اخبار فناوریسامسونگموبایل

سامسونگ همچنان پادشاه بازار گوشی های منعطف است

آن طور که مشخص است بازار گوشی های منعطف تماما دست سامسونگ خواهد بود و این کمپانی به هیچ رقیبی اجازه عرض اندام نمی‌دهد.

سامسونگ که حدود یک دهه همواره عنوان بزرگ‌ترین سازنده گوشی هوشمند در دنیا را برای خود حفظ کرده، بیشتر از هر کمپانی دیگری گوشی تاشو با نمایشگر منعطف معرفی و راهی بازار کرده است.

در حال حاضر این غول کره‌ای تنها سازنده مطرح چنین گوشی‌هایی محسوب می‌شود و به همین رقیبی برای آن نیست. از جمله دلایلی که پیشتازی این کمپانی در بازار را تضمین می‌کند این است که سامسونگ بزرگ‌ترین و پیشروترین سازنده نمایشگر در دنیا محسوب می‌شود و نمایشگرهای منعطف مورد نیازش را خود تولید می‌کند. تولیدات این کمپانی بسیار پیشرفته‌تر از تولید سایرین است و برتری محصولات سامسونگ در مقابل رقبا را تضمین می‌کند.

به دلیل پیشتازی سامسونگ بر بازار رو به رشد گوشی‌های منعطف سلطه کامل دارد و این جایگاه را تا پایان ۲۰۲۱ نیز حفظ خواهد کرد. همچنین بر اساس آنالیزها و اطلاعات منتشر شده از سوی موسسه کانترپوینت، سامسونگ ۸۸ درصد بازار گوشی های منعطف را دست خود می‌گیرد. انتظار می‌رود فروش گوشی‌های منعطف نسبت به سال قبل رشد سه برابری تجربه کند و به ۹ میلیون دستگاه برسد که ۸۸ درصد آن در اختیار سامسونگ خواهد بود.

تاکنون هیچ سازنده مدعی دیگری نتوانسته گوشی‌های تاشو نزدیک به انواع تولیدی سامسونگ بسازد. این کمپانی تا چند روز دیگر در مراسم آنپکد ۱۱ آگوست خود ۲ گوشی تاشو با نمایشگر منعطف معرفی خواهد کرد که ضمن ارتقا در عملکرد و قابلیت‌ها نسبت به نمونه‌های پیشین، در مقایسه با آن‌ها قیمت کمتری خواهند داشت.

این دو گوشی جدید نیز به نوبه خود فروش گوشی‌های منعطف سامسونگ را فزونی می‌بخشند و در آینده نیز به آن کمک می‌کنند. انتظار می‌رود بازار گوشی های منعطف تا سال ۲۰۲۳ رشد ده برابری نسبت سال ۲۰۲۰ داشته باشد. تخمین زده می‌شود حتی اگر رقبایی نظیر اپل با جدیت وارد این بازار شده و گوشی منعطف عرضه کنند، سهم سامسونگ از آن بازار ۷۵ درصد خواهد بود که برابر با سه چهارم بازار است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار