علم و دانش

دونالد ترامپ و همسرش به کرونا مبتلا شدند

دونالد ترامپ دقایقی قبل با انتشار یک توییت از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا خود و همسرش خبر داد.

ترامپ شب گذشته و درپی ابتلای «هوپ هیکس»، دستیار ریاست جمهوری اعلام کرد که او و «ملانیا ترامپ» تا مشخص شدن نتیجه آزمایشات خود را قرنطینه خواهند کرد با این حال ساعاتی بعد در توییترش اعلام کرد که نتیجه آزمایشات او و همسرش نیز مثبت شده است:

«امشب نتیجه آزمایش کووید-۱۹ من و بانوی اول مثبت شد. ما قرنطینه و روند بهبودی را به سرعت شروع خواهیم و در کنار هم آنرا پشت سر می‌گذاریم.»

«هوپ هینکس» از دستیاران نزدیک ترامپ است که در بسیاری از سفرها از جمله مناظره انتخاباتی اخیر با جو بایدن و گردهمایی انتخاباتی پس از آن همراه رییس جمهور بوده است.

پزشک کاخ سفید در پی انتشار این خبر تاکید کرد که رییس جمهور از نظر سلامتی شرایط خوبی دارد و به اجرای مسئولیت‌های خود ادامه خواهد. ترامپ و ملانیا قرار است دوره قرنطینه خود را در کاخ سفید سپری کنند.

ترامپ نخستین رهبر یک کشور نیست که به کووید-۱۹ مبتلا می‌شود. پیش از این نخست وزیر بریتانیا و روسای جمهور برزیل و هندوراس نیز تجربه مشابهی داشته‌اند با این حال ترامپ در حالی به کرونا مبتلا شده که تنها یک ماه به انتخابات باقی مانده و رقابت‌ وی با جو بایدن ،نامزد دموکرات‌ها به اوج خود رسیده است.

مشخص نیست بیماری رییس جمهور آمریکا روی روند انتخابات چه نتیجه‌ای خواهد داشت اما سوءمدیریت بحران کرونا در آمریکا یکی از انتقادهای اصلی کمپین بایدن از ترامپ بوده و آنها معتقدند مرگ ۲۰۰ هزار آمریکایی بر اثر این ویروس که برابر با ۲۰ درصد کل آمار قربانیان است، ناشی از مدیریت نادرست بحران بوده است. ترامپ در آخرین مناظره با بایدن هم با دستکم گرفتن لزوم استفاده از ماسک تاکید کرده بود که هر وقت نیاز باشد از ماسک استفاده می‌کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار