اخبار فناوریشیائومیموبایل

شیائومی از پوکو C65 با نمایشگر ۹۰ هرتزی رونمایی کرد

روز گذشته شیائومی از گوشی پوکو C65 رونمایی کرد که قرار است به عنوان جانشین C55 انجام وظیفه کند. این گوشی از نمایشگر دارای رفرش‌ریت بالاتر، دوربین‌های بهتر و سرعت شارژ بیشتر بهره می‌برد.

در پنل جلویی، با نمایشگر ۶.۷۴ اینچی روبرو هستیم که رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ را ارائه می‌دهد و مبتنی بر پنل IPS LCD است. رفرش‌ریت نمایشگر به ۹۰ هرتز می‌رسد و حداکثر روشنایی آن، ۶۰۰ نیت است. دوربین سلفی از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که نسبت به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نسل قبلی، عملکرد بهتری دارد.

در پنل پشتی، با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی روبرو هستیم. این یعنی دیگر خبری از سنسور تشخیص عمق نیست و در عوض کاربران می‌توانند از دوربین ماکرو استفاده کنند. سنسور اثر انگشت در دکمه‌ی پاور تعبیه شده و در ضمن نباید قابلیت تشخیص چهره را از قلم بیندازیم.

 

باتری قرار گرفته در پوکو C65 دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از سرعت شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند ولی در جعبه یک شارژر ۱۰ وات قرار دارد. از دیگر ارتقاهای مهم این گوشی نسبت به نسل قبلی، استفاده از پورت USB-C به جای microUSB است. خوشبختانه در بدنه جک هدفون قرار دارد تا کاربران بتوانند به راحتی از هدفون‌های سیمی بهره ببرند.

مانند نسل قبلی، این گوشی هم از چیپست ۱۲ نانومتری هلیو G85 استفاده می‌کند ولی حالا می‌توانید بین مدل‌های دارای رم ۶ یا ۸ گیگابایتی دست به انتخاب بزنید. شیائومی هنوز تاریخ عرضه و قیمت این گوشی را رسما اعلام نکرده است.

منبع: GSMArena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار