اخبار فناوریشیائومیموبایل

شیائومی ۱۴ اولترا احتمالا با دوربین زیر نمایشگر عرضه می‌شود

شیائومی چند ماه قبل از دو گوشی شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو رونمایی کرد که هنوز مشخص نیست چه زمانی راهی بازار جهانی می‌شوند. حالا در این میان گزارش‌هایی در مورد عضو جدید این خانواده موسوم به شیائومی ۱۴ اولترا منتشر می‌شود. بر اساس یک شایعه‌ی جدید، ظاهرا شیائومی ۱۴ اولترا قرار است با دوربین زیر نمایشگر به دست کاربران برسد.

البته اگر این گزارش صحت داشته باشد، با دو نسخه از این گوشی روبرو می‌شویم. یک نسخه مجهز به دوربین زیر نمایشگر خواهد بود و یک نسخه‌ی دیگر با دوربین سلفی معمولی عرضه می‌شود. نسخه مجهز به دوربین استاندارد دارای نام‌های مستعار «aurora» و «aurorapro» است و نسخه با دوربین زیر نمایشگر نام مستعار «Xiaomi Suiren» را دارد. در این میان باید خاطرنشان کنیم اخیرا یک گوشی با همین نام مستعار در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده که این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است.

 

در ابتدا به نظر می‌رسید این گوشی همان شیائومی میکس ۵ خواهد بود ولی حالا بر اساس شواهد موجود باید بگوییم که اعداد بنچمارک به دست آمده مربوط به شیائومی ۱۴ اولترا است. طبق گزارش‌های منتشر شده، شیائومی ۱۴ اولترا دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سونی LYT 900 با OIS) با دیافراگم متغیر خواهد بود. در کنار دوربین اصلی، انتظار می‌رود تا یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی دیگر و یک لنز اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی نیز وجود داشته باشد.

به نظر می‌رسد این گوشی هم مانند گلکسی S24 اولترا و مدل‌های پرو آیفون ۱۵، با فریم تیتانیومی عرضه می‌شود. در مورد پشتیبانی آن از ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه هم شایعاتی مطرح شده و انرژی این گوشی از طرف باتری ۵۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. به احتمال زیاد حوالی فروردین یا اردیبهشت سال آینده، با این گوشی روبرو خواهیم شد.

منبع: GizmoChina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار