دوربین ها

۷ دوربین عکاسی برتر نیکون در سال ۲۰۲۰

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

اگر قصد خرید دوربین عکاسی از برند نیکون را دارید، ما در این پست سعی کرده‌ایم بهترین دوربین‌های این برند معتبر سازنده‌ی دوربین‌های عکاسی را معرفی کنیم. با ما باشید.

بهترین امکانات: Nikon COOLPIX P1000

Nikon COOLPIX P1000

دوربین مدل COOLPIX P1000 تنها با فناوری جدید زوم ارائه نشده است و امید دارد که معنای جدیدی از زوم در دوربین های عکاسی را تعریف کند. فاصله ی کانونی ۲۴ تا ۳۰۰۰ میلی متری این دوربین، برای ثبت تصاویر۱۶٫۷ مگاپیکسلی، از دنیای اطراف علاقه مندان به عکاسی را ممکن می­سازد.

استفاده از محدوده ی فاصله ی کانونی ۳۰۰۰ میلی متری ثبت هرگونه فوتومیکروگرافی از اطراف عکاس، خواه گلبرگ های گل ها گرفته تا عکسبرداری از لبه ی ماه ممکن می­سازد. از طرفی صفحه نمایش ۲/۳ اینچی ال سی دی دوربین به شما این امکان را می­‌دهد که در لحظات حساس، بدون زحمت و دردسر عکسهایی ناگهانی خلق کنید. در عین حال، دکمه تنظیم کادربندی به طور موقت زاویه دید شما را، قبل از بازگشت به حالت previous zoom position، عریض تر می‌کند.

این دوربین می‌­تواند با کیفیت ۴k فیلمبرداری کرده و باطری آن در حالت RAW SUPPORT  به اندازه ی ۲۵۰ شات پیاپی دوام خواهد آورد. با استفاده از حالت های  TIME-LAPS  و SUPERLAPSE MODE، فیلم های فست موشن یا سریع به سادگی ساخته خواهند شد. فیلم های ثبت شده با حالت SUPERLAPSE تا سرعت ۳۰X قابلیت ذخیره سازی دارند، در حالی که در حالت TIME-LAPS که به صورت دستی یا اتوماتیک قابل تنظیم است، می­توانید طلوع خورشید یا گردش ستارگان را ثبت کنید. به خاطر داشته باشید، در حالت ۳۰۰۰ میلی متر، برای جلوگیری از ارتعاش و لرزش دست، ممکن است نیاز به یک پایه ی دوربین داشته باشید.

بیشترین ارزش خرید: Nikon D5600

Nikon D5600

دوربین نیکون D5600 نمونه ی کاملی برای عملکرد و قیمت خوب و بهترین انتخاب برای کسانی ست که می­‌خوا­هند از قیمت مناسب و کیفیت بالا بهره ببرند. این مدل برای تازه کارها و عکاسان متوسط مناسب است. رزولوشن این دوربین بالای ۲۴٫۲ مگاپیکسلی و سنسور آن CMOS به همراه ایزوی (ISO RANGE )100-25,60 کیفیت بیشتر در نور کم را به کاربران ارائه می­‌دهد.

همچنین میتوانید با این دوربین ویدیوهایی با کیفیت ۱۰۸۰ و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ثبت کنید. ثبت عکس‌ها و ویدیوهای فوق­‌العاده بدون نیاز به مهارت خاص و تجربه، همچنین سادگی کاربری دوربین D5600 به همراه مجموعه ارزشمندی از ویژگی های پیشرفته، به نوعی تبلیغ این مدل دوربین به حساب می‌­آید. ارگونومی این محصول، نگه داشتن و ثبت عکس ها با استفاده از تنها یک دست آسان کرده و دکمه های مهم کنترل و کار با دوربین، درست زیر انگشتان شما قرار خواهند گرفت.

ال سی دی ۳٫۲ اینچ لمسی با زاویه متغیر در این دوربین تعبیه شده تا همه­‌ی امکانات به صورت جمع و جور در دسترس شما باشند. با استفاده از تکنولوژی SnapBridge  این دستگاه، عکس‌های ثبت شده به راحتی به گوشی های هوشمند یا تبلت شما منتقل و اشتراک گذاری هر چه سریع­تر عکس­‌ها را به ارمغان می‌­آورد.

بهترین دوربین برای تازه کارها: Nikon D3400

Nikon D3400

اگر می­خواهید کیفیت عکس‌های خود را به نسبت گوشی های هوشمند ارتقا دهید اما علاقه ای به هزینه ی بیش از حد ندارید، نیکون D3400  بهترین انتخاب برای شما است. با هزینه ای کم، عکس‌های ثبت شما از لحاظ کیفیت با بهترین گوشی های هوشمند و دوربین های به اصطلاح point-and-shoot  قابل مقایسه نخواهد بود و کیفیت آنها تفاوت قابل توجهی خواهد داشت. این دوربین با بهره­‌گیری از سنسور ۲۴٫۲ مگاپیکسلی و فیلتر no optical low-pass امکان ثبت عکس‌های عمیق و زنده که گویی لحظه ای از واقعیت زندگی هستند را می­‌دهد.

پردازش تصاویر به وسیله­‌ی فناوری expeed 4 و رزولوشن طبیعی ۱۰۰-۲۵,۶۰۰ امکان تنوع در عملکرد و محدوده ی گسترده ای از رنگ‌ها و نورها را فراهم می­‌آورد. گویی دوربین D3400 را برای عکسبرداری از هرچیزی مناسب است. تنها کافی ست قابلیت منظره یاب اتوماتیک را به هر فریمی که می­‌گیرید اضافه کنید و مابقی را به فوکوس خودکار دستگاه بسپارید. فناوری snapbridge نیکون D3400 اشتراک گذاری عکس های ثبت شده با دوستان و خانواده را آسان­تر کرده است.

بهترین دوربین بدون آینه: Nikon Z7

Nikon Z7

با توجه به سابقه ی طولانی شرکت نیکون در ساخت دوربین های عکاسی، متاسفانه دوربین های بدون آینه توسط این شرکت خیلی دیر به عرصه ی بازار این محصولات اضافه شده است.  با این حال، در نهایت از دوربین مدل ZR7 رونمایی شد و تاخیر بهتر از هرگز است.

در مرکز این دوربین، سنسور CMOS فول فریم به همراه یک لنز NO-CROP تعبیه شده که منجر به عملکرد استاندارد و حرفه ای این دوربین در نور کم می­‌شود. سنسور ۴۵ مگاپیکسلی برای ثبت عکسها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که در دوربین های بدون آینه، اطمینان از عملکرد پرقدرت تکنولوژی  LOW-LIGHT بسیار مهم می‌­باشد. به علاوه ی آن، نیکون قدم مهمی در کاهش وزن و کامپکت ساختن محصول خود برداشته است. این دوربین ۲۶ درصد از دوربین های تولید شده پیشین خود سبک­تر است. البته موارد دیگری نیز دخیل هستند. میزان ISO دستگاه روی حساسیت ۶۴-۲۵,۶۰۰  تنظیم شده تا در نور کم، جزئیات بیشتری ثبت شود. همچنین قدرت ثبت حداکثر ۹ فریم در ثانیه در شات های پشت سرهم با حداکثر رزولوشن امکان­پذیر شده است.

لنز دستگاه از نوع NIKKOR Z  بوده و از امکاناتی برای سری لنزهای F-MOUNT بهره می­‌برد. سیستم فوکوس اتوماتیک ترکیبی به کار برده شده در این دوربین، فوکوس خودکار چشمی EYE AF)  (بر روی اجسام را به هنگام عکسبرداری فراهم ساخته است. تعداد ۳٫۶ میلیون نقطه فوکوس توسط منظره یاب دستگاه به صورت کاملا واضح نمایش داده خواهد شد و  به همراه لرزشگیره ۵ محوره داخلی برای ثبت عکس‌های با کیفیت تر است. به کمک سنسور فول فریم خارق العاده ی دستگاه، شما قادر خواهید بود که ویدیوهایی با رزولوشن ۴K و حداکثر سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را ثبت نمایید.  شرکت نیکون در ساخت دوربین های بی آینه حرفه ای، از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

بهترین محصول گران قیمت : Nikon D500

Nikon D500

دوربین D500 ترکیب موفقی از تکنولوژی و رضایت سری DSLR دوربین های حرفه ای fx-line  شرکت نیکون است که با طراحی بدنه ساده و دلپسندی از جنس آلیاژ منیزیم که در دوربین های سری DX  شرکت کنون، مورد پسند عموم افتاد ارائه شده است. دوربین D500 با پردازشگر expeed 5 موجود در سری FX شرکت نیکون رونمایی، و همچنین با سنسور CMOS و ۲۰٫۹ مگاپیکسلی، به علاوه ی ایزوی ۱۰۰-۵۱,۲۰۰ ارائه می­شود. وضوح عکسهای ثبت شده، به لطف حفظ وضوح تصویر در هرگونه شرایط نوری، تجربه ای فراتر از گذشته را به کاربران ارائه می­‌دهد. به همین ترتیب، فیلم های ثبت شده ی با رزولوشن ۴K حقیقی و زیبا نشان داده می­‌شوند.

دوربین D500 با فوکوس خودکار ۱۵۳ نقطه ای در هر فریم و همچنین با کراس تایپ ۹۹ تصاویر فوق العاده ای را ایجاد خواهد کرد. این محصول از کارت حافظه­‌ی نوع XQD برای انتقال هر چه سریعتر فایل های خام و ویدیوها استفاده می­‌کند. و یا می­توان از تکنولوژی snapbridge برای انتقال فوری فایل ها به هرگونه تلفن همراه هوشمند یا سایر دستگاه های متصل شده به دوربین، استفاده کرد. این دوربین قدرتمند و روان، ابزاری مناسب برای هر عکاس به شمار می­‌آید.

بهترین دوربین حرفه ای : Nikon D5

Nikon D5

 

سری D5 در سال ۲۰۱۶ به بازار ارائه شد و اکنون مقام نخست در بین دوربین های سری FX نیکون یا همان دوربین های دیجیتالی با عملکرد حرفه ای و نیز دارای همان ویژگی هایی ست که سبب شهرت سری FX در بازار شد. بدنه ی این دوربین کاملا بی عیب و نقص و ارگونومیک، سبک وزن و با ریزه کاری طراحی شده است. همچنان با ادامه ی سنت قدیمی و حیرت انگیز ایزو در دوربین های نیکون، برای عکسبرداری در نور کم مناسب است و دارای بازه ی تنظیم حساسیت ۱۰۰ تا ۱۰۲,۴۰۰  به علاوه ی حداکثر حساسیت ارتقا یافته تا ۳,۲۸۰,۰۰۰ می­باشد.

برای تکمیل این امکانات چشمگیر، نیکون قابلیت AF سیستم که توانایی کار کردن با سرعت بالا در تاریکی را دارد و هرگونه مشکلی که در گذشته سیستم فوکوس اتوماتیک دوربین ها با آن مواجه بوده است را برطرف می­کند و در نهایت عکس های ثبت شده کاملا شفاف، گویی در محیطی با نور کافی و سکون کامل گرفته شده اند را به کاربر ارائه خواهد داد. کیفیت عکسهای این دوربین با سنسور ۲۰٫۸ مگاپیکسلی جدید و به وسیله ی سنسور FX-FORMAT CMOS  به همراه پردازشگر expeed 5 ، فناوری که تا کنون هیچ کدام از محصولات قدرتمند نیکون به خود ندیده اند، تقویت شده است. در نتیجه، می­توانید انتظار  فیلمبرداری با سرعت ۴k  و UHD  و ثبت فیلم های استثنایی با ۱۲ FPS در ثانیه را داشته باشید.

بیشترین قدرت زوم ( بزرگنمایی ): Nikon COOLPIX P900

Nikon COOLPIX P900

بیشترین قدرت زوم اپتیکال متعلق به سری COOPLIX P900 شرکت نیکون با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال خیره کننده ی ۸۳X  و پویا نمایی ۱۶۶X  است که به معنی وجود یک لنز تله فتو در این دوربین می‌­باشد. برای بهبود فریم بندی و تمرکز، در طراحی این دوربین از فناوری دوربین های سری DSLR نیکون بهره گرفته شده است که شامل فریم ارگونومیک با وضوح بالا و تکنولوژی منظره یاب به همراه قرارگیری دکمه های کنترل و صفحه ی نمایش در بهترین جای ممکن می­‌شود. نگران بهم خوردن فوکوس در حین ثبت یک عکس نباشید، زیرا که تکنولوژی کاهش لرزش موجود در دوربین به تمرکز خودکار و بهبود دقت در عکس های ثبت شده کمک خواهد کرد.

سنسور ۱۶ مگاپیکسلی این دوربین به ثبت همه ی جزئیات کمک خواهد کرد. کنترلگر کاملا دستی به شما قدرت هدایت و ثبت تصاویر مورد علاقه تان را خواهد داد و صفحه نمایش چرخشی دوربین به کمک شما می­‌آید تا در هر زاویه دلخواه عکس های مختلفی را بگیرید. وجود جی پی اس داخلی و شبکه ی وایرلس در این دوربین، کارایی آن را چند برابر ساخته است.

علاقه‌مند به خرید دوربین از شرکت نیکون هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار