اخبار فناوریموبایل

سامسونگ روی یک اسمارت‌فون تاشو با دوربین قابل چرخش کار می‌کند

کنفرانس عرضه محصولات جدید سامسونگ در ساعت 22 روز 11 آگوست (20 مرداد ماه) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود که کمپانی کره‌ای در این مراسم از اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کند.

امسال شرکت سامسونگ صرفا از 2 گوشی تاشو جدید رونمایی خواهد کرد

سامسونگ پیش‌تر نماد تجاری موسوم به “Armor Frame” را به ثبت رسانده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این پتنت نشان‌دهنده به‌کارگیری فریم میانی مستحکم‌تر برای گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 است. بعلاوه در گزارش فوق خاطرنشان شده که این 2 هندست احتمالا در ماه جولای عرضه می‌شوند. همچنین قیمت‌گذاری گلکسی زد فولد 3 احتمالا به 2000 دلار خواهد رسید.

همچنین امسال شرکت سامسونگ اسمارت‌فون تاشو دیگری را عرضه نخواهد کرد. بر اساس گمانه‌زنی‌های پیشین امسال سامسونگ حداکثر 4 اسمارت‌فون تاشو را به بازار عرضه خواهد کرد. نادرستی این فرضیه تاکنون به اثبات رسیده است. در واقع بازار برای پذیرش تعداد زیادی اسمارت‌فون تاشو طی مدت 1 سال آمادگی ندارد. با توجه به تاثیرات ناشی از شیوع فراگیر بیماری کووید 19 در جهان احتمالا بسیاری از مشتریان مایل به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای خریداری یک هندست نیستند.

 

اکنون جالب خواهد بود که ببینیم سامسونگ به مقوله دوام اسمارت‌فون‌های تاشو گران‌قیمت خود تا چه اندازه اهمیت می‌دهد. سامسونگ با عرضه هر نسل جدید از هندست‌های تاشو خود مشکلات مربوط به دوام آن‌ها را برطرف نموده است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ با عرضه گلکسی زد فلیپ 3 از نخستین نمایشگر تاشو با روکش شیشه‌ای فوق‌العاده نازک (UTG) و یک لولای مستحکم رونمایی کرد. در ادامه گلکسی زد فولد 2 نیز از یک پنل UTG و لولا با کارآیی بهتر استفاده کرد.

سامسونگ به‌دنبال افزودن قابلیت حفاظتی IP به مدل‌های تاشو آینده خود است. تاکنون هیچ‌کدام از اسمارت‌فون‌های تاشو سامسونگ دارای گواهینامه IP نیستند. با این‌حال آخرین گزارشات مخابره شده نشان می‌دهند که احتمالا همه چیز در شرف تغییر است.

منبع gizchina
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار