اخبار فناوریشیائومیموبایل

شیائومی اولین جزئیات مربوط به میکس فولد ۳ را تایید کرد

گوشی تاشو شیائومی از لنز پریسکوپی بهره می‌برد و با طراحی نازک و سبک همراه می‌شود.

شیائومی در سال ۲۰۲۱ با عرضه سری میکس فولد وارد بازار گوشی‌های تاشو شد و تا به امروز، دو گوشی تاشو روانه بازار کرده است. در این راستا، در طی چند ماه گذشته شایعات زیادی پیرامون نسخه سوم میکس فولد فاش شده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی زمان عرضه و برخی از مشخصات فنی میکس فولد ۳ را تایید کرده است.

طبق این گزارش، شیائومی با به اشتراک‌گذاری تیزری در شبکه‌‌های اجتماعی Weibo و توییتر تایید کرد که میکس فولد ۳ در دست توسعه قرار دارد و در ماه اوت سال جاری میلادی معرفی می‌شود. غول فناوری چینی همچنین اعلام کرده است که میکس فولد ۳ از ضخامت کم و وزن سبک بهره خواهد برد که به نظر از ویژگی‌های اصلی این گوشی به شمار می‌روند.

شیائومی اذعان داشته است که میکس فولد ۳ به دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد که توسط لایکاه بهینه‌سازی می‌شوند. به علاوه، نسل جدید گوشی تاشو شیائومی از لنزهای High-Refractive و موتورهای لرزشگیر اپتیکال کوچک‌تر برخوردار خواهد بود. میکس فولد ۳ همچنین از لنز پریسکوپی نیز بهره خواهد برد.

برای اولین بار نیست که شاهد عرضه یک گوشی تاشو با دوربین پریسکوپی و طراحی نازک هستیم چرا که پیکسل فولد از هر دوی این قابلیت‌های مهم بهره‌مند است. البته نماینده جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۵ فاقد دوربین پریسکوپی است و به نظر می‌رسد شیائومی میکس فولد ۳ می‌تواند به رقیبی جدی برای محصول تاشو غول فناوری کره بدل شود.

افشاگر برجسته چینی، Digital Chat Station، نیز ادعا کرده است که شیائومی میکس فولد ۳ از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد و از حالت Flex نیز بهره خواهد برد. به لطف این حالت جدید، گوشی تاشو شیائومی قادر است در زوایای مختلفی قرار گیرد.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز عرضه جهانی شیائومی میکس فولد ۳ مشخص نیست ولی با توجه نسخه‌های قبلی این گوشی، انتظار می‌رود نسل جدید گوشی تاشو شیائومی تنها برای بازار چین در دسترس قرار بگیرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار