اخبار فناوری

راه اندازی سرویس هوایی اوبر در نیویورک

مسافران می توانند تنها در مدت 8 دقیقه به فرودگاه برسند

سرویس هوایی اوبر با نام Uber Copter در شرایطی در نیویورک راه اندازی شده است که شهردار منهتن آن را مناسب ندانسته و می گوید پرواز هلی کوپتر ها باید بر فراز این شهر ممنوع شوند. سرویس تاکسی هوایی اوبر که در هفته گذشته آغاز به کار کرد، مسافران را بین دو نقطه منهتن و فرودگاه جان اف کندی نیویورک جابجا می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی ، سفارش هلی کوپتر جهت سفر تنها برای آن دسته از مسافرینی فراهم شده است که امتیازشان در اپ اوبر بیشتر از ۲۵۰۰ است، سیستم امتیازدهی در این اپلیکیشن بدین صورت است که کاربر بابت هر بار استفاده از سرویس تاکسی اشتراکی چند مسیره و یا Eats (سرویس تحویل غذای اوبر) یک امتیاز دریافت خواهد کرد و برای هر دلاری که در سرویس لوکس Uber XL خرج می کند هم سه امتیاز می گیرد.

کرایه این سرویس های هوایی برای هر مسافر بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار اعلام شده است و این هلی کوپترها قادرند تا مسافران خود را تنها در یک پرواز 8 دقیقه ای به فرودگاه برسانند. امکان ثبت درخواست جهت استفاده از این سرویس های هوایی هم از 5 روز قبل فراهم هست و هم در همان زمان استفاده و مسافران می توانند پیش از سفر خود نیز سرویس خود را جهت بازگشت خود از سفر رزرو کنند. سرویس هوایی اوبر به کاربران این امکان را می دهد تا مسیر طولانی تا فرودگاه را در مدت زمان اندکی طی کند.

همزمان با راه اندازی این سرویس یکی از رقبای اوبر به نام Blade نیز سرویسی مشابه به Uber Copter را راه اندازی کرده که مسیر طولانی سه ساعته تا فرودگاه و یا ساحل را برای استفاده کنندگان به حداقل می رساند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار