اخبار فناوریپوشیدنی هاساعت های هوشمند

ساعت هوآوی GT 2 Pro ECG و Band 6 Pro معرفی شد

در کنار سری کاملا جدید گوشی‌های P50، هواوی دو دستگاه پوشیدنی جدید را با نام Watch GT 2 Pro ECG و Band 6 Pro معرفی کرد. هر دوی این ساعت‌ها به روزرسانی منظم را در نسخه اصلی خود ارائه می‌دهند، درحالی که مدل Watch GT 2 Pro ECG قابلیت خوانش الکتروکاردیوگرام دارد. Band 6 Pro نیز با اندازه گیری درجه حرارت بدن ارائه می‌شود.

Watch GT 2 Pro ECG از لحاظ اندازه و ویژگی‌ها یکسان با Watch GT 2 Pro معمولی است که سال گذشته معرفی شد. این ساعت یک صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی AMOLED، محافظ شیشه با تزریق کریستال Sapphite و قاب تیتانیوم را به همراه دارد. شما همچنین می‌توانید ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون و اندازه گیری خواب و استرس را با این پوشیدنی انجام دهید. ساعت هوشمند Huawei Lite OS را چک می‌کند و بیش از ۱۰۰ حالت تمرین را به ارمغان می‌آورد.
قیمت گذاری این ساعت ۳۰۸۸ CNY (۴۷۸ دلار) است که اولین فروش آن از ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) آغاز می‌شود. Watch GT 2 Pro ECG در یک رنگ سیاه و سفید عرضه می‌شود.
Band 6 Pro دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED و ردیابی ضربان قلب، اکسیژن خون، خواب و استرس یکسان با Watch GT 2 Pro ECG است. همچنین ردیاب دمای بدنی که ذکر شد به همراه  ۹۶ حالت تمرین نیز در این ساعت وجود دارد. عمر باتری حداکثر تا دو هفته استفاده متوسط ارزیابی شده است. قیمت Band 6 Pro با فروش از ۲۰ آگوست ۴۴۹ CNY (۷۰ دلار) تعیین شده است.
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار