اپلاخبار فناوریتبلت

شایعه: اپل ممکن است حتی در سال 2024 یک آیپد تاشو عرضه نکند

طبق شایعات گذشته، اپل قرار بود روی یک آیپد تاشو کار کند که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. قبل از این، پیش‌بینی می‌شد که آیپد تاشو اپل جایگزین خط تولید آیپد مینی شود. با این حال، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که به‌روزرسانی‌ آیپد اپل تا پایان سال ۲۰۲۴ به تعویق می‌افتد.

مارک گورمن از بلومبرگ نظریات خود را به اشتراک گذاشته است که اندکی با پیش‌بینی‌های مینگ-چی کو در تناقض است. به گفته گورمن، سال ۲۰۲۳ یک سال نوری برای آیپدها خواهد بود و هیچ آیپدی تاشو در آن دیده نمی‌شود. او بر این باور است که آیپد پروهای OLED که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، در سال ۲۰۲۴ همراه با به‌روزرسانی‌هایی برای آیپد پایه و آیپد مینی معرفی خواهند شد.

گزارش‌های گذشته بیان کرده‌اند که آیپد تاشو ۲۰ اینچی در صورت باز شدن صفحه‌نمایشی ۲۰.۲۵ اینچی را ارائه می‌کند و هنگامی که تا می‌شود، صفحه‌نمایشی ۱۵.۳  اینچی را ارائه می‌دهد. در این گزارش همچنین آمده است که اپل تنها پس از مهندسی پنل‌های OLED در خط تولید خود، دستگاه‌های تاشو را عرضه خواهد کرد. از آنجایی که اپل هنوز نمایشگرهای OLED را در آیپد خود قرار نداده است، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا آنها از یک آیپد تاشو رونمایی کنند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار