اخبار فناوریگوگلموبایل

رندرهای گوگل پیکسل ۸ پرو از تغییر در ماژول دوربین خبر می‌دهند

بر اساس رندرهای فاش شده، گوگل پیکسل ۸ پرو با یک تغییر جزئی در ماژول دوربین راهی بازار می‌شود. در ادامه به تغییرات صورت گرفته در طراحی این گوشی می‌پردازیم.

مهم‌ترین تغییر صورت گرفته در بدنه‌ی این گوشی، این است که هر سه دوربین اصلی حالا در بخش بیضی شکل نوار موردنظر تعبیه شده‌اند و دیگر خبری از جدا بودن یکی از دوربین‌ها نیست. در ضمن پایین فلش شاهد یک سنسور جدید هستیم که هنوز با قاطعیت نمی‌توانیم در مورد عملکرد آن توضیح دهیم. اما ممکن است یک دوربین ماکرو یا سنسور تشخیص عمق باشد. در هر صورت در این رابطه باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری بمانیم.

 

سال گذشته پیکسل ۷ پرو با نمایشگر دارای لبه‌های نسبتا خمیده راهی بازار شد ولی برای پیکسل ۸ پرو به نظر می‌رسد با نمایشگر کاملا تخت روبرو می‌شویم. این نمایشگر ۶.۵۲ اینچ اندازه دارد و دوربین سلفی در حفره‌ی نمایشگر آن تعبیه شده است. با توجه به اینکه سال گذشته گوگل در مراسم I/O از طراحی جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار خود رونمایی کرد، بنابراین ممکن است امسال هم در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در جریان مراسم گوگل I/O بار دیگر این حرکت تکرار شود.

اخیرا یکی از کاربران موفق شده به پیکسل ۷A دست پیدا کند و به احتمال زیاد در همین رویداد I/O شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. از سوی دیگر باید به معرفی گوشی تاشوی پیکسل فولد در اواخر بهار یا اوایل تابستان اشاره کنیم که به‌عنوان اولین گوشی تاشوی گوگل، باید ببینیم چه حرفی برای گفتن دارد.

منبع: The Verge

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار