اخبار فناوریموبایلموتورولا

رندرهای موتورولا ریزر ۴۰ اولترا فاش شد؛ رقیب گلکسی زد فلیپ ۵

مدتی قبل رندرهای گوشی تاشو موتورولا ریزر ۴۰ منتشر شدند و حالا به لطف انتشار رندرهای ریزر ۴۰ اولترا می‌توانیم به جزئیات طراحی این گوشی جذاب بپردازیم. همانطور که می‌توانید ببینید، ظاهرا قرار است این گوشی در سه رنگ راهی بازار شود.

در همین رندرها، انتخاب نام ریزر ۴۰ اولترا هم برای این گوشی تایید شده است. در همان نگاه اول، اندازه‌ی بسیار بزرگ نمایشگر بیرونی توجه را جلب می‌کند که در بین گوشی‌های تاشو مبتنی بر طراحی عمودی، بزرگ‌ترین نمایشگر محسوب می‌شود. این نمایشگر آنقدر بزرگ است که حتی اطراف دوربین‌ها و فلش را هم پوشش داده است. با توجه به اینکه گوشی‌های تاشو عمودی از نظر طراحی تا حد زیادی مشابه یکدیگر هستند، موتورولا برای این گوشی موفق شده هویت ظاهری منحصر‌به‌فردی را عملی کند.

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی تاشو ریزر ۴۰ اولترا از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، نمایشگر اصلی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ و رفرش‌ریت ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. نمایشگر بیرونی هم رزولوشن ۱۰۵۶ در ۱۰۶۶ را ارائه می‌دهد و حداکثر میزان حافظه داخلی و رم هم به ترتیب به ۵۱۲ و ۱۲ گیگابایت می‌رسد. در نهایت نباید بهره‌گیری از باتری ۳۶۴۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۳۳ واتی را از قلم بیندازیم.

دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی است و در کنار آن دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید قرار دارد. همچنین نباید وجود دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم. به احتمال زیاد تا چند هفته‌ی دیگر شاهد رونمایی از این گوشی تاشو خواهیم بود و بنابراین تا آن زمان اطلاعات بیشتری از موتورولا ریزر ۴۰ اولترا فاش می‌شود.

منبع: GSMArena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار