اخبار فناوریسامسونگموبایل

سامسونگ تولید نمایشگر تاشو برای شیائومی، گوگل و ویوو را به‌زودی آغاز می‌کند

هفته‌ی گذشته گزارشی منتشر شد که طبق آن سامسونگ قصد دارد شیشه‌ی محافظ فوق نازک خود را موسوم به UTG در کنار پنل‌های اولد تاشو در اختیار گوگل و دیگر شرکت‌ها قرار دهد. حالا بر اساس یک گزارش جدید، شرکت‌های شیائومی و ویوو هم در کنار گوگل در این زمینه قرارداد همکاری با سامسونگ امضا کرده‌اند.

گفته می‌شود این سه شرکت قصد دارند در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری از گوشی‌های تاشوی خود رونمایی کنند و سامسونگ هم قرار است از ماه اکتبر (مهر-آبان) تولید این نمایشگرهای تاشو را آغاز کند. در این گزارش آمده که گوشی تاشوی گوگل پیکسل از نمایشگر ۷.۶ اینچی داخلی بهره می‌برد.

همچنین به نظر می‌رسد ویوو برای گوشی تاشوی خود نمایشگر ۸ اینچی در نظر گرفته که مبتنی بر نسبت ابعاد ۱۰.۲:۹ است. گوشی موردنظر در بخش بیرونی از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد که البته این پنل توسط شرکت چینی BOE تولید خواهد شد. ابعاد نمایشگر گوشی تاشوی جدید شیائومی فاش نشده ولی می‌دانیم که نمایشگر داخلی آن توسط سامسونگ تولید می‌شود ولی شیائومی برای نمایشگر بیرونی این گوشی با شرکت CSOT قرارداد امضا کرده است.

در همین زمینه باید به اوپو هم اشاره کنیم که ظاهرا قصد داشت در سال جاری با استفاده از پنل‌های سامسونگ از اولین گوشی تاشوی خود رونمایی کند اما طبق گزارش‌ها عرضه‌ی این گوشی به سال ۲۰۲۲ موکول شده است. از بین ویژگی‌های فاش شده از این گوشی می‌توانیم به نمایشگر اصلی ۷.۱ اینچی و نمایشگر بیرونی با ابعاد بین ۱.۵ تا ۲ اینچ اشاره کنیم.

ظاهرا هواوی برنامه‌هایی برای استفاده از پنل‌های ساخت سامسونگ نیز در سر داشته اما به دلیل تحریم‌های آمریکا این برنامه‌ها عملی نشدند. به همین خاطر این شرکت برای گوشی‌های تاشو میت ایکس و میت ایکس ۲ از پنل‌های ساخت شرکت BOE استفاده کرده است. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که سامسونگ به‌زودی از جدیدترین گوشی‌های تاشوی خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی می‌کند و باید ببینیم نسبت به نسل قبلی چه حرف تازه‌ای برای گفتن دارند.

منبع: GSM Arena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار