اخبار فناوریشبکه های اجتمایی

سرویس Yahoo Answers بعد از ۱۶ سال، برای همیشه تعطیل می‌شود!

یاهو رسماً اعلام کرده است که سرویس Yahoo Answers بعد از ۱۶ سال، تعطیل می‌شود. این پلتفرم برای انواع پرسش و پاسخ در دسترس کاربران بود.

شرکت یاهو به یکباره اعلام کرد که سرویس Yahoo Answers را در تابستان پیش رو غیرفعال می‌کند و آرشیو عظیمی از پرسش و پاسخ‌های کاربران را در این پلتفرم حذف خواهد کرد.بنابراین کاربرانی که از تابستان پیش رو قصد داشته باشند به این سرویس مراجعه کنند، به صفحه نخست وب‌سایت یاهو هدایت خواهند شد. البته یاهو این فرصت را در اختیار کاربران گذاشته تا پیش از پایان کار این سرویس از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنند؛ اما برای انجام این کار  چند هفته بیشتر فرصت نخواهید داشت.

یاهو تعطیلی این سرویس را با قرار دادن یک بنر در بالای صفحه اصلی وب‌سایت خود اعلام کرده است. ضمن اینکه این تعطیلی فقط مختص به سرویس یاهو انسورز است و روی دیگر خدمات این مجموعه تأثیری نخواهد داشت.

زمان تعطیلی و مهلت بکاپ از محتوای سرویس Yahoo Answers

این سرویس از تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین ۱۴۰۰) به صورت یک طرفه فقط دیداری خواهد بود و سپس در تاریخ ۴ مه (۱۴ اردیبهشت) به طور کامل غیرفعال خواهد شد. یاهو می‌گوید از این تاریخ اعلام شده کاربران دیگر به این سرویس دسترسی نخواهند داشت و به آدرس Yahoo.com هدایت خواهند شد.

کاربران همچنین تا تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) فرصت خواهند داشت تا آرشیوی از پرسش و پاسخ‌های خود در این پلتفرم را دانلود کنند. در غیر این صورت از این تاریخ به بعد، عملاً به هیچ یک از آن‌ها دسترسی نخواهند داشت. برای دانلود محتوا کافیست وارد حساب خود در سایت یاهو شده و سپس از ابزار دانلود استفاده کنید تا درخواست آرشیو شما ایجاد شود. این محتوا در قالب یک فایل JSON در اختیار شما قرار خواهند گرفت. این یعنی برای دسترسی به آن‌ها باید یک افزونه برای مشاهده فایل‌های JSON را به مرورگر خود بیفزایید؛ البته اگر نمی‌خواهید از یک ویرایشگر متن برای مشاهده آن استفاده کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار