اخبار فناوریاینترنت و شبکه

سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک در آلمان به ۵۶۰ مگابیت رسید

بر اساس اطلاعات منتشر شده از نتایج تست یک کاربر آلمانی، سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک در این کشور به ۵۶۰ مگابیت برثانیه رسید.

یک کاربر از شهر کاسل آلمان گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌دهد سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک این کاربر حدود ۵۴۲ مگابیت و سرعت آپلود آن نیز ۳۸ مگابیت برثانیه است. همچنین نتایج تست دوم از افزایش سرعت این سرویس حکایت داشت.

تست سرعت دانلود اینترنت ماهواره ای استارلینک

این کاربر آلمانی با انجام تست دوم خود توانست به سرعت ۵۶۰ مگابیت برثانیه دست پیدا کند که یک رکورد جدید در این حوزه محسوب می‌شود. همچنین این کاربر نتایج تست دوم خود را در وب‌سایت ردیت به اشتراک گذاشت و یک کاربر دیگر از وی خواست تا پس از پاک کردن کوکی‌های مرورگر مجددا این آزمایش را انجام دهد که با پاک کردن کوکی‌ها نیز نتایج تست سرعت اینترنت استارلینک تغییر پیدا نکرد و همان عدد را نشان داد.

این کاربر آلمانی در حالی از ثبت رکورد سرعت ۵۶۰ مگابیت برثانیه خبر می‌دهد که طی ماه قبل یک کاربر کالیفرنیایی این سرویس توانست به سرعت دانلود ۲۰۰ مگابیت برثانیه دست پیدا کند. گفتنی است شرکت اسپیس ایکس در حال حاضر بیش از ۱۶۰۰ ماهواره را به مدار زمین ارسال کرده که حدود ۹۰ درصد آنها فعال بوده و به کاربران خود در کشورهای مختلف سرویس اینترنت پرسرعت ارائه می‌دهند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار