اخبار فناوریسامسونگموبایل

سامسونگ گلکسی A04 Core با تراشه اگزینوس 850 در راه است

سامسونگ گلکسی A04 Core احتمالا ارزان‌ترین اسمارت‌فون کمپانی کره‌ای طی سال 2022 به‌شمار خواهد رفت. پیش از این رندرهای مربوط به اسمارت‌فون گلکسی A04s با پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی در فضای اینترنت منتشر شد. با این‌حال گلکسی A04 Core مجهز به 3 دوربین نبوده و تنها امکانات ضروری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این هندست یک مدل پایین‌رده به‌شمار رفته و احتمالا در مقایسه با گلکسی A03 Core شاهد تغییرات چشمگیری نخواهد بود. پنل پشتی این اسمارت‌فون از یک دوربین منفرد میزبانی نموده و دوربین سلفی نیز درون ناچ قطره‌ای شکل تعبیه شده روی نمایشگر قرار دارد.

در حال حاضر پیرامون مشخصات گلکسی A04 Core اطلاعات محدودی منتشر شده است؛ اما ظاهرا توان پردازشی این هندست از طریق تراشه بومی اگزینوس 850 تامین خواهد شد. این تراشه مجهز به 8 هسته پردازشی کورتکس A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP1 خواهد بود. این تراشه اگرچه چندان سریع محسوب نمی‌شود؛ اما کماکان از تراشه 28 نانومتری Unisoc در گلکسی A03 Core عملکرد بهتری دارد.

یک هندست مجهز به تراشه اگزینوس 850 که بر اساس گمانه‌زنی‌های پیشین قرار بود گلکسی A04s نامگذاری شود؛ اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آیا در شناسایی نام گوشی اشتباهی روی داده است؟ در پاسخ بایستی گفت: ممکن است چنین باشد. اما تراشه اگزینوس 850 سامسونگ در مقایسه با چیپست مورد استفاده در گلکسی A03s نیز ارتقاء یافته است. بنابراین به‌کارگیری تراشه مذکور در چندین مدل مختلف از خانواده گلکسی A04 چندان دور از انتظار نخواهد بود.

در حال حاضر پیرامون قیمت‌گذاری یا سایر امکانات این هندست هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست. با این‌حال انتظارات کاربران از این هندست نبایستی چندان زیاد باشد؛ چرا که مدل‌های پیشین سری گلکسی A0 Core با سیستم‌عامل اندروید گو ادیشن روانه بازار شدند.

منبع GSMArena
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار