ردمیموبایل

اشاره یکی از مدیران بخش ردمی به احتمال عرضه دستگاه‌های جدید در ماه آوریل

کمپانی شیائومی به تازگی چندین گوشی از سری می را معرفی کرده است اما با این وجود به گفته یکی از مدیران بخش ردمی، احتمال عرضه دستگاه جدیدی از این سری نیز در ماه آوریل وجود دارد.

در روز‌های آغازین این هفته، شرکت شیائومی از محصولاتی مانند می 11 پرو، می 11 الترا، می 11 لایت، می اسمارت‌بند 6 و می میکس فولد رونمایی کرد. با این وجود، یکی از مدیران بخش ردمی به نام وانگ تنگ توماس در پاسخ به یکی از کاربران خبر از احتمال معرفی گوشی جدیدی از سری ردمی داد.

این کاربر که در ویبو پستی درباره عدم عرضه گوشی جدیدی از سوی شیائومی در ماه آوریل گذاشته بود، پاسخی را از سوی توماس دریافت کرد که گفته وی را نقض می‌کرد.

گوشی جدید ردمی احتمالا با پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ عرضه می‌شود که عملکردی مانند اسنپدرگن ۸۷۰ خواهد داشت. با توجه به شایعات، این دستگاه فعلا با کد Ares شناخته شده و احتمالا یک گوشی گیمینگ با دکمه‌های فیزیکی در گوشه‌ها خواهد بود.

دیگر شایعات به وجود باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۶۵ واتی و نمایشگر اولد ساخته شده توسط سامسونگ در این گوشی اشاره می‌کنند. قیمت این گوشی احتمالا بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ یوآن (حدودا بین ۳۰۰ تا ۳۸۰ دلار) بوده که آن را تبدیل به یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار می‌کند. به گفته PlayfulDroid، ممکن است این گوشی در بازار هند با برند پوکو به فروش برسد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار