اخبار فناوریموبایلهوآوی

دوربین هواوی نوا ۹ در یک تیزر جدید خودنمایی کرد

هواوی می‌خواهد به زودی از سری Nova 9 با سیستم عامل هارمونی او اس رونمایی کند و حالا شاهد خودنمایی دوربین هواوی نوا ۹ در تیزر منتشر شده در ویبو هستیم.

هواوی پیشتر تایید کرده بود که در یکم مهر ماه از سری گوشی‌های نوا ۹ رونمایی خواهد کرد. این شرکت چینی چند وقت اخیر اطلاعاتی را درباره این گوشی‌ها منتشر کرده است و حالا نوبت به یک ویدیو کوتاه رسیده تا به دوربین نوا ۹ بپردازد.

هواوی یک ویدیو کوتاه را در حساب کاربری رسمی خود در ویبو منتشر کرده است که در آن یکی از سلبریتی‌های چینی به توانمندی‌های دوربین Nova 9 برای استفاده در ولاگ می‌پردازد. در واقع حالت‌های مختلف دوربین در هارمونی او اس نقش مهمی در قضیه ایفا می‌کنند.

 

جهت یادآوری باید گفت که هواوی نوا ۹ از دوربین چهارگانه در پنل پشتی خود بهره خواهد برد و در جلوی نمایشگر نیز شاهد حضور دوربین سلفی در یک بریدگی بیضی خواهیم بود.

این گوشی پیشتر توانسته بود تاییدیه‌های ۳C و TENAA را به دست آورد و از این طریق برخی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی آن فاش شده بود. یک نسخه از این گوشی که دارای شماره مدل RTE-AL00 است به صفحه نمایش اولد مجهز شده است و از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

همچنین گفته می‌شود که سری جدید نوا با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G همراه خواهد بود؛ اما فقط از شبکه ۴G LTE پشتیبانی می‌کند و خبری از اتصال ۵G نیست. البته این احتمال وجود دارد که هواوی کمی دیرتر نسخه ۵G این گوشی‌ها را روانه بازار کند.

هواوی نوا ۹ به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد و مدل پرو آن نیز از باتری کوچکتر ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بهره خواهد برد. مدل پرو همچنین از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار