اخبار فناوریردمیموبایل

ردمی K50 پرو پلاس با چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ راهی بازار می‌شود

مدتی قبل شیائومی از گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن رونمایی کرد که از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد. حالا مدیر برند ردمی طی مصاحبه‌ای به طور غیر مستقیم اعلام کرده که گوشی ردمی K50 پرو پلاس با دایمنسیتی ۹۰۰۰ راهی بازار می‌شود. از سوی دیگر به نظر می‌رسد ردمی K50 پرو هم قرار است با دایمنسیتی ۸۱۰۰ به دست کاربران برسد.

طبق برخی گزارش‌ها، ردمی K50 پرو پلاس در بازارهای جهانی به عنوان پوکو F4 پرو معرفی خواهد شد. با توجه به اینکه بر اساس تعداد از بنچمارک‌ها دایمنسیتی ۹۰۰۰ نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عملکرد بهتری دارد، باید ببینیم این گوشی در مقایسه با رقبا چه حرفی برای گفتن دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این چیپست این است که توسط TSMC تولید شده که به گفته‌ی کارشناسان، این شرکت در زمینه‌ی ساخت تراشه‌های پیشرفته عملکرد بهتری نسبت به سامسونگ دارد. گفتنی است اسنپدراگون ۸ نسل ۱ توسط سامسونگ تولید شده است.

پردازنده‌ی موجود در دایمنسیتی ۹۰۰۰ از یک هسته‌ی قدرتمند Cortex-X2، سه هسته‌ی Cortex-A710 و چهار هسته‌ی Cortex-A510 بهره می‌برد. همچنین Mali-G710 به عنوان پردازنده‌ی گرافیکی آن انجام وظیفه می‌کند. با توجه به اینکه مدل گیمینگ خانواده‌ی ردمی K50 از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند، باید ببینیم این دو گوشی از نظر عملکرد چه تفاوتی خواهند داشت. در حال حاضر فقط اوپو فایند X5 پرو از دایمنسیتی ۹۰۰۰ بهره می‌برد که صرفا راهی بازار چین شده است.

منبع: GizmoChina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار