اگر به پردازنده i7 ارتقا دهید، هارد SSD به 128 کاهش پیدا می‌کند
صفحه نمایش عالی برای کار با نرم‌افزارهای 3D قدرتمند نیست

Dell Inspiron 14 5000 یک لپ تاپ همه جانبه برای برنامه نویسی و بهترین لپ تاپ برای هکر ها محسوب می‌شود و هزینه آن بسیار کمتر از بسیاری از لپ تاپ های این لیست است، بدون ضعف در قابلیت‌ها و عملکرد. نمایشگر این لپ تاپ دارای وضوح تصویر Full HD ، پردازنده چهار هسته‌ای و حافظه ذخیره سازی سریع SSD است که همه بدین معناست که با این لپ تاپ قابل اطمینان، می‌توانید هر دستوری را روی آن اجرا کنید. این دستگاه یکی از لپ تاپ های ارزان برای برنامه نویسی بشمار می‌رود.

 

8. لپ تاپ (Lenovo ThinkPad P1 (Gen 2

 

پردازنده (CPU): نسل دهم Intel Core i7 / Xeon | کارت گرافیک: Nvidia Quadro T1000-T2000 | میزان رم: 8GB – 64GB | اندازه لپ تاپ: 36.2×24.6x17mm | اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ | وزن: 1.7kg | سیستم عامل: ویندوز 10 میزان حافظه ذخیره‌سازی: 256GB-4TB

مزایا معایب
عملکردی باورنکردنی در کنار باریک بودن اترنت سیمی به یک استاندارد جدید ‘mini’ تغییر یافته است
یکی از بهترین صفحه‌های نمایش را در بین لپ تاپ‌ها دارد قیمت آن فرق چندانی با لپ تاپ‌های برتر اپل ندارد

اگر دنبال یکی از بهترین لپ تاپ‌ های 2021 برای برنامه نویسی و همچنین برترین لپ تاپ مناسب برنامه نویسی هستید تا برنامه نویسی خود را به سطح دیگری برسانید، Lenovo ThinkPad P1 از گزینه‌های قابل تأمل است. این لپ تاپ به عنوان بهترین لپتاپ مورد نیاز برنامه نویسان ، پردازنده‌های حرفه‌ای Xeon با حداکثر شش هسته، کارت گرافیک Nvidia Quadro T2000 و حافظه RAM تا 64 گیگابایت را ارائه می‌دهد. از این لپ تاپ برای برنامه نویسی اندروید هم می‌توانید استفاده کنید.

9. لپ تاپ Microsoft Surface Laptop 3

 

پردازنده: Intel Core i5 – i7 / AMD Ryzen 5 / AMD Ryzen 7 | کارت گرافیک: Intel Iris Plus Graphics / AMD Radeon Vega 9 / AMD Radeon RX Vega 11 | میزان رم: 8GB – 16GB | اندازه صفحه نمایش: 13.5 اینچ با رزولوشن 2,256 در 1,504 و 15 اینچ با رزولوشن 2,496 در 1,664 | میزان حافظه ذخیره‌سازی: 28GB, 256GB, 512GB یا 1TB SSD

مزایا معایب
ماندگاری عالی باتری گزینه Thunderbolt 3 وجود ندارد
می‌توانید بین پردازنده Intel یا AMD انتخاب کنید به نسبت اندازه خود، پورت‌های بسیار کمی دارد

اگر شما یک برنامه نویس هستید که به طور خاص روی برنامه‌های ویندوز 10 کار می‌کند، پس Microsoft Surface Laptop 3 می‌تواند به عنوان بهترین لپتاپ مورد نیاز برنامه نویسان و بهترین گزینه برای شما باشد. این لپ تاپ توسط مایکروسافت ساخته شده و ویترینی درخشان برای ویندوز 10 محسوب می‌شود؛ بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که برنامه های ویندوز کاملاً بی‌نقص بر روی این سیستم عامل اجرا می‌شوند. به علاوه، این دستگاه یکی از لپ تاپ های ارزان برای برنامه نویسی بشمار می‌رود.

 

10. لپ تاپ HP Envy 13

 

پردازنده (CPU): نسل هشتم Intel Core i5 – i7 | کارت گرافیک: Intel UHD Graphics 620 و Nvidia GeForce MX150 2GB GDDR5 | میزان رم: 8GB – 16GB | اندازه صفحه نمایش: 13 اینچ 1,920 در 1,080 Full HD | میزان حافظه ذخیره‌سازی: 256-512GB SSD

مزایا معایب
ظاهر و حس حرفه‌ای دارد قابلیت اجرای 4K ندارد
صفحه کلید فوق العاده

لپ تاپ جدید HP Envy 13 یکی از لپ تاپ های مخصوص برنامه نویسی و کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ شیک و در عین حال قابل اعتماد برای کار هستند. HP اخیراً با کاهش اندازه و وزن، تغییرات بزرگی در این لپ تاپ محبوب 13 اینچی ایجاد کرده است. همراه با یک نمایشگر لمسی با کیفیت بالا، که هم قدرتمند است و هم به راحتی قابل حمل.

همچنین بدنه لپ تاپ کاملا تغییر کرده و به شما یک طراحی کاملاً فلزی لوکس می‌بخشد که جلوه و حس زیبایی به این لپ تاپ می‌دهد و در عین حال از ضربات و لکه‌هایی که با اثر انگشت به وجود می‌آید نیز محافظت می‌کند. لقب “Envy” (به معنای حسادت) کاملا برازنده این لپ تاپ است؛ فقط کافیست تا در محل کار خود از این لپ تاپ استفاده کنید تا نگاه‌های تحسین‌برانگیز همکارانتان را به خود جلب کند!

خرید لپ تاپ از دیجی کالا

11. لپ تاپ Google Pixelbook Go

 

پردازنده: Intel Core m3 – Intel Core i7 | کارت گرافیک: Intel UHD Graphics 615 | میزان رم: 8GB – 16GB | اندازه صفحه نمایش: 13.3 اینچ 1,920 در 1,080 Full HD یا صفحه لمسی 4K LCD | میزان حافظه ذخیره‌سازی: 128GB – 256GB eMMC

مزایا معایب
عمر باتری باورنکردنی قیمت گذاری خوبی ندارد
کیبورد بی‌صدا و شگفت‌انگیز ورود به سیستم بیومتریک نیست

برای توسعه دهندگان اندروید، لپ تاپ های Chromebook ممکن است یک انتخاب طبیعی برای ادغام با نرم افزار و سرویس‌های گوگل باشد که از نرم افزارهای اندروید نیز بطور کامل پشتیبانی می‌کند. با این حال، بسیاری از Chromebook ها بسیار مقرون به صرفه طراحی شده‌اند، به‌طوری که دارای مشخصات پایین‌تر و عملکرد ضعیف برای پایین آوردن قیمت است.

Pixelbook Go یک نسخه جدیدتر از مدل‌های ابتدایی است که برای رقابت با تولیدکنندگان بزرگتر لپ تاپ طراحی شده. این لپ تاپ همچنان سیستم عامل ChromeOS را برای پشتیبانی از ابزارهای توسعه اندروید استودیو گوگل بر روی خود اجرا می‌کند، اما سخت افزار آن اکنون استانداردهای یک لپ تاپ تا سیستم عامل ویندوز را دارد. همچنین می‌توانید برنامه های Linux را نیز روی این لپ تاپ اجرا کنید. این دستگاه هم یکی از لپ تاپ های ارزان برای برنامه نویسی محسوب می‌شود.

سخن پایانی

بطور کلی در این مقاله سعی کردیم تا با ارائه توضیحات جامع و کامل درمورد بهترین لپ تاپ های 2020 و 2021، انتخاب و خرید لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسان را راحت‌تر کنیم. همانطور که در این مطلب نیز مطالعه کردید، بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی لزوما نیاز نیست که قدرت پردازش بسیار بالا داشته باشد؛ بنابراین، قبل از خرید ابتدا هدف خود را مشخص کرده و سپس برای سفارش آن اقدام کنید.

شما چه ویژگی‌هایی را برای خرید بهترین لپ تاپ برنامه نویسی مورد نظر قرار می‌دهید؟ تجربیات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

خرید لپ تاپ از دیجی کالا

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار